Ja siis vaikka B olisi ollut kuinka rakastunut K:n ja kirjoittanut biisitkin siitä, niin kuinka monta vuotta tuollainen nuorimies nyt velloisi niissäRehellisesti sanottuna toivon että asia olisikin näin, että something more olisi, koska tilanne olisi silloin selkeä ja tasapuolinen. En toki toivo että se ketään satuttaisi. En kuitenkaan oikein usko että B:llä olisi D:n kanssa mitään isompaa meneillään.
No mitäs B:n pitäisi vastata, jos olisi niin, ettei tahdo parisuhdetta naisen kanssa. Niih. Musta myös on aina kuulostanut hassulta että ihminen itse olisi se lahja, vaikka jossain yliromanttisissa kirjoissa tai leffoissa niin sanotaan. Lahja annetaan, eli se lapset on siinä mielessä loogisempi, lahja jonka molemmat antaa toisilleen. Vaikka ei sekään helppoa ja itsestäänselvää ole että se niin vain onnistuu kaikilla.Parisuhteessa sitä ois mielellään kumppanilleen se tärkein. Mites ne lapset ois miehelles ilman sua ilmestyneet? Niih.
Ei liity mitenkään tuohon edelliseen kommenttiin.No camoon. Oishan ne ny sen jonku mielikuvitusmysteeribiiisinsä esittåny jos ois ollu esittääkseen. Suunnitelmissa muuta ollukaan kuin CCC vilahdus. Ja Kärden työhommat Oddlyn parissa.
Sua tarvitseeen sydänystäväksi aikuisen nai---Mitä tässä duetoidaan? Vain vääriä vastauksia, kiitos.
Selvästi George Michaelin Careless Whisper.Mitä tässä duetoidaan? Vain vääriä vastauksia, kiitos.
S-R-C-E-K.Mitä tässä duetoidaan? Vain vääriä vastauksia, kiitos.
Yo pimenee, mutta meita ei nukutaMitä tässä duetoidaan? Vain vääriä vastauksia, kiitos.
Kikka: Mä haluun viihdyttääMitä tässä duetoidaan? Vain vääriä vastauksia, kiitos.
Sama minullaBluza on aivan ihana ja tunteellinen biisi, meni heti suosikkieni joukkoon.
Missä näitä on nähtävissä?Kun amatöörikuvausta kotialbumiin. Kun vertaa studiokuvausta samasta mainoksesta. Kylpyamme oli ihan huippu!
Tahdon olla sulle hyvin hellä.Mitä tässä duetoidaan? Vain vääriä vastauksia, kiitos.
Tämän ketjun sanailu on paljon viihdyttävämpää kuin Putouksen tulikoe.
No et ainakaan sinä ja sinun sivupersoonat.K ei esiintynyt eikä mahtunut bussiin. Kukahan näiden takana oli.
Muuten voi mun puolesta olla ihan mitä vaan B ja Damon välillä, mutta keksikää sille oma termi ”something more” on Kärpän lanseeraama slogan ja kuuluu vain hänelle.Rehellisesti sanottuna toivon että asia olisikin näin, että something more olisi, koska tilanne olisi silloin selkeä ja tasapuolinen. En toki toivo että se ketään satuttaisi. En kuitenkaan oikein usko että B:llä olisi D:n kanssa mitään isompaa meneillään.
SovittuMuuten voi mun puolesta olla ihan mitä vaan B ja Damon välillä, mutta keksikää sille oma termi ”something more” on Kärpän lanseeraama slogan ja kuuluu vain hänelle.
Ja tehkää sille shipille oma ketju, tää on K/B:n valtakunta.Sovittu
Ei mulla ainakaan ole tarvetta isommin heitä shippailla, kun en usko oikein siihen, että siinä mitään kaveruutta enempää olisi. Eli en mitään shippijuttuja heistä aio kirjoitella täällä. Olisi vaan iloinen yllätys, jos siinä jotain olisikin.Ja tehkää sille shipille oma ketju, tää on K/B:n valtakunta.
Ei taida olla, kun B:tä ei miehet kiinnostaEi mulla ainakaan ole tarvetta isommin heitä shippailla, kun en usko oikein siihen, että siinä mitään kaveruutta enempää olisi. Eli en mitään shippijuttuja heistä aio kirjoitella täällä. Olisi vaan iloinen yllätys, jos siinä jotain olisikin.
Voit luoda Bojanille ja eri naisille oman shippiketjun, täällä shipataan K/B:tä.Ei taida olla, kun B:tä ei miehet kiinnosta
Sinulla siitä ei ainakaan ole mitään tietoa.Ei taida olla, kun B:tä ei miehet kiinnosta
TiktokissaMissä näitä on nähtävissä?