Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä ne ovat heidän omista kokemuksistaan aivan selvästi. Eikös Jeren ole kerrottu tavanneensa NM:n risteilyllä ja Bluza ja Šta bih ja nyt taas ovat K:sta niin selkeästi kuin olla ja osaa. Sille en voi mitään, jos jotkut harhaiset fanit väittävät jotain muuta Damon scheissea tai jotain.
Nyt hei oikeasti tarkkuutta näihin "totuuksiin", joita näillä palstoilla levitellään. Jere ei ole ikinä puhunut julkisesti yhtään mitään suhteistaan, varsinkaan tästä oletetusta tyttöystävästä, ja tämä risteilyllä tapaaminen on täysin palstalla kehitetty teoria. Puhe on vain ollut yleisesti laivaromanssista HHH:n yhteydessä, ja se taas on kohtalaisen yleismaailmallinen kokemus eikä ole vain yhdistettävissä tähän nykytilanteeseen. Jostain syystä tästä on nyt tullut fakta palstalla, vaikka tosiasiassa J ei ole koskaan sanonut yhtikäs mitään asiasta.
 
vierailija
Joo, mutta ei Bojan koko maailmalle haluaisi tuutata yksipuolista rakkauttaan tähän tunnettuun varattuun mieheen, joka kaiken lisäksi on hänen ystävänsä ja huom. vain ystävä.
Voi olla muutakin, mehän ei sitä tiedetä. Yhtä varmasti kuin sinä tiedät heidän olevan vain ystäviä niin yhtä varmasti minä tiedän heidän olevan something more.
 
vierailija
Se on jotenkin tunkkainen ja todella melankolinen. Sillä karkotetaan iloinen ja uutta kuunneltavaa (alitajuisesti) etsivä festariyleisö fanittamasta.
Se on ihana biisi, ensimmäinen jonka kuulin joksuilta Carpe Diemin jälkeen, koukutuin heti ja halusin kuulla muutkin kappaleet. Jos olisin kuullut vaikka Katrinan tai Dopaminin ensin, en tiedä olisinko kuunnellut enempää. Tykkään niistäkin nyt, etenkin livenä, mutta ensi kuuntelulla Novi val iski paljon enemmän. Makuasioita tietysti.
 
vierailija
En tiedä miksi mua surettaa toi Kärtsän uusi somelinja. 🥺 Nytkään ei jakanut itse mitään tosta kiekkotapahtumasta, tai no yhden kuvan kiitoksilla joo, mut muuten hipi hiljaista. Ennen olis laittanut vaikka ja mitä.
 
vierailija
Samoin mutta oon kyllä miettinyt jos Kärppä on ehtinyt sinne terapiaan ja siellä kehoitettu tuohon linjaan?
Voi muuten hyvin olla. Mietin kans tuota, että ainakin nyt toistaiseksi ovat myös fireandwatertyyppiset postaukset Bojanille loppuneet. Se on iso muutos K n somekäytöksessä jos linja pitää. Onko nyt tarkoitus olla kaiken kaikkiaan aika neutraalilla asialinjalla somessa.
 

Yhteistyössä