Tänään on kovin surullinen päivä

vierailija
Jussin puhe oli parempi kuin Kai-Jööränin.
Kyllä. Hän piti todella hyvän puheen Niinistölle.

Ja en yhtään ihmettele, että Niinistö herkistyi. Onhan tämä hänellekin suuri päivä. Uuden muutoksen edessä. Varmasti myös helpottunut raskaan taakan kadotessa harteiltaan. Ei presidentin paikka mikään vasemman käden hutaisu ole. Toivottavasti hän ehtii nauttimaan ns.tavallisistakin vuosista vielä pitkään.

• Tykkää
Reactions: Echo
Olisitte kaikki äänestäneet Pekka Haavistoa, niin tilanne olisi toinen. Lopulta kun ei ole kuin huonoja vihtoehtoja, resurssitehokkuuden nimissä pitää valita vähiten huono.

En jaksanut seurata sen ihmeemmin virkaan-astujais-lähetystä edes Areenasta, kankeaa tuntuu olevan valtionhallinnon protokollat, mitä Torstaisin tulee eduskunnan kyselytunti ja välillä areenastakin olen seurannut ajan kuluksi sitä porukkaa, niin kovin harmaa-sävytteinen kauttaaltan väreissä kuunneltuna.

vierailija
Olisitte kaikki äänestäneet Pekka Haavistoa, niin tilanne olisi toinen. Lopulta kun ei ole kuin huonoja vihtoehtoja, resurssitehokkuuden nimissä pitää valita vähiten huono.

En jaksanut seurata sen ihmeemmin virkaan-astujais-lähetystä edes Areenasta, kankeaa tuntuu olevan valtionhallinnon protokollat, mitä Torstaisin tulee eduskunnan kyselytunti ja välillä areenastakin olen seurannut ajan kuluksi sitä porukkaa, niin kovin harmaa-sävytteinen kauttaaltan väreissä kuunneltuna.
Olen kuunnellut tänään vain hieman radiota. En ole koskaan seurannut uuden presidentin virkaanastumisseremonioita eikä mielenkiintoni asiaan ole muuksi muuttunut.

Yhteistyössä