Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Terveisiä keikalta. Luulin ettei Kärtsän keikoista voi paremmaksi vetää, mutta tämä meni kyllä ohi heittämällä. En tiiä saiko keikasta sen käsityksen livestä vai oliko mulla vaan huippu bailaajat ja laulajat ympärillä. :D Oon aivan poikki. Pojat oli ihania 😭 Kris oli etenkin tosi hyvällä tuulella (vai onko se aina), koko ajan hymyili ja nauroi yleisöön. Bojanin ilme Ruisrock uutisen jälkeen oli hyvä, se nälkävuoden pituinen huuto mikä ainakin k18 puolesta lähti oli aivan jäätävä. Sano taas myös että aina yhtä outoa kun täällä osataan laulaa sloveenia mukana. Soundcheckissä tuli NGVOT jossa Kris lauloi alun, ja Boitsu nauratti yleisöä tempaisemalla mikkinsä Krisiä varten valmiiksi ääri yläasentoon 😂 Oli muutenkin tosi vitsikkäällä päällä, jäi hyvä mieli. Ihana keikka vaikka muutama oma lemppari jäikin kuulematta. Ja kovia biisejä on kyllä Lontoossa saaneet väännetyksi, huh.
 
  • Rakkaus
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Eivätköhän useimmat isojen festarien yleisöt ole Stozicea isompia jos on kunnon kokoinen lava. Muistetaan se, että toisin kuin ihmiset usein ajattelevat, se ei ollut Stadion Stozice vaan Arena Stozice. Reilu 10K ihmistä ja monet festariyleisöt ovat paljon suurempia.
 
vierailija
Terveisiä keikalta. Luulin ettei Kärtsän keikoista voi paremmaksi vetää, mutta tämä meni kyllä ohi heittämällä. En tiiä saiko keikasta sen käsityksen livestä vai oliko mulla vaan huippu bailaajat ja laulajat ympärillä. Oon aivan poikki. Pojat oli ihania Kris oli etenkin tosi hyvällä tuulella (vai onko se aina), koko ajan hymyili ja nauroi yleisöön. Bojanin ilme Ruisrock uutisen jälkeen oli hyvä, se nälkävuoden pituinen huuto mikä ainakin k18 puolesta lähti oli aivan jäätävä. Sano taas myös että aina yhtä outoa kun täällä osataan laulaa sloveenia mukana. Soundcheckissä tuli NGVOT jossa Kris lauloi alun, ja Boitsu nauratti yleisöä tempaisemalla mikkinsä Krisiä varten valmiiksi ääri yläasentoon Oli muutenkin tosi vitsikkäällä päällä, jäi hyvä mieli. Ihana keikka vaikka muutama oma lemppari jäikin kuulematta. Ja kovia biisejä on kyllä Lontoossa saaneet väännetyksi, huh.
Kiitos raportista! Nauratti jo kuviteltuna tuo mikin asentohomma. :D
 
vierailija
Ja muun yleisön pitäisi puuttua, jos vieressä heitellään. Teinit ei välttämättä ymmärrä noita vihjeitä ellei suoraan kielletä.
No en kyllä koe että kuuluu kellekään yleisössä. Bojan myös koppasi tosi monet korut tänään, siis otti katsekontaktin henkilöön ja otti koppeja. Bravuureja Braderin edessä 🥰 Yhdessä vaiheessa niitä vain tuli liikaa liian nopeasti. Silloin se sanoi jotain. Ei nyt ollut mikään big deal.
 

Yhteistyössä