vierailija
Niin..Miksi minun "palstapervon" pitäisi
Niin..Miksi minun "palstapervon" pitäisi
Kokeile sinäkin.Elämäniloa siitä, että tarinoit täällä? Ok. Sen käsitän vielä, että saat sitä elämäniloa kokemalla noita juttuja.
Et kai sä kuvittele, että kukaan tosissaan kirjoittelee tänne omasta elämästään avoimesti?Kokeile sinäkin.
Vai onko sinulla yhtään iloista asiaa mistä kirjoittaa?
Tätä mä tosiaan jaksan ihmetellä, miten nuo ukot ovat tänne eksyneet. Ei kauheasti varmaan vaikkapa esikoista odottavaa tulevaa äitiä kiinnosta jäädä tänne palstalle, kun eteen lävähtää noiden huru-ukkojen jutut.Ookko tosissasi. 25-35v nainen tulee tälle palstalle ja mitä hän näkee? Joko jotain kilttimiehen omituisia paatoksia tai sinun ja setiksen vanhojen ukkojen läähpuuh juttuja. Tai sitten rähinöidään jostain aiheesta, kunnes setis tunkee taas jonkun läähpuuh jutun. On aivan kaksplus perheellisten juttuja juu. Kyllä siinä se naikkonen lähtee aika hyvin äkkiä katselemaan muita palstoja. Varmaan 80% on jotain pervojuttuja teiltä, tai sitten joku varttiryssä kertoilee kuinka pari muuttomiesta pani sitä eron jälkeen hihihi ja muita huomionhaku tarinoita.
kait siitä saa elämäiloa kun lukee kiukkuisten immeisten kirjotuksiaElämäniloa siitä, että tarinoit täällä? Ok. Sen käsitän vielä, että saat sitä elämäniloa kokemalla noita juttuja.
Juu sikäli, kun tajuaa, miten sekopäisiä jotkut ovat, niin eihän sitä itsellä ole valittamista.kait siitä saa elämäiloa kun lukee kiukkuisten immeisten kirjotuksia
Tissivideon vuoksi aikoinaan suurin joukoin tulivat.Tätä mä tosiaan jaksan ihmetellä, miten nuo ukot ovat tänne eksyneet. Ei kauheasti varmaan vaikkapa esikoista odottavaa tulevaa äitiä kiinnosta jäädä tänne palstalle, kun eteen lävähtää noiden huru-ukkojen jutut.
Kyllä tänne monet ovat kirjoittaneet omasta elämästä jo monia monia vuosia.Et kai sä kuvittele, että kukaan tosissaan kirjoittelee tänne omasta elämästään avoimesti?
Ihanan naiivi lähestymistapa ja myyntipuhe voi hertsileijaa sentäs totuus: siis mää panin sitä ja sit tota ja sit niitä molempia ja hei, nyt mä kirjoittelen mun pissaamisista hihiTissivideon vuoksi aikoinaan suurin joukoin tulivat.
Videon ja lehtijutun tästä linkkasin muistaakseni Rättiksen mammakalenteriketjuun.
Tämän palstan potentiaali voisi olla huikea.
Kommunikaatio-ongelmia parisuhteissa ja perheissä on paljon. Täällä on hyvä mahdollisuus oppia naisen ja miehen sielunmaailmasta yhtä sun toista - täällä näistä voidaan puhua avoimesti!
Hyvä, että meillä on täällä useita miehiä.
Itse olen saanut palstalta irl-kavereita ja paljon tukea vaikeina aikoina, jopa romanttinen suhdekin minulla oli yhteen palstalaiseen.
vieläkös löytäisit sen tissiketjun ?Tissivideon vuoksi aikoinaan suurin joukoin tulivat.
Videon ja lehtijutun tästä linkkasin muistaakseni Rättiksen mammakalenteriketjuun.
Tämän palstan potentiaali voisi olla huikea.
Kommunikaatio-ongelmia parisuhteissa ja perheissä on paljon. Täällä on hyvä mahdollisuus oppia naisen ja miehen sielunmaailmasta yhtä sun toista - täällä näistä voidaan puhua avoimesti!
Hyvä, että meillä on täällä useita miehiä.
Itse olen saanut palstalta irl-kavereita ja paljon tukea vaikeina aikoina, jopa romanttinen suhdekin minulla oli yhteen palstalaiseen.
päätön kait?Itse olen saanut palstalta irl-kavereita ja paljon tukea vaikeina aikoina, jopa romanttinen suhdekin minulla oli yhteen palstalaiseen.
vieläkös löytäisit sen tissiketjun ?
vieläkös löytäisit sen tissiketjun ?
Taannoinen tissiketju on näköjään päätynyt youtubeen ja saanu taustalleen musaa.
aeidit.foorumilla
Turhasta kainoudesta suomalaisia äitejä ei ainakaan voi syyttää.Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä? Kaksplussan viestiketjun aloittaja...www.youtube.com
Hyvä muistutus noille "ennen täällä keskusteltiin vain perheasioista"-valittajille. Palstalle on luultavasti tullut enemmän politiikasta väittelyä, mutta muuten aiheet ovat pysyneet samoina - mammat ovat vain muuttuneet pirteistä äideistä tiukkapipoisiksi menopaussimammoiksi.aeidit.foorumilla
Turhasta kainoudesta suomalaisia äitejä ei ainakaan voi syyttää.Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä? Kaksplussan viestiketjun aloittaja...www.youtube.com
Kyseisiä tyytymättömiä kiukuttelijoita varten on olemassa Perhe-elämä osio, lapsiinkin liittyviä löytyy. Mutta he nauttivat eniten trollaamisesta ja toisten haukkumisesta.Hyvä muistutus noille "ennen täällä keskusteltiin vain perheasioista"-valittajille. Palstalle on luultavasti tullut enemmän politiikasta väittelyä, mutta muuten aiheet ovat pysyneet samoina - mammat ovat vain muuttuneet pirteistä äideistä tiukkapipoisiksi menopaussimammoiksi.
Tosiaan, enemmän positiivisuutta ja yhdistäviä asioita esille marmatuksen sijaan.Kokeile sinäkin.
Vai onko sinulla yhtään iloista asiaa mistä kirjoittaa?
Sry, mutta aihe vapaa!Kyseisiä tyytymättömiä kiukuttelijoita varten on olemassa Perhe-elämä osio, lapsiinkin liittyviä löytyy. Mutta he nauttivat eniten trollaamisesta ja toisten haukkumisesta.
En nähnyt yhtään pullaa.Tosiaan, enemmän positiivisuutta ja yhdistäviä asioita esille marmatuksen sijaan.
Minä aamulla tätä videota katsoessani sain ahaa-elämyksen. Tässä minun ja Echon kiusaukset/houkutukset yhdistyvät, emme siis ole niin erilaisia.
No kun Ekko kävi pöllimässä ne sillä hetkellä kun ohjaaja oli klaffi käsissään selin, siinä kuvauskohteiden ja kameran välissäEn nähnyt yhtään pullaa.
Kyllä siellä makeita leivonnaisia ja muuta sokeripitoista riitti....En nähnyt yhtään pullaa.
Mikä susta sitten on tullut? Elähtänyt ukko, joka saa kiksejä aasialaisnaisia esittävien kuvien laittamisesta. Oot varmaan ihana aviomies ja lapsetkin ylpeitä isukkinsa harrastuksesta.Hyvä muistutus noille "ennen täällä keskusteltiin vain perheasioista"-valittajille. Palstalle on luultavasti tullut enemmän politiikasta väittelyä, mutta muuten aiheet ovat pysyneet samoina - mammat ovat vain muuttuneet pirteistä äideistä tiukkapipoisiksi menopaussimammoiksi.
On täällä edelleenkin ketju lainakuvista, tosin harvoin täydentyvä.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/perjantain-tissiketju.2326734/
Mikä susta sitten on tullut? Elähtänyt ukko, joka saa kiksejä aasialaisnaisia esittävien kuvien laittamisesta. Oot varmaan ihana aviomies ja lapsetkin ylpeitä isukkinsa harrastuksesta.