Melkoista vesaikkoa nuo Kanarian metsät. Ei noista sahatavaraa taida juurikaan saada, polttopuita ehkä. Onko etualan (havupuun?) taimi istutettu?
Tuon perusteellla luurisi on suunniteltu korealaisille, japanilaisille tai kiinalaisille käsille...Mulla on normikokonen luuri mutta pottusormet. Kokeilen kirjottaa niin että en korjaa typoja jotka tulee vierekkäisistä aakkosista:
Kösi pystyyn joka yllättyy?
Tein tänä iltana pullaa. Söin varmaan 4-6 korvapuustia, kävsib sir iltakaipoulla ja oli huono olio: varsaa turvotti ja oli ähky, mutta silti oli kauhee nälkä. Jos oisin syöny keittoa spullan sijatsa niin olo olisbollu palbon parempi!
Mulla on normikokonen luuri mutta pottusormet. Kokeilen kirjottaa niin että en korjaa typoja jotka tulee vierekkäisistä aakkosista:
Kösi pystyyn joka yllättyy?
Tein tänä iltana pullaa. Söin varmaan 4-6 korvapuustia, kävsib sir iltakaipoulla ja oli huono olio: varsaa turvotti ja oli ähky, mutta silti oli kauhee nälkä. Jos oisin syöny keittoa spullan sijatsa niin olo olisbollu palbon parempi!
Eiku se tavallaan kasvaa tosta vanhasta puusta.Melkoista vesaikkoa nuo Kanarian metsät. Ei noista sahatavaraa taida juurikaan saada, polttopuita ehkä. Onko etualan (havupuun?) taimi istutettu?
too much informationPalstamiehet....
mä paljastan itsestäni mitä mun pikkareissa tapahtuu just nyt...siellä on vipinää...
Eli:
-Mä kun usein juon laktoositonta maitoa, niin kokeilin täs juoda tavallista.
Tulos: niin pahanhajuisia pieruja ja paljon, että tuulettaa täytyy koko ajan, ja jos laittais tulitikun ilmaan palamaan niin koko kämppä räjähtäis!
Voitteko kuvitella? Siirryn takaisin laktoosittomaan.
Hyviä unia, pusi pusi!
Ookei. Mä meen takas ruotuun ja keskityn taas olemaan viehkeän salaperäinen milffi.too much information
mietin mieluummin sitä mitä on kannaksen toisella puolenOokei. Mä meen takas ruotuun ja keskityn taas olemaan viehkeän salaperäinen milffi.
(Mutta mieti säkin joskus vaimos pakosarjan oktaanipitoisuuksia, koska se on elämää.)
Tolta ku sais handjobin...Tuon perusteellla luurisi on suunniteltu korealaisille, japanilaisille tai kiinalaisille käsille...
Sinä puolestasi olet joko syönyt aivan liikaa pullaa tai sitten olet Suomen Mikayla Miles. Ei ihme, että IUn olemus vaikutti sinulle liian hentoiselta.
Mikaylan käsi vs. tavismiehen käsi
Mikayla on hankkinut tuloja myös miehiä piinaamalla....
Siksi niitä varmaan kutsutaan munapieruiksi. Ja ootkos varma ettei muut haista ku oma pieru ei haise (paitsi ku vetäsee munia tjms.)?Munat ainakin pierettää. Tai siis hajustaa pierun. Semseks ettei salaa voi pierrä vaikka kuinka varoen yrittäisi...
Ovatko tyttäret esittäneet kosintoja tänään? Edes mekkokankaan toivossa?
Niin minäkin. Paitsi "vain" kolme lastaMeikä kosi karkauspäivänä joskus yhdeksänkytluvulla. Siitä seurasikin avioliitto ja neljää lapsosta.
Riittää mulle. Tosin ei kai kihloissa oleva oikein edes voi enää kosia D
Onkohan ikinä ollut niin halpaa.jos uutta presidenttiämme olisi uskominen niin Suomessa klaput maksaa 22€ per 5 heittokuutiota
ei ainakaan sinä aikana kun eurot on olleet käytössäOnkohan ikinä ollut niin halpaa.
Köttbullar?Voi hitsi. Taitaa olla pakko piipahtaa alkuviikosta Ikeassa.
Arvatkaa, mikä pääsi loppumaan!
Ei hajuakaan, mutta ukkeli odottaa varmaan reissua sinne ihan täpinöissäänVoi hitsi. Taitaa olla pakko piipahtaa alkuviikosta Ikeassa.
Arvatkaa, mikä pääsi loppumaan!