Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ekalla videolla B näytti kuinka osaa mitä vaan ja upea kaato. Mut annas olla kun piti yhtä aikaa K:n kanssa heittää, niin näittekö millainen vetovoima Kärpyllä on? Se oikeesti veti metrin verran Boitsua luokseen kuin valtava magneetti niin että tasapaino oli pettää ja se lopun kiroilu oli piste i:n päälle ja kikattelen täällä itekseni
No niinpä! Ja miten voi kiroilukin olla noin ihanaa kun se tulee boitsun suusta selvällä suomenkielellä😂❤
 
vierailija
Ekalla videolla B näytti kuinka osaa mitä vaan ja upea kaato. Mut annas olla kun piti yhtä aikaa K:n kanssa heittää, niin näittekö millainen vetovoima Kärpyllä on? Se oikeesti veti metrin verran Boitsua luokseen kuin valtava magneetti niin että tasapaino oli pettää ja se lopun kiroilu oli piste i:n päälle ja kikattelen täällä itekseni
Samaa katsoin. Muutenkin olen ollut huomaavinani, että niin loistava kuin B on monessa K seurassa saattaa keskittyminen häiriintyä jostain syystä
 
vierailija
Mulla on puhelin ihan tulikuuma kun koitan peiton alla palstailla ja ihastella videoita koittaen olla kikattamatta hirveään ääneen, akkukin kohta loppu (ja viimeiset 20% romahtaa tyyliin sekunneissa), toivon että tämä puhelin kestäisi vielä tämän viikon... 😅🙏🏻
 
vierailija
Ekalla videolla B näytti kuinka osaa mitä vaan ja upea kaato. Mut annas olla kun piti yhtä aikaa K:n kanssa heittää, niin näittekö millainen vetovoima Kärpyllä on? Se oikeesti veti metrin verran Boitsua luokseen kuin valtava magneetti niin että tasapaino oli pettää ja se lopun kiroilu oli piste i:n päälle ja kikattelen täällä itekseni
Tais olla samaa kuin yhtäkkiä ei osaakaan CCC sanoja ja pitää pyytää Kärppä apuun, niin nyt yhtäkkiä unohtaakin miten keilataan et poikkis saa voittaa tän erän. 💚❤
 
vierailija
Mua hymyilyttää nyt ihan idioottimaisesti, ja pitäisi oikeasti ruveta nukkumaan. Ainakin tulee varmaan nähtyä ihania unia tän jälkeen. K ja B on yhdessä ja kaikki hyvin universumissa.
 

Yhteistyössä