Tulikohan mun viesti perille? Laitoin sen sunnuntaina aamupäivällä (tein tuon proton-sähköpostin vasta silloin).Hei! Laita vain mulle osoitteeseen laivanrakentaja @ proton. me (välit pois) viestiä, niin liitän sut mukaan viestirinkiin.
T. laivanrakentaja
Miten se siis käytännössä menisi. Lähettäisin lipun ostajan sähköpostiin ja ilmoittaisin hänelle mun tilinumeron. Ja missä tämä kahdenkeskinen tietojen vaihto voisi tapahtua?Siis itsellä juurikin voisikin olla mahdollisuus päästä tuonne ja olisin halunnut lipun ostaa (permanto lipun). Mutta hankalaa, kun fansale ei toimi noiden osalta.
Kunpa vain, mutta ei valitettavasti onnistu mitenkään. :/Sitten Ruissi ja joksut?
Pari on laitettu, keikkaviikolla oli enemmänkin. Vauvalle on laitettu enemmänkin, esim. päiväkirjatyylisiä, mutta niitä on poisteltu paljon.Onko tänne laitettu yhtään minificcejä viime aikoina?
Toki esim. s-postilla, jos laitat s-postiosoitteen tänne (joku anonyymi sähköposti esim). Sen takia tykkään siitä fansalesta, kun se on helppo ja turvallinen.Miten se siis käytännössä menisi. Lähettäisin lipun ostajan sähköpostiin ja ilmoittaisin hänelle mun tilinumeron. Ja missä tämä kahdenkeskinen tietojen vaihto voisi tapahtua?
Ok, no voi harmi, toivottavasti näet heidät muuallaKunpa vain, mutta ei valitettavasti onnistu mitenkään. :/
Huuto.netissä olen itse myynyt ja ostanut lippuja. Ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa, kun voit tsekata myyjän arvostelut tai ainakin katsoa, että on tunnistautunut.Miten se siis käytännössä menisi. Lähettäisin lipun ostajan sähköpostiin ja ilmoittaisin hänelle mun tilinumeron. Ja missä tämä kahdenkeskinen tietojen vaihto voisi tapahtua?
Näin mä olen sen käsittänyt, että Slovenian ei katsota ainakaan nykyisin kuuluvan Balkaniin. Wikipedia-artikkeli vahvistaa tämän, ja sisältää mielenkiintoisen lainauksen slovenialaiselta filosofilta Slavoj Žižekilta, jonka mukaan Balkanin määrittely riippuu siitä kuka puhuu, Balkan on "aina jossain muualla", ja "slovenialaisten mielestä Balkan alkaa Kroatiasta ja Slovenia on keski-Euroopan viimeinen etuvartio".Huh, kroatialainen kaverini on sitä mieltä, että "Balkan" on slur eli loukkaava termi ex-Jugoslaviassa. Vähän hämmentävä ajatus Joksu-fandomissa oleskelun jälkeen. Jotkuthan ovat sanoneet, että monet (useimmat?) slovenialaiset eivät erityisesti identifioidu balkanilaisiksi, mutta en ihan noin ole kyllä asiaa käsittänyt.
Tässä vielä linkki Wikipedian Balkan-artikkeliin: https://en.wikipedia.org/wiki/BalkansNäin mä olen sen käsittänyt, että Slovenian ei katsota ainakaan nykyisin kuuluvan Balkaniin. Wikipedia-artikkeli vahvistaa tämän, ja sisältää mielenkiintoisen lainauksen slovenialaiselta filosofilta Slavoj Žižekilta, jonka mukaan Balkanin määrittely riippuu siitä kuka puhuu, Balkan on "aina jossain muualla", ja "slovenialaisten mielestä Balkan alkaa Kroatiasta ja Slovenia on keski-Euroopan viimeinen etuvartio".
Balkanin maantieteellisestä määritelmästä on useita näkemyksiä, mutta tuo kaverini näkemys, että älä sano kroatialaista tai serbia (joita kukaan ei ainakaan voi maantieteellisesti väittää ei-balkanilaisiksi) balkanilaiseksi tai turpiin tulee oli uusi.Näin mä olen sen käsittänyt, että Slovenian ei katsota ainakaan nykyisin kuuluvan Balkaniin. Wikipedia-artikkeli vahvistaa tämän, ja sisältää mielenkiintoisen lainauksen slovenialaiselta filosofilta Slavoj Žižekilta, jonka mukaan Balkanin määrittely riippuu siitä kuka puhuu, Balkan on "aina jossain muualla", ja "slovenialaisten mielestä Balkan alkaa Kroatiasta ja Slovenia on keski-Euroopan viimeinen etuvartio".
Nietzche vanha kunnon Bojere-shippari.Aivan ihana video Mitä on rakkaus, mitä on ystävyys?
Is Bojan Here?
Here’s how you know it’s true love Credits: The tiktok where the audio is from. Thank you @feral4kaarijasquat for sending it to me 😘 Koppitules x x x, Nouroblem, Jenbba, Spiuli, Latewathen, Kaa…www.tumblr.com
Siis mä olen niin kateellinen näille kahdelle, ettei omassa elämässäni ole mitään lähellekään tuollaista. Oli se sitten mitä tahansa.Aivan ihana video Mitä on rakkaus, mitä on ystävyys?
Is Bojan Here?
Here’s how you know it’s true love Credits: The tiktok where the audio is from. Thank you @feral4kaarijasquat for sending it to me 😘 Koppitules x x x, Nouroblem, Jenbba, Spiuli, Latewathen, Kaa…www.tumblr.com
I am not sure, but I sure hope the Swedish lady is there so we can at least get some clips