Mua ihan pelottaa tulla kertomaan viimeiset kuulumiset. Täällä on niitä vierailijoita jotka aina huutelevat negatiivisia kommentteja ja ne satuttavat, tuntuu tosi pahalle. Olisivat fiksuja ja jättäisivät kommenttinsa pois…
Punktio, kokemuksena hyvä. Ei ollenkaan kivulias ja pelottava. Kieltäydyin rauhoittavasta napista, suonen sisäisesti meni kipulääkitys ja emätin puudutus. Toisen puolen puudutuksen aikana mietin mihin tarvitsen toisen annoksen kipulääkettä kun ei missään mitään tuntunut. Lepäämössä vähän aikaa pötkötellen ja hotellille palaaminen. Hämmentää miksi punktio tehtiin kun oli vain kaksi palleroa ja toinen hävisi punktion aikana ja vain yksi saatiin talteen. Miksipä ei kokeiltu uudestaan inseminaatiota? Sain hetki sitten lääkäriltä puhelun ja tiedon ettei meillä ole enään mitään mitä odottaa. En aloita huomenna cyclogest kuuria yms. Mikä ikävintä, meille tulee ainankin kierron verran taukoa. Luonnollisesti ei tulla saamaan raskautta alulle, se on jo selvä. Vika on minussa, ikää vain 32 vuotta. Harmittaa että en ehkä koskaa saa täysin biologista lasta. Eilen lääkäri jo puhui lahjamunasoluista, mutta hankala asia käsiteltäväksi. Tuntuu myös pahalta puolison puolesta, en voi tuottaa jälkeläistä meidän molempien soluilla. Tiedän miten kovasti hän haluaa lapsia ja minä olen nyt sitten se kompastus kivi. Parisuhdetta koetellaan ja rajusti.
Seuraavaksi pitäisi olla yhteydessä naistenpolille ja pyytää AMK mittaukset. Jos arvot on jollain tavalla hyvissä luvuissa niin voimme kuulema kokeilla vielä kerran pistoshoitoa, mutta muuten ei ole mitään tehtävissä. Muuten se tarkoittaa meille lahjasoluja, en tiedä itsekään olenko niihin valmis. Entäpä jos lapsi ei tunnu mitenkään omalta vaan vieraalta ettei siihen kiinny niin kuin omaansa. Isojen asioiden edessä ollaan. En ikinä olisi osannut arvata et minussa on vikaa ettei luomuna saada raskautta alkamaan.
Aion toistaiseksi siirtyä keskustelu palstalta sivuun.
Pyydänkin poistoa kiertopäiviltä sekä koska yritys on aloitettu. Vetäydyn tässä vaiheessa sivuun. Hämmentävää on et joka kierrossa olen ovulaation löytänyt ja kierto on suht säännöllinen ollut koko aika, ei tämmöinen ole tullut mitenkään mieleen. Toivottavasti teillä muilla ei olisi näin kivistä polkua äitiyteen.