Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tallinnasta terkut! Onnellinen ja rakkauden täyteinen ilta. Ihana keikka! Tarkemmat raportit sitten joskus myöhemmin kun jaksaa. Mutta käytiin sentään karaokessa vetämässä Huhhahgei! 💙💚
 
vierailija
Minulla on jotenkin kauhean rauhallinen ja onnellinen olo näihin kahteen liittyen. Vaikka ei ollakaan saatu yhtä paljon materiaalia kuin aiemmin, ei mikään kumminkaan muuta sitä tosiasiaa että tässä on mielestäni oikeasta sielunyhteydestä kyse. Ja en varmasti ole ainoa, kyllähän me kaikki ollaan se jo nähty pian vuoden ajan. Kiitollinen olo näistä pienistä kurkistuksista. Uskon todella, että tässä on loppuelämän ystävyydestä kyse. Näiden kahden välit on jotakin todella kaunista seurattavaa. Rakkautta se on jossain sen ihanassa ja kauniissa muodossaan. ❤
 
vierailija
Minulla on jotenkin kauhean rauhallinen ja onnellinen olo näihin kahteen liittyen. Vaikka ei ollakaan saatu yhtä paljon materiaalia kuin aiemmin, ei mikään kumminkaan muuta sitä tosiasiaa että tässä on mielestäni oikeasta sielunyhteydestä kyse. Ja en varmasti ole ainoa, kyllähän me kaikki ollaan se jo nähty pian vuoden ajan. Kiitollinen olo näistä pienistä kurkistuksista. Uskon todella, että tässä on loppuelämän ystävyydestä kyse. Näiden kahden välit on jotakin todella kaunista seurattavaa. Rakkautta se on jossain sen ihanassa ja kauniissa muodossaan.
Samoja ajatuksia❤
 
vierailija
Mikä se kappale on jossa Bojan kävelee edestakaisin "fiilistellen' ja semmonen melodinen hidas teema alussa. Kadotin klipin prr.

(Oon vähän myöhäisherännäinen tähän tuotantoon 😉)
 
vierailija
Kunhan ystävyys säilyisi ja kontakti. Sitä vaan toivon. Jotenkin tuntunut oudolta välillä tämä nykyinen toimintatapa entiseen verraten. Mutta toisaalta eihän se tervettä tietenkään ole liikaa netissä näyttääkään. Siihen vain tottui.
Mulle ainakin kertoo todella paljon se että ovat yöpyneet Jerpan vanhemmilla ja Jn äiti ollut keikallakin että en oo kyllä yhtään huolissaan siitä etteikö ystävyys säilyisi. Haikealtahan se tuntuu kieltämättä jos tämä linja nyt pysyy jatkossakin mutta eipä sille mitään voi
 
vierailija
Ei se joku kadonnut ole. Kyllä sen noista pätkistä näki. Minun mielestäni siis.

Mutta ihmissuhteet on vaikeita ja monitahoisia ja elämän realiteetit myös voi vaikuttaa. Tapoja rakastaa on myös monenlaisia. Asiat ei ole yksinkertaisia. Ja ihmiset vasta vaikeita onkin.
 
vierailija
Tää ei oo kyllä mikään shippiketju vaan Joker Out featuring Kärtsä fiilostelypohjalta.

Ja kai ne nyt stana saa olla ihan todellisia Joker Outeja ja todellisia Kärtsiä lähtökohtaisesti, eikä mitään ihme animehahmoja joita saa värittää vain tietynlaisiksi
Vähän samaa mieltä, ei mua shippaus haittaa, en yritä estää, mut kai muitakin ajatuksia saa sanoa, kunhan ei mitään rumaa kenestäkään.
 

Yhteistyössä