Ketjujen KETJU 2024 (K24)

Mulla on normikokonen luuri mutta pottusormet. Kokeilen kirjottaa niin että en korjaa typoja jotka tulee vierekkäisistä aakkosista:

Kösi pystyyn joka yllättyy?
Tein tänä iltana pullaa. S:)öin varmaan 4-6 korvapuustia, kävsib sir iltakaipoulla ja oli huono olio: varsaa turvotti ja oli ähky, mutta silti oli kauhee nälkä. Jos oisin syöny keittoa spullan sijatsa niin olo olisbollu palbon parempi!
 
  • Haha
Reactions: m1es
Mulla on normikokonen luuri mutta pottusormet. Kokeilen kirjottaa niin että en korjaa typoja jotka tulee vierekkäisistä aakkosista:

Kösi pystyyn joka yllättyy?
Tein tänä iltana pullaa. Söin varmaan 4-6 korvapuustia, kävsib sir iltakaipoulla ja oli huono olio: varsaa turvotti ja oli ähky, mutta silti oli kauhee nälkä. Jos oisin syöny keittoa spullan sijatsa niin olo olisbollu palbon parempi!
Tuon perusteellla luurisi on suunniteltu korealaisille, japanilaisille tai kiinalaisille käsille...

Sinä puolestasi olet joko syönyt aivan liikaa pullaa tai sitten olet Suomen Mikayla Miles. Ei ihme, että IUn olemus vaikutti sinulle liian hentoiselta.

Mikaylan käsi vs. tavismiehen käsi


Mikayla on hankkinut tuloja myös miehiä piinaamalla....
 
  • Vau!
Reactions: Echo
Mulla on normikokonen luuri mutta pottusormet. Kokeilen kirjottaa niin että en korjaa typoja jotka tulee vierekkäisistä aakkosista:

Kösi pystyyn joka yllättyy?
Tein tänä iltana pullaa. Söin varmaan 4-6 korvapuustia, kävsib sir iltakaipoulla ja oli huono olio: varsaa turvotti ja oli ähky, mutta silti oli kauhee nälkä. Jos oisin syöny keittoa spullan sijatsa niin olo olisbollu palbon parempi!

Mulla sama ongelma, tältä näyttää korjaamatta.

Ja juku, se sit onnistuikin vaiknylernsä mfnee iha persiilleen.
 
  • Haha
Reactions: Echo
Palstamiehet....
mä paljastan itsestäni mitä mun pikkareissa tapahtuu just nyt...siellä on vipinää... :) :sneaky:
Eli:
-Mä kun usein juon laktoositonta maitoa, niin kokeilin täs juoda tavallista.
Tulos: niin pahanhajuisia pieruja ja paljon, että tuulettaa täytyy koko ajan, ja jos laittais tulitikun ilmaan palamaan niin koko kämppä räjähtäis!
Voitteko kuvitella? Siirryn takaisin laktoosittomaan. :(

Hyviä unia, pusi pusi! ❤❤❤
 
Palstamiehet....
mä paljastan itsestäni mitä mun pikkareissa tapahtuu just nyt...siellä on vipinää... :) :sneaky:
Eli:
-Mä kun usein juon laktoositonta maitoa, niin kokeilin täs juoda tavallista.
Tulos: niin pahanhajuisia pieruja ja paljon, että tuulettaa täytyy koko ajan, ja jos laittais tulitikun ilmaan palamaan niin koko kämppä räjähtäis!
Voitteko kuvitella? Siirryn takaisin laktoosittomaan. :(

Hyviä unia, pusi pusi! ❤❤❤
too much information
 
  • Haha
Reactions: Echo
Tuon perusteellla luurisi on suunniteltu korealaisille, japanilaisille tai kiinalaisille käsille...

Sinä puolestasi olet joko syönyt aivan liikaa pullaa tai sitten olet Suomen Mikayla Miles. Ei ihme, että IUn olemus vaikutti sinulle liian hentoiselta.

Mikaylan käsi vs. tavismiehen käsi

Mikayla on hankkinut tuloja myös miehiä piinaamalla....
Tolta ku sais handjobin...
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Ja @m1es tuli vielä mieleen noista puista.

Eipä suomessakaan puusto oo kovin järeää kun noustaa yli kilometrin korkeuteen.

Täällä myydän pikkunippuja polttopuuta. Grillihiili- tai brikettipussi maksaa saman mitä saman kokoinen nippu puita. Oletan siis että on tyyristä myös kuutiona ostettaessa.
 

Yhteistyössä