Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos oletetaan, että B on milloin tahansa valmis hyppäämään suhteeseen K n kanssa, miten hän voi olla noin tyytyväisen oloinen tässä tilanteessa, jossa eräs henkilö on näköpiirissä jatkuvasti siellä missä K kin.
 
vierailija
Eiköhän tää aihe ole nyt jauhettu puhki tältä erää ja voidaan lopettaa yksityishenkilöiden elämään liittyvä spekulaatio ja keskustelu. Kaikki on ihan varmasti jo saaneet sanoa mielipiteensä asiasta, vaikka kuinka asiattoman. Tätä keskustelua ei ole tarvetta jatkaa, rupeaa kiertämään vain ympyrää.
 
vierailija
No en ole LadySlo, mutta sen verran voin vastata, että minulla eri mielipide, pidin kovasti 1Minuta kappaleesta ja itselleni toi Prepovedana taas ei iske yhtään nämä on niin makuasioita, noita muita mainitsemiasi en ole vielä tainnut kuulla, kun kuuntelen heitä vähän säännöllisen epäsäännöllisesti
Heiltä on siis tullut reilu viikko sitten uusi levy "X". Se on aika raskas, lähempänä musiikkityyliltään Prepovedanaa kuin 1Minutaa, mutta ne muut raskaammat biisit on miksattu tavalla, joka häiritsee minua, mm. numetal-miksaukseksikin kutsuttu, siinä missä Prepovedanassa on "kirkas" soundi.
 
vierailija
Jep. B tuo mukanaan etukäteen saapuessaan koko bändin ja se ei haitttaa ketään. Kukaan ei valita, että B:lla ei ole motivaatiota viettää kaksin aikaa K:n kanssa. Jos tilanne olisi toisinpäin, K:ta olisi arvosteltu hovin mukanaan tuomisesta päivä kaupalla, mutta B:n kohdalla ei mitään valitusta. Ja siis mihinkään valitukseen kummankaan puolelta ei ole tarvetta ja oli ihanaa, että koko JO tuli ajoissa, mutta tässä niin huomaa täällä olevan kaksinaismoralismin.
Siis oikeasti tuohan nyt olisi ollut aivan mahdoton ajatus, että B olisi tullut yksin. Siinähän olisi some revennyt ja shippaus olisi saanut sellaiset kierrokset, ettei sitä olisi enää pysäyttänyt mikään. Ja eiköhän nyt olla siinä tilanteessa, että välit haluan pitää mahdollisimman yksityisinä.
Oon kyllä miettinyt, miten ihmeessä B ja K tämän ajatuksen pidemmästä Suomessa olosta saivat myytyä muille JO:lle 😄.
On kuitenkin fakta, että B uskalsi tehdä matkan Suomeen yksin viime vuonna ilman mitään järkevää syytä. J sen sijaan otti tuonne Tallinnaan mukaansa Häärijän, vaikka ccc esitykseen ei häntä mitenkään tarvittu. Ymmärrän, että se mietityttää ihmisiä. Ei kuitenkaan pitäisi. Uskon, että H epäkiitollinen tehtävä on tosiaan toimia jonkinlaisena esiliinana, sillä ilmeisesti halutaan nyt vain välttää kaikenlaisia puheita. Motivaation puutteesta ei todellakaan ole kyse, päinvastoin J on valmis tekemään kaikenlaisia järjestelyjä saadakseen olla edes vähän kauemmin lähellä B:tä 💙💚
 
vierailija
Jos oletetaan, että B on milloin tahansa valmis hyppäämään suhteeseen K n kanssa, miten hän voi olla noin tyytyväisen oloinen tässä tilanteessa, jossa eräs henkilö on näköpiirissä jatkuvasti siellä missä K kin.
Koska he ovat läheisiä ystäviä. Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteessa tyytyväinen, siinä mielessä että olen saanut paljon iloa siitä, vaikka en toki ehkä "tyytyväinen" siinä mielessä, että olisin toivonut asioiden olevan hieman toisin. Mutta ihminen pystyy nauttimaan asioista, vaikka toivoisikin niiden olevan toisin.
 
vierailija
Siis oikeasti tuohan nyt olisi ollut aivan mahdoton ajatus, että B olisi tullut yksin. Siinähän olisi some revennyt ja shippaus olisi saanut sellaiset kierrokset, ettei sitä olisi enää pysäyttänyt mikään. Ja eiköhän nyt olla siinä tilanteessa, että välit haluan pitää mahdollisimman yksityisinä.
Oon kyllä miettinyt, miten ihmeessä B ja K tämän ajatuksen pidemmästä Suomessa olosta saivat myytyä muille JO:lle 😄.
On kuitenkin fakta, että B uskalsi tehdä matkan Suomeen yksin viime vuonna ilman mitään järkevää syytä. J sen sijaan otti tuonne Tallinnaan mukaansa Häärijän, vaikka ccc esitykseen ei häntä mitenkään tarvittu. Ymmärrän, että se mietityttää ihmisiä. Ei kuitenkaan pitäisi. Uskon, että H epäkiitollinen tehtävä on tosiaan toimia jonkinlaisena esiliinana, sillä ilmeisesti halutaan nyt vain välttää kaikenlaisia puheita. Motivaation puutteesta ei todellakaan ole kyse, päinvastoin J on valmis tekemään kaikenlaisia järjestelyjä saadakseen olla edes vähän kauemmin lähellä B:tä 💙💚
Tuskin sitä on kauheesti tarvinnut myydä muille Joksuille kyllähän hekin pitävät kärtsästä ja härtsästä ja nyt kun tilaisuus tuli niin totta kai he mielellään lähtevät heidän kanssaan aikaa viettää
 
vierailija
Eiköhän tää aihe ole nyt jauhettu puhki tältä erää ja voidaan lopettaa yksityishenkilöiden elämään liittyvä spekulaatio ja keskustelu. Kaikki on ihan varmasti jo saaneet sanoa mielipiteensä asiasta, vaikka kuinka asiattoman. Tätä keskustelua ei ole tarvetta jatkaa, rupeaa kiertämään vain ympyrää.
Kai tätä jatkaa saa ihan niin kauan kuin ihmisiä kiinnostaa. Ketään ei edes haukuta. En itsekään yhtään ymmärrä miksi pyörittelen moneen kertaan pyöriteltyä aihetta aina vaan uudelleen.
 
vierailija
Siis oikeasti tuohan nyt olisi ollut aivan mahdoton ajatus, että B olisi tullut yksin. Siinähän olisi some revennyt ja shippaus olisi saanut sellaiset kierrokset, ettei sitä olisi enää pysäyttänyt mikään. Ja eiköhän nyt olla siinä tilanteessa, että välit haluan pitää mahdollisimman yksityisinä.
Oon kyllä miettinyt, miten ihmeessä B ja K tämän ajatuksen pidemmästä Suomessa olosta saivat myytyä muille JO:lle .
On kuitenkin fakta, että B uskalsi tehdä matkan Suomeen yksin viime vuonna ilman mitään järkevää syytä. J sen sijaan otti tuonne Tallinnaan mukaansa Häärijän, vaikka ccc esitykseen ei häntä mitenkään tarvittu. Ymmärrän, että se mietityttää ihmisiä. Ei kuitenkaan pitäisi. Uskon, että H epäkiitollinen tehtävä on tosiaan toimia jonkinlaisena esiliinana, sillä ilmeisesti halutaan nyt vain välttää kaikenlaisia puheita. Motivaation puutteesta ei todellakaan ole kyse, päinvastoin J on valmis tekemään kaikenlaisia järjestelyjä saadakseen olla edes vähän kauemmin lähellä B:tä
Olihan se avokkikin tallinnassa.
 
vierailija
Koska he ovat läheisiä ystäviä. Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteessa tyytyväinen, siinä mielessä että olen saanut paljon iloa siitä, vaikka en toki ehkä "tyytyväinen" siinä mielessä, että olisin toivonut asioiden olevan hieman toisin. Mutta ihminen pystyy nauttimaan asioista, vaikka toivoisikin niiden olevan toisin.
Ei kaikki. Minä en todellakaan pystyisi.
 
vierailija
Me ihmiset olemme niin yksilöllisiä tässäkin asiassa. Tälläkin palstalla on kerrottu tilanteista, joissa ollaan oltu vuosikausia ihan tyydyttävissä suhteissa, vaikka itse rakkaus onkin osoitettu toisaalle.
On silti väärin olettaa, että nuoret ihmiset toimisivat nykyajassa vastoin tunteitaan. Sodanjälkeiset sukupolvet kyllä ovat pysytelleet onnettomassa suhteessa iät ja ajat, mutta nykyään vain todella harva nuoren polven edustaja.
 
vierailija
Kai tätä jatkaa saa ihan niin kauan kuin ihmisiä kiinnostaa. Ketään ei edes haukuta. En itsekään yhtään ymmärrä miksi pyörittelen moneen kertaan pyöriteltyä aihetta aina vaan uudelleen.
Minua kiinnostaisi siirtää fokusta enemmän shippaajiin itseensä, eli sen pohdintaan mitä tästä shipistä saa ja miksi tämän aiheen parissa viihtyy, sekä k/b:n välien ihasteluun ja analysointiin positiivisessa mielessä. Koska miksi kukaan haluaisi käyttää aikaansa täällä jos ei shippaa (eli haaveile tai korjaa paremmaksi mielikuvituksen avulla), tai miksi haluaisi kiertää kehää sellaisten asioiden ympärillä, mitkä eivät tuo mielihyvää vaan kenties jopa mielipahaa.
 
vierailija
Mä oon itse nähnyt paljon erilaisia vaihtoehtoja kuten:

1. Myös sielunkumppanuus voi romanttista tai platonista ja en tiedä kumpi heillä on.
2.Heidän välit ovat enemmän queerplatoniseen päin, joka voi vaikuttaa romanttiselta tai olla samanlaisia viboja
 
vierailija
On silti väärin olettaa, että nuoret ihmiset toimisivat nykyajassa vastoin tunteitaan. Sodanjälkeiset sukupolvet kyllä ovat pysytelleet onnettomassa suhteessa iät ja ajat, mutta nykyään vain todella harva nuoren polven edustaja.
Aika idealistinen maailmankuva tuossa. Kyllä ihan tänä päivänäkin nuoret ihmiset roikkuvat hyvin epätyydyttävissä suhteissa pitkään. Ihmissuhteet on aina monimutkaisia.
 
vierailija
Jos oletetaan, että B on milloin tahansa valmis hyppäämään suhteeseen K n kanssa, miten hän voi olla noin tyytyväisen oloinen tässä tilanteessa, jossa eräs henkilö on näköpiirissä jatkuvasti siellä missä K kin.
En ota kantaa B:n tilanteeseen, mutta sen haluan sanoa, että ihmismielellä on taipumus sopeutua ja jopa tyytyä eri tilanteisiin. Ei tästä sen enempää.
 
vierailija
"Jere on hetero tai ainakin VAIN hyvä ystävä Bojanin kanssa, eikä ole oikeasti ikinä harkinnutkaan mitään suhdetta ja seksin harrastamista tämän kanssa" on kyllä väite, jonka totuudellisuuden tietää vain J itse.

(ja en itse shippaa ja näen heidän välillään "vain" muuta kuin romanttista rakkautta, mutta v*tuttaa myös se, että sitä näkeville täytyy tulla aina jonkun pätemään)
Miksei me muut shippaajat voida sitten kertoa mielipiteitämme tänne. Miksi juuri sinua pitäisi kohdella silkkihansikkain tai miksi juuri sinun tapasi shipata on se oikea? Annetaan kaikkien shipata omalla tavalla.
 

Yhteistyössä