Olen ollut täällä alusta asti, joten kokonaisnäkemys kirjoittelusta on kohtuullisen hallussa. Parhaimmillaan täällä pidetään kyllä molemmista päähenkilöistä mutta fakta on, että aina kun koetaan pettymys (omat odotukset eivät kohtaakaan todellisuudessa), alkaa se syyllisen etsiminen ja kas kummaa, kun se aina on K. On suoraa haukkumista, epäsuoraa vihjailua kyvyttömyydestä matkustaa yksin ja järkyttävää myötäparkumista siitä, miten paljon B nyt kärsii ilman että kukaan oikeasti edes tietää, miksi tai kenen takia suunnitelmat eivät menneet niin kuin luultiin tai oliko alun perinkään ymmärretty asioita oikein.
Kuvaavaa on, että en ole lukenut ainuttakaan negatiivista kommenttia siitä, miten B raahasi koko bändin mukanaan tänne samalla kertaa mutta lukemattomia negatiivisia kommentteja siitä, miten K raahasi Härtsän mukanaan Tallinnaan. Eli K:n vastuulla on aina se kahdenkeskisen ajan hankkiminen, K:n vastuulla on se, että bändi tunkee hänen paikalleen JC:n eikä jää tilaa bussiin ja K:n vastuulla on suunnitelmien muuttuminen, vaikka hän ei niitä suunnitelmia ole edes alun perin muuttanut. Täällä vain kehutaan, miten ihanaa, että B otti muut bändiläiset mukaan ja saavat tutustua paremmin K:hon, mutta kun K otti Häärijän, niin ei kysekään mistään tutustumisesta vaan kyvyttömyydestä matkustaa yksin. JC:n tunkeminen bussiin mukaan on vain sivuutettu ilman minkäänlaista hämmennystä, vaikka on selvää, että ylimääräisen paikan viemisen lisäksi hän muuttaa aivan varmasti koko bussin tunnelmaa eikä varmasti K voi tuntea siellä oloaan kovin kotoisaksi jo sairautensakin takia.
Minulle suurin pettymys oli tosiaan se, että bändi ilmoitti ylimääräisestä lämppääjästä vain muutama päivä ennen keikkaa. Tiesin heti, että K ei mahdu bussiin. Nacen kommentti siitä, että H ei mahdu mukaan, kertoo paljon. Nacelta kun tuossa kysyttiin vain H:sta, koska kuviteltiin, että K on jo varmana mukana bussissa. Pitäisin muuten K:ta aika ikävänä ystävänä, jos hän olisi itse hypännyt bussiin ja jättänyt Häärijän könyämään yksin omia teitään Tallinnaan, kun K:n toiset kaverit päättivät mieluummin napata bussiin uuden kaverin. Häärijän paikalle. Ei K:lla tuossa edes olisi ollut valinnanvaraa, vaikka bussissa olisikin ollut paikka hänelle. Ei hän sentään niin huono ystävä ole.