Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sit sekin vielä, että usein tässä saagassa, kun on ollut pitkään hiljaista ja naudat suunnilleen ikävissään ja epätoivoissaan heittämässä kirvestä kaivoon, tapahtuukin jotain yllättävää ja odottamatonta ihanaa ja sitten on taas mayhemit tulilla. Just saying (and hoping).
Niin on ollut, mutta nyt kun olisi ollut syytä mayhemiin, koko juttu lässähti
 
vierailija
Fanitan Kärtsää ja Boitsua (plus tietysti koko JO) yhdessä ja erikseen, MUTTA kyllähän tässä nyt pääasian pitäisi olla se, että huomenna (tai siis iiiiik, tänään!!) me kuullaan ja nähdään Joksut livenä Kultsalla. Ja ne on parasta livenä!! Ja sen pitäisi riittää aivan hyvin! 💙💙💙💙💙
 
vierailija
Tulee jotenkin mieleen eräs kesäkuinen maanantai, jolloin B oli Suomessa eikä koko päivänä tullut yhtäkään stooria tai vilaustakaan hänen liikkeistään, kuten ei K:stakaan. Kultakalan muisti joillakin, todella. Aina välillä tää on tällaista.
 
vierailija
Toiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
No tämä juuri. En millään voi ymmärtää noita, jotka nyt on tyytymättömiä kaikkeen. Ihanaa että K ja B (ja muutkin joksut) on nyt saaneet rauhassa viettää aikaa yhdessä ja ilman somea. Mulla on tosi hyvät fiilikset siitä ja myös tulevasta.
 
vierailija
Niinpä. Enkä ymmärrä miksei täälläkään saa yhtään pettymystään purkaa.
Olen huomannut, että kaikki vakkarit eivät muka ikinä ole pettyneitä mihinkään ja kaikki on aina ruusuilla tanssimista. Ehkä kokevat, että jos myöntää pettyneensä edes vähän, se on jotenkin "voitto" ankeuttajille tai jotain, joten sitä ei koskaan saa myöntää. Mutta minä myönnän!
 
vierailija
Tulee jotenkin mieleen eräs kesäkuinen maanantai, jolloin B oli Suomessa eikä koko päivänä tullut yhtäkään stooria tai vilaustakaan hänen liikkeistään, kuten ei K:stakaan. Kultakalan muisti joillakin, todella. Aina välillä tää on tällaista.
Eivät ole meille yhtään somepostausta velkaa, ehkä kiva viettää vika ilta ennen kiertuetta ilman kameroita ja somettamista, kun kohta ovat kuitenkin taas ihan koko ajan kuvattavana.
 
vierailija
No tämä juuri. En millään voi ymmärtää noita, jotka nyt on tyytymättömiä kaikkeen. Ihanaa että K ja B (ja muutkin joksut) on nyt saaneet rauhassa viettää aikaa yhdessä ja ilman somea. Mulla on tosi hyvät fiilikset siitä ja myös tulevasta.
Täysin samaa mieltä. Nyt mä luovutan , en jaksa enää tätä ihme negatiivista jankkaamista. Hyvää yötä! Huomenna Kultsalle!
 
vierailija
Olen huomannut, että kaikki vakkarit eivät muka ikinä ole pettyneitä mihinkään ja kaikki on aina ruusuilla tanssimista. Ehkä kokevat, että jos myöntää pettyneensä edes vähän, se on jotenkin "voitto" ankeuttajille tai jotain, joten sitä ei koskaan saa myöntää. Mutta minä myönnän!
Ei vaan vakkarit osaavat olla tyytyväisiä siihen mitä heille annetaan ja ovat iloisia että joksut ja K saa nyt viettää aikaa yhdessä
 
vierailija
Jokerit tuli Suomeen, siitä samana iltana Kärpyn hoastattavaksi. Ruokaa, ananaslonginoa ja ehkä saunaa. Sit vielä muraalille ja niin helvetin onnellisen näköinen Kärppy.
Keilaamisesta useita stooreja. Kaks istumassa vierekkäin, karkauspäivän kunniaksi kosinta ja B ei saanut ees pidettyä sen hymyä kurissa Kn kanssa pelaillessa.
Kn haastisosuus radiossa, B ja JO maininnat. Myöhemmin mitä ilmeisemmin Tavalla yhdessä bäkkärillä..

Joten todellakin, mullakin on hyvä fiilis. Uskomattoman hyvä. (and maybe something more).
 
vierailija
Jokerit tuli Suomeen, siitä samana iltana Kärpyn hoastattavaksi. Ruokaa, ananaslonginoa ja ehkä saunaa. Sit vielä muraalille ja niin helvetin onnellisen näköinen Kärppy.
Keilaamisesta useita stooreja. Kaks istumassa vierekkäin, karkauspäivän kunniaksi kosinta ja B ei saanut ees pidettyä sen hymyä kurissa Kn kanssa pelaillessa.
Kn haastisosuus radiossa, B ja JO maininnat. Myöhemmin mitä ilmeisemmin Tavalla yhdessä bäkkärillä..

Joten todellakin, mullakin on hyvä fiilis. Uskomattoman hyvä. (and maybe something more).
Unohtamatta Janin hienoja stoorista työmaasta 🤣
 
vierailija
Jos joku haluaa vielä jostain uudesta kivemmasta aiheesta keskustella, niin Bojan roastattiin Viki & Köpi showssa sen muraalin sijoittamisesta Helsinkiin Vantaan sijaan.
 
  • Haha
Reactions: aksu:3 ja LadySLO:)
vierailija
Jokerit tuli Suomeen, siitä samana iltana Kärpyn hoastattavaksi. Ruokaa, ananaslonginoa ja ehkä saunaa. Sit vielä muraalille ja niin helvetin onnellisen näköinen Kärppy.
Keilaamisesta useita stooreja. Kaks istumassa vierekkäin, karkauspäivän kunniaksi kosinta ja B ei saanut ees pidettyä sen hymyä kurissa Kn kanssa pelaillessa.
Kn haastisosuus radiossa, B ja JO maininnat. Myöhemmin mitä ilmeisemmin Tavalla yhdessä bäkkärillä..

Joten todellakin, mullakin on hyvä fiilis. Uskomattoman hyvä. (and maybe something more).
💙💚
 

Yhteistyössä