Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainoa perustelu jonka olen nähnyt tälle ajatukselle, sen lisäksi että ovat ystäviä, oli se, kun keilaamassa jonkun nimeksi oli laitettu Anze, joka on myös slovenialainen lätkäpelaaja. Siitä joku keksi, että Bojan on ollut Anzena hallilla. Todennäköisesti kuitenkin ei. Kuten joku sanoi, oli aikaisin aamullakin ja joo, varmaan olisi ollut vähän tylsää.
Vauvalla oli sellainenkin kommentti, että se Janin postaama betoniporsas-kuva oli jostain sen jäähallin lähettyviltä. En tiedä itse asiasta kun en Helsinkiä tunne, mutta näin siis joku kommentoi. Tosin se kuva kyllä tuli iltapäivällä ja harkat oli aamulla, että oliko kuitenkaan mitään yhteyttä.
 
vierailija
Vauvalla oli sellainenkin kommentti, että se Janin postaama betoniporsas-kuva oli jostain sen jäähallin lähettyviltä. En tiedä itse asiasta kun en Helsinkiä tunne, mutta näin siis joku kommentoi. Tosin se kuva kyllä tuli iltapäivällä ja harkat oli aamulla, että oliko kuitenkaan mitään yhteyttä.
Joo, ja Kultsa on myös samoilla nurkilla. :)
 
vierailija
Jos minusta Joksuista 4/5 on tosi hyvännäköisiä sekä Jere ja Jesse ja aika moni muu maailman mies, mutta juuri nimenomaan Kiki ei, niin olen ronkeli? Miten vaan.
Ok nyt kiinnostuin eli kuka joksuista on tämä, joka ei ole kuuma? Jesse ei taas ole minun mielestäni juuri ollenkaan kuuma, oma kuumuusjärjestys 1. Bojan, 2. K ja Kiki, 3. Jure, 4. Nace, 5. Jan ja esim. Damiano ei ole minulle kuuma yhtään
 
vierailija
Ok nyt kiinnostuin eli kuka joksuista on tämä, joka ei ole kuuma? Jesse ei taas ole minun mielestäni juuri ollenkaan kuuma, oma kuumuusjärjestys 1. Bojan, 2. K ja Kiki, 3. Jure, 4. Nace, 5. Jan ja esim. Damiano ei ole minulle kuuma yhtään
Nace ei minulle ole ulkonäön puolesta kuuma, vaikka hän on 1-on-1 käsittämättömän karismaattinen ja hurjan mukava, mutta sentyyppinen ulkonäkö ei vain vetoa minuun. :) Vaikka selvästi moniin vetoaa. Esim. Jesse lasit päässä on minusta hot, mutta Nace ei. Myöskään Juren Damon-kuvat eivät minulle toimi yhtään, mutta luonnonlapsi-Jure kyllä.
 
vierailija
Laitoin puhelimeen hälytyksen ja tulipa nostalginen fiilis, kun edellinen asetettu hälytysaika oli 05:00 eli siltä aamulta joulukuun alussa, kun lähdin Skopjeen Joksujen keikalle. Onneksi tällä kertaa ei tarvinnut laittaa niin aikaisin. Tosin harmillisesti ei myöskään Joksuja varten. :p
 
vierailija
Lentosuukko Kärpylle

Mä katsoin tuota tilannetta samasta katsomosta, jossa K kavereineen istui. Ensin ajattelin, että lähettikö lentosuukon kiitoksena majoituksesta ja huolenpidosta Kn äidille, joka jammaili siinä saman katsomon edessä Kn kaveriporukoiden kanssa, mutta tokihan sitten tajusin, että Klle se katsomoon meni, eikä millekään äidille.
 

Yhteistyössä