vierailija
Niin. Hyvä tavoite, vaikea toteuttaa.En halua. Toki haluan tilanteeseen ettei tarttis kaivata vaan vois olla sun kanssa aidosti
Niin. Hyvä tavoite, vaikea toteuttaa.En halua. Toki haluan tilanteeseen ettei tarttis kaivata vaan vois olla sun kanssa aidosti
Kuulostaa surulliselta.Olen päässyt käytännössä eroon kaipauksesta. Jäljellä on vain yleinen katkeruus, onnettomuus ja rakkaudettomuus.
Selviteäänkö?Ikävä ja selvittämättömät asiat valvottaa
On kai se sitäkin, jos sitä alkaa miettiä. Turha murehtia asiaa, johon ei pysty vaikuttamaan. En voi tehdä mitään parantaakseni ulkonäköäni siinä määrin, että muuttuisin naisten himoitsemaksi.Kuulostaa surulliselta.
Ei kai kenenkään tartte olla naisten himoitsema. Riittää, kun se on yksi välittäisi.On kai se sitäkin, jos sitä alkaa miettiä. Turha murehtia asiaa, johon ei pysty vaikuttamaan. En voi tehdä mitään parantaakseni ulkonäköäni siinä määrin, että muuttuisin naisten himoitsemaksi.
Ei ole iirl paljastanutkaan.Kunnollinen perheenisä ei paljasta tunteitaan toisille naisille.
Mikäs illassa on vikana?Sellainen ilta tänään.
Askel kerrallaanNiin. Hyvä tavoite, vaikea toteuttaa.
Ethän harhaile. Minä haluan päästä eroon kaipauksesta, mutta häneen minulla ei ole enää yhteyttä.Haluat päästä eroon kaipauksesta ja minusta.
Kannattaa varmaan ottaa yhteyttäSelviteäänkö?
Kyllä kiitosSelviteäänkö?