Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli se paita sillä Kultsankin bäkkärillä. Faktat kuntoon ennen kuin yrität provota.
Ei ollut lavalla. D meni Berliiniin. Bojan säteilee bäkkärillä ja on niin vapautunut keikalla, että menee yleisöön. Haluaa esiintyä jollekin parhaimmillaan. Haloo puusilmäkin näkee mikä on meininki. Kultsan bäkkärillä töröttää NM ja Kärtsykin on kuin puupökkelö ja B hyvin varautunut. Ei kyllä lämpimältä näytä tunnelma.
 
vierailija
Ei ollut lavalla. D meni Berliiniin. Bojan säteilee bäkkärillä ja on niin vapautunut keikalla, että menee yleisöön. Haluaa esiintyä jollekin parhaimmillaan. Haloo puusilmäkin näkee mikä on meininki. Kultsan bäkkärillä töröttää NM ja Kärtsykin on kuin puupökkelö ja B hyvin varautunut. Ei kyllä lämpimältä näytä tunnelma.
No ei varmaan näytä lämpimältä kun NM vahtimassa siellä.
 
vierailija
Siis onko tuolla discordmatskuissa vaan Kultsa ykköseltä ja Vilnasta videoita niinkuin päivämääristä voisi päätellä? Missä välipäivät ja etenkin Tallinna?

Platsku on leventynyt.
 
vierailija
Ei ollut lavalla. D meni Berliiniin. Bojan säteilee bäkkärillä ja on niin vapautunut keikalla, että menee yleisöön. Haluaa esiintyä jollekin parhaimmillaan. Haloo puusilmäkin näkee mikä on meininki. Kultsan bäkkärillä töröttää NM ja Kärtsykin on kuin puupökkelö ja B hyvin varautunut. Ei kyllä lämpimältä näytä tunnelma.
Nyt loppui se trollaus, oikeasti. Mene muualle jankuttamaan tästä uudesta suosikkiteoriastasi. Haloo puusilmäkin näkee, ettei tämä keskustelu kuulu tänne.
 
vierailija
Samaa varmaan hyvin moni sanoisi meillekin tämän B&K omistautumisen takia.
Minua on huvittanut viime aikoina, kun on tullut paljon uralla tunnustusta, kansainvälisestikin, vaikka viimeiset 10 kk ajatukset pyörinyt lähinnä shippauksessa ja fanituksessa, mutta työni olen jotenkin mystisesti hoitanut ensiluokkaisesti, itsekään oikein tiedä miten. :D
 
vierailija
Ei ollut lavalla. D meni Berliiniin. Bojan säteilee bäkkärillä ja on niin vapautunut keikalla, että menee yleisöön. Haluaa esiintyä jollekin parhaimmillaan. Haloo puusilmäkin näkee mikä on meininki. Kultsan bäkkärillä töröttää NM ja Kärtsykin on kuin puupökkelö ja B hyvin varautunut. Ei kyllä lämpimältä näytä tunnelma.
Ei säteily minun mielestä, aika tekohymy päällä
 
vierailija
Minä en ymmärrä tän paidan hehkutusta, ei iske itselle
Boitsu laittanut Damonin vierailun takia upean seksikkään paidan päälleen. Damonilla oli aikaa matkustaa Saksaan JOn keikalle. Ei koskaan ole niin kiire, että ei ehtisi. Se osoittaa ystävyyttä poikia kohtaan. Ja ennenkaikkea Bojania. Ehkäpä enemmän kuin ystävyyttä. Bojanin hymy oli niin upea siinä DBn instassa.
 

Yhteistyössä