Hitto mä nauroin ääneenHärtsän storyssa suomeksi kiroileva B.
Saiko kukaan selvää listassa olevista nimistä?Härtsäkin mukana! Kärppyhän vetää hyvin
Eli kAinakin Härtsä mukana ja ihan kuin taustalta kuuluis Miken ääni + muiden Joksujen.
Vi**u perkele saatana tulee kyllä niin luontevasti.Vävypoika siellä kiroilee jo niinkuin suomalainen. Vi**u perkele!
Mikkeä en kuullut, muita Jo kyllä ja K.Ainakin Härtsä mukana ja ihan kuin taustalta kuuluis Miken ääni + muiden Joksujen.
Siellä on vissiin aika monta paikalla ihana porukkaSielä taitaa olla myös Jukka paikalla Härtsän storyn perusteella.
Minäkin kuulen Miken puhumassa enkkua taustalla.Ainakin Härtsä mukana ja ihan kuin taustalta kuuluis Miken ääni + muiden Joksujen.
Tää tuli heti mullekin mieleen, mutta ei onnistunu itellä Näyttää just ihanan rennolta tähän toi niiden tekeminen perhedinneristä keilaukseen. Ihan varmasti kaikki nauttii olostaan!Saiko kukaan selvää listassa olevista nimistä?
Minäkin olen, melkein tekisi mieli vähän itkeä tirauttaaMiksi mä olen niin onnellinen, että K ja B saavat oikeasti viettää sitä haluttua relax timea yhdessä?? Sydänhän tässä pakahtuu. (Ja palsta vihjailee että pitäisi muka nukkumaan mennä, eihän kello ole vielä mitään.)
Katsoin samaa Näyttää niin söpöltä ja juuri sopivasti menisi Boitsun kainaloon!Kärppy on niin lyhyt verrattuna boitsuun kun on nuo samat keilakengät jalassa! <3