Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Piti vielä jatkaa, että keikan fiilis oli niin intensiivinen, että en edes muistanut K:n olemassaoloa. Kyllä nää meidän ihanat boitsut on niin karismaattisia, taitavia ja rautaisia ammattilaisia, että pärjäävät omillaan! Taatusti tulevat takaisin Suomeen, niin rakastavan ja lämpimän vastaanoton saivat.
No tämä! Todellakin Joksut on supertaitavia, ja uudet biisit oli hlvetin hyviä ❤

Jos jollekin K tai euroviisut on ollut Joksuissa se juttu, niin heitä ehkä tippuu kyydistä pois, mutta sellaista se on. Eiköhän tilalle tule uusia faneja.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Varmasti uuden albumin kiertueella tulevat viimeistään ja kyllähän ne festareille toivoi pääsevänsä täällä uskon että Suomi on heille nykyään tosi tärkeä maa jossa viihtyvät
Pyydetään festareiden järjestäjiltä heitä esiintyjiksi! Itsekin toivoivat sitä siinä haastattelussa. Mikä sen parempaa kuin Joksujen keikka aurinkoisessa (toivottavasti) kesäsäässä. 💛
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Siellä saa helposti blokattua sisällöt, jotka ei kiinnosta. Kunnon kupla . Just itseasiassa blokkasin Bokrisin, kun en enää jaksa sitä vouhkaamista. Eli ei ole ongelma sekään
Mä rämpytän blokkaus-nappia kuin Boitsu sateenvarjoa (olen siis useammassa fandomissa). Suosittelen! Mielenrauha säilyy ja fiidi on täynnä ihanaa kärtsää ja boitsua. Murheita ja riitelyä voi sitten löytyä elämään muualta, mutta fandomissa ja shipissä oma ilo on se ykkösjuttu.
 
vierailija
Joskus vaan käy niin, että parasta mitä saat rakkaaltasi on ystävyys ja siltä tuo on nyt näyttänyt pidemmän aikaa. B on K kuitenkin tärkeä ei sitä tarvinne miettiä. Onhan se ikävää jos ei heidän yhteiskontsaa tule mutta sille on sitten joku syy
 
vierailija
Alan olla entistä varmempi, että B:n kesän ongelmiin liittyi Jere-suhteen käsittelyä.
Olen samaa mieltä. Ihmettelen vain miksi meno jatkui NT:llä ja K n Bojan potpurit ja fire and waterit? Se että B puhui viime aikoina niin vapaasti Kärpästä kertoo taas siitä että ne rajat on saatu nyt vedettyä, mikä on kummallekin ok käytöstä julkisesti. Ei kourimisia tai something more juttuja ja muutenkin himmaillaan. En usko että shippaus on enää heille ok.
 
vierailija
Piti vielä jatkaa, että keikan fiilis oli niin intensiivinen, että en edes muistanut K:n olemassaoloa. Kyllä nää meidän ihanat boitsut on niin karismaattisia, taitavia ja rautaisia ammattilaisia, että pärjäävät omillaan! Taatusti tulevat takaisin Suomeen, niin rakastavan ja lämpimän vastaanoton saivat.
Tästä ihan samaa mieltä kanssasi. Ovat huikeita! 🔥
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Ihmettelen vain miksi meno jatkui NT:llä ja K n Bojan potpurit ja fire and waterit? Se että B puhui viime aikoina niin vapaasti Kärpästä kertoo taas siitä että ne rajat on saatu nyt vedettyä, mikä on kummallekin ok käytöstä julkisesti. Ei kourimisia tai something more juttuja ja muutenkin himmaillaan. En usko että shippaus on enää heille ok.
Shippaus on ok tasan niin kauan kunnes sanovat selväsanaisesti, että ei ole. Ja sitä tulee tapahtumaan edelleen. RPF ei lakkaa siihen, että ihmiset menevät edes tahoillaan naimisiin - koska kuten termikin kertoo, kyse on fiktiosta ja oikean elämän tietyillä aspekteilla ei ole siihen mitään vaikutusta. Shippaan yhä K/B, ja ainoa mikä mun fiiliksiin vaikuttaa on tämä ankea palsta, jatkuva jankkaus, trollaus ja pahansuopuus. Mulle riittää lähinnä se, ja nyt taidan oikeasti lopettaa täällä käymisen. Tumblr saa riittää maailmakseni.
 
vierailija
Huomasin, että jääkiekkoilija-Toni on alkanut seuraamaan Bojania instassa. Oliko hänkin keikalla tänään vai oliko Bojan sittenkin katsomassa Kärtsän lätkämatsia torstaina?
 
vierailija
Shippaus on ok tasan niin kauan kunnes sanovat selväsanaisesti, että ei ole. Ja sitä tulee tapahtumaan edelleen. RPF ei lakkaa siihen, että ihmiset menevät edes tahoillaan naimisiin - koska kuten termikin kertoo, kyse on fiktiosta ja oikean elämän tietyillä aspekteilla ei ole siihen mitään vaikutusta. Shippaan yhä K/B, ja ainoa mikä mun fiiliksiin vaikuttaa on tämä ankea palsta, jatkuva jankkaus, trollaus ja pahansuopuus. Mulle riittää lähinnä se, ja nyt taidan oikeasti lopettaa täällä käymisen. Tumblr saa riittää maailmakseni.
Miten löytäisin sinut, tekisi mieli jatkaa jutustelua myöhemmin?
 
vierailija
Joskus vaan käy niin, että parasta mitä saat rakkaaltasi on ystävyys ja siltä tuo on nyt näyttänyt pidemmän aikaa. B on K kuitenkin tärkeä ei sitä tarvinne miettiä. Onhan se ikävää jos ei heidän yhteiskontsaa tule mutta sille on sitten joku syy
Haluaisin jonkun selityksen sille, miksi olen pettynyt ja miksi olisin halunnut K ja B n päätyvän yhteen. Kumpaakaan en tunne, heidän suhteensa laadun pitäisi olla minulle yhdentekevä.
 

Yhteistyössä