Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotenkin ajattelen, että K on tällä hetkellä niin, en keksi sanaa, ehkä mieli myllerryksissä, loppu tai jotain, ettei pysty itsestään antamaan mitään, kun ei itsekään tiedä. Monet on tuoneet esiin, ettei hänellä näy onnellinen hymy, vaikka hymyileekin. Silmissä outo katse, kuten tuotu viime aikoina esille. Kaikkea hyvää hänelle, toivottavasti saa mielensä järjestykseen, ja jossain vaiheessa varmasti saakin.
Kärtsä ollut tosi pitkään burnoutin partaalla, ei ole nukkunut viime vuoden UMK:n jälkeen, tai ainakaan siitä pitkälle loppuvuoteen ei juuri nukkunut. On hyrrännyt ylikierroksilla. Epäilen, että ylikierrokset ovat saattaneet tippua "alikierroksille". Itsellä on tämäntyyppisiä kokemuksia burnoutista.
 
vierailija
Kärtsä ollut tosi pitkään burnoutin partaalla, ei ole nukkunut viime vuoden UMK:n jälkeen, tai ainakaan siitä pitkälle loppuvuoteen ei juuri nukkunut. On hyrrännyt ylikierroksilla. Epäilen, että ylikierrokset ovat saattaneet tippua "alikierroksille". Itsellä on tämäntyyppisiä kokemuksia burnoutista.
Kyllä on nyt melkoista arvausleikkiä ja omien kokemusten heijastamista.
 
vierailija
No ei se kyllä ole. Kaikella kunnioituksella Kta kohtaan, mun mielestä se vois miettiä uudelleen tuota linjaansa. Vähän epäreilua, en tiedä ketä mutta ehkä KAIKKIA kohtaan, on se, että rahaa tydyä mukanaan joka paikkaan ja sitten tämä ei kuitenkaan sais näkyä missään.

Hirveä vaiva ja muistaminen ja varominen koko ajan muille ihmisille bäkkäreillä (esim. Joksut, Porttarit jne.), tapahtuminen järjestäjille jne.

Ymmärrän että K ei halua lähipiiriään julkisuuuteen riepoteltavaksi, mutta kummasti siellä kaikki muut on omalla naamallsan olleet jo. Eikä heitä ole pahemmin riepoteltu. Tydy on tietysti eri asia, ymmärrän senkin.

Mutta jos kerran haluaa pitää piilossa, niin pakkoko häntä on sitten raahata joka paikkaan. Se on ärsyttävää! Muistan tässä lähiaikoina kun Porttareilta tuli joku UMK-muistelo, jossa olivat syömässä UMK-kilpailijoiden kesken. Sinnekin oli pitänyt ottaa NM mukaan!! Niinku miksi?! Ja tämä oli siis vuoden takainen klippi. Ehkä K sitten on niin lapanen, ettei pärjää missään yksin.
Hän rajaa lähipiirinsä itse ja se käsittänee ensi sijassa perheen. Ei ole nähty julkisuudessa esim. pikkuveljeä, vanhemmatkin hyvin säädellysti.
Kaverit päättävät julkisuudestaan itse.
 
vierailija
Mun sydänparka ei kestä tätä myllerrystä. Vielä kostopitsikin piti tuoda takaisin. 😭 No, täytyy sanoa, että viimeiset 10 vuotta onkin ollut niin tylsää ja tasaista elämää, että onhan se nyt aika kokea rakkauden huumaa ja sydänsuruja. Ja hitto soikoon, mä en ole edes osallisena tässä tarinassa. 😅😭💔
Tää vois olla melkein sanasta sanaan mun näppikseltä. Melkoinen tunteiden vuoristorata on menossa 🤯

Varsinkin tää kiertue ottaa kovasti voimille, ja unet jää liian vähäisiksi ja nukun huonosti. Noh, loputtomiin ei tämäkään tunnemylläkkä kestä, joten paras vaan yrittää surffailla mukana 😄

Mut siitä olen vähän katkera, että Kultsan ja Tallinnan keikoilla nähtiin vävypoikamoodissa ollut Bojan. Sen jälkeen alkoi paitojen kaula-aukot varovasti suurenemaan, ja Saksassa onkin lavalla jo sitten seksijumala 😵
 
vierailija
Hän rajaa lähipiirinsä itse ja se käsittänee ensi sijassa perheen. Ei ole nähty julkisuudessa esim. pikkuveljeä, vanhemmatkin hyvin säädellysti.
Kaverit päättävät julkisuudestaan itse.
Pikkuveli oli kyllä mielestäni mukana ainakin yhdessä stoorissa ihan näkyvästi tai roolissa tai mitenkä sen nyt muotoilisi. Enkä usko että se on K joka rajaa jotenkin esim. vanhempiensa näkymistä. Eiköhän he ihan itse päätä siitä aikuisina ihmisinä.
 
vierailija
Jep, on. Siksi siinä lukikin esim. "epäilen" ja "saattaneet", koska kyse on arvauksista. Selittäisi kuitenkin paljon, mukaan lukien oudon katseen.
Tämän kaiken esitit sit kuitenkin faktana: "Kärtsä ollut tosi pitkään burnoutin partaalla, ei ole nukkunut viime vuoden UMK:n jälkeen, tai ainakaan siitä pitkälle loppuvuoteen ei juuri nukkunut. On hyrrännyt ylikierroksilla."
Sulla on varmaan myös tietoa montako tuntia yössä on keskimäärin nukkunut, miten on nukkunut tänä vuonna ja kenen arvioon perustuu tuo pitkään burnoutin partaalla oleminen.
 
vierailija
Tämän kaiken esitit sit kuitenkin faktana: "Kärtsä ollut tosi pitkään burnoutin partaalla, ei ole nukkunut viime vuoden UMK:n jälkeen, tai ainakaan siitä pitkälle loppuvuoteen ei juuri nukkunut. On hyrrännyt ylikierroksilla."
Sulla on varmaan myös tietoa montako tuntia yössä on keskimäärin nukkunut, miten on nukkunut tänä vuonna ja kenen arvioon perustuu tuo pitkään burnoutin partaalla oleminen.
Muistan kuulleeni K:n ihan itse todenneen jossain haastiksessa noin.

- eri
 
vierailija
Tämän kaiken esitit sit kuitenkin faktana: "Kärtsä ollut tosi pitkään burnoutin partaalla, ei ole nukkunut viime vuoden UMK:n jälkeen, tai ainakaan siitä pitkälle loppuvuoteen ei juuri nukkunut. On hyrrännyt ylikierroksilla."
Sulla on varmaan myös tietoa montako tuntia yössä on keskimäärin nukkunut, miten on nukkunut tänä vuonna ja kenen arvioon perustuu tuo pitkään burnoutin partaalla oleminen.
Hän on itse sanonut syksyllä, ettei ole nukkunut UMK:n jälkeen kuin muutaman tunnin yössä. IG-seuraajien mukaan ei IG-hiljaisuuteenkaan asti näyttänyt nukkuvan juuri enempää. Uupumuksestaan on puhunut paljon, mm. sanoi että nyt tänä vuonna lomalla palautui vain 40%.
 
vierailija
No ei se kyllä ole. Kaikella kunnioituksella Kta kohtaan, mun mielestä se vois miettiä uudelleen tuota linjaansa. Vähän epäreilua, en tiedä ketä mutta ehkä KAIKKIA kohtaan, on se, että rahaa tydyä mukanaan joka paikkaan ja sitten tämä ei kuitenkaan sais näkyä missään.

Hirveä vaiva ja muistaminen ja varominen koko ajan muille ihmisille bäkkäreillä (esim. Joksut, Porttarit jne.), tapahtuminen järjestäjille jne.

Ymmärrän että K ei halua lähipiiriään julkisuuuteen riepoteltavaksi, mutta kummasti siellä kaikki muut on omalla naamallsan olleet jo. Eikä heitä ole pahemmin riepoteltu. Tydy on tietysti eri asia, ymmärrän senkin.

Mutta jos kerran haluaa pitää piilossa, niin pakkoko häntä on sitten raahata joka paikkaan. Se on ärsyttävää! Muistan tässä lähiaikoina kun Porttareilta tuli joku UMK-muistelo, jossa olivat syömässä UMK-kilpailijoiden kesken. Sinnekin oli pitänyt ottaa NM mukaan!! Niinku miksi?! Ja tämä oli siis vuoden takainen klippi. Ehkä K sitten on niin lapanen, ettei pärjää missään yksin.
Samaa mieltä 👍🏻
 
vierailija
Hän on itse sanonut syksyllä, ettei ole nukkunut UMK:n jälkeen kuin muutaman tunnin yössä. IG-seuraajien mukaan ei IG-hiljaisuuteenkaan asti näyttänyt nukkuvan juuri enempää. Uupumuksestaan on puhunut paljon, mm. sanoi että nyt tänä vuonna lomalla palautui vain 40%.
Kyllä, juuri nämä hän on itse kertonut haastattelussa. Ja lisäksi mm. sen, että silloin kun oli kovin keikkaputki niin aina ei olisi jaksanut lähteä taas keikalle, mutta oli pakko. (en muista tarkkaa sanamuotoa, mutta ajatuksena tuo).
Kärpyn viime vuosi oli varmasti monin tavoin epäinhimillinen ja ihan ilman mitään holhoamista toivon (ja uskonkin), että tänä vuonna monet asiat tehdään esim. aikataulutuksessa toisin. Moni Kärpyn viime vuodesta kertoma asia on kuin suoraan loppuunpalamisen oireista.
 
vierailija
Tää vois olla melkein sanasta sanaan mun näppikseltä. Melkoinen tunteiden vuoristorata on menossa

Varsinkin tää kiertue ottaa kovasti voimille, ja unet jää liian vähäisiksi ja nukun huonosti. Noh, loputtomiin ei tämäkään tunnemylläkkä kestä, joten paras vaan yrittää surffailla mukana

Mut siitä olen vähän katkera, että Kultsan ja Tallinnan keikoilla nähtiin vävypoikamoodissa ollut Bojan. Sen jälkeen alkoi paitojen kaula-aukot varovasti suurenemaan, ja Saksassa onkin lavalla jo sitten seksijumala
🤭 totta
 
vierailija
Hän on itse sanonut syksyllä, ettei ole nukkunut UMK:n jälkeen kuin muutaman tunnin yössä. IG-seuraajien mukaan ei IG-hiljaisuuteenkaan asti näyttänyt nukkuvan juuri enempää. Uupumuksestaan on puhunut paljon, mm. sanoi että nyt tänä vuonna lomalla palautui vain 40%.
UMK oli yli vuosi sitten. Järkyttävän vastenmielistä tuo IG kyttääminen. Nyt kiitos linkit kaikkiin haastatteluihin joissa kertoo miten nukkuu juuri nyt ja miten uupunut/palautunut on juuri nyt ja missä on arvioinut että on ollut pitkään burnoutin partaalla.
 
vierailija
Täällä on taas yöllä ollut joku ihmeellinen masennuskausi käynnissä ja K ja B:llä on avioero vol. 2335562 ja B näköjään jo avoimesti seukkaakin D:n kanssa. Hohhoijaa. Aamun valossa tavalliset asiat on tavallisia ja vaatteet vain vaatteita ja Damon kaikkien Joksujen kaveri, jolla ei ole suhdetta B:n kanssa vaan tuli oman kaverinsa kanssa kaupunkilomalle ja toisten keikkoja seuraamaan. Sen sanon, että ilmeisesti jotkut etsii nyt syytä lopettaa K/B shippaus ja Damon on siihen kätevä väline, mutta ei siihen todella tarvita mitään syytä. Sen kun lopetatte jos ei enää tunnu kivalta. Sen sijaan tämä "järkiperusteinen" shippaus ei tuo mitään muuta kuin huonoa mieltä ja harmaita hiuksia, koska totuutta kukaan ei tiedä ja kaikki tulkitsee asioita omalla tavallaan. Tässä seurassa asioita on taipumus ainakin ollut tulkita K/B-linssien läpi, niin jos nyt ne linssit on likaiset ja haluaa ne vaihtaa joihinkin muihin, sen kun ja poistuu vain paikalta.
Just näin😊 Shippauksen kuuluu tuottaa iloa shippaajalle, eikä missään tapauksessa olla ’järkiperusteista’ ❤💚
 
vierailija
UMK oli yli vuosi sitten. Järkyttävän vastenmielistä tuo IG kyttääminen. Nyt kiitos linkit kaikkiin haastatteluihin joissa kertoo miten nukkuu juuri nyt ja miten uupunut/palautunut on juuri nyt ja missä on arvioinut että on ollut pitkään burnoutin partaalla.
Suosittelen harjoittelemaan lukemisen ymmärtämistä, siinä on vielä merkittäviä puutteita.
 
vierailija
Siellä oli ainakin lauantaina anoppikin katsomossa, joten kai sitä pitää jonkinlainen julkikuva itsestään säilyttää.
Niin ja ehkä kuitenkin silläkin ollut vaikutusta kun vasta kiertueen ensimmäiset keikat tauon jälkeen eikä tietoa miltä se lavalla olo taas tuntuu... Jos Helsingin keikat oiskin ollut vasta loppupuolella kiertuetta niin tiedä mitä sieltä ois tullut :p Toisaalta taas ehkä se KULTTUURITAALOkin vaikutti asiaan, ei oikeen mitään Tavastian ja Olympian kaltaista showta sinne voi kuvitella :D
 
vierailija
Niin ja ehkä kuitenkin silläkin ollut vaikutusta kun vasta kiertueen ensimmäiset keikat tauon jälkeen eikä tietoa miltä se lavalla olo taas tuntuu... Jos Helsingin keikat oiskin ollut vasta loppupuolella kiertuetta niin tiedä mitä sieltä ois tullut Toisaalta taas ehkä se KULTTUURITAALOkin vaikutti asiaan, ei oikeen mitään Tavastian ja Olympian kaltaista showta sinne voi kuvitella
Joo mä luulen kyl et Kulttuuritaaalo on vaikuttanu B:n pukeutumiseen, aatellu et eihän sinne nyt mikään nahkapaita sovi :D Kultsan lavakin on niin hemmetin iso et siellä on aika hankala luoda mitään kovinkaan intiimiä tunnelmaa. Edelleen kyl tykkäsin molemmista keikoista paljon, etenkin sunnuntaista, mut huomaa et B rentoutuu koko ajan enemmän. Kultsassa oli se hyvä puoli et vaik tuli 20 min. ennen keikkaa paikalle, ni pääs siltikin hyvälle paikalle permannolla :D Tavastialla ku tekisit noin ni oisit siellä takarivissä :D Mut silti toivoisin et Ruissin jälkeiset Suomi-keikat (milloin ne nyt sit onkaan) ois Tavastian tai Olympian kaltasissa paikoissa.
 
vierailija
Luin tätä ketjua sadepäivän kunniaksi. Joku hlö kirjoittaa oudosta katseesta Kn kohdalla. Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Olettamuksenani on, että K käy terapiassa ylirasituksen ja viimevuoden moninaisten tapahtumien johdosta.
Hän itse sanoi tarvitsevansa terapiaa, kun Jere oli kadonnut jonnekkin.
Näissä terapioissa määrätään joskus lääkettä. Unettomuuteen ym.
Se voi aiheuttaa sivuoireena turvotusta, painon nousua, yletöntä ruokahalua.
Myös lääkkeet voivat aiheuttaa sumusilmäisyyttä ja jonkinasteista alisuorittamista, väsymystä.
Kun lopettaa lääkkeen syönnin, tulee tukala olo aluksi.
Pelkotiloja, ahdistusta.
Mutta kaikki tämä on henkilökohtaista.
K näkyy kuntoilevan ja alko ilmeisesti jäänyt pois tai vähentynyt
Tapaamme Bölessä, toivottavasti, nauravan, iloisen Käärijän.
 

Yhteistyössä