25kg?Täs mun painot arvaatko paljon toi painaa?
25kg?Täs mun painot arvaatko paljon toi painaa?
Eiks oo ku piiretyst 13.9 kiloo25kg?
No on, mut mitä tekee noin pienellä painolla?🫣Eiks oo ku piiretyst 13.9 kiloo
Nooh sie et ees jaksa sitä nostaa ja niillä liikutaan ja tehään satoi toistoi eri asennoisNo on, mut mitä tekee noin pienellä painolla?🫣
En nostele painoja, mutta käytin vähän verrokkina pojan painoja.🫣Nooh sie et ees jaksa sitä nostaa ja niillä liikutaan ja tehään satoi toistoi eri asennois
Joo ja siis on mulla salillekkin kortti. Mut näillä painoil voi treenaa kevyesti kotona. Mitäs painoi sun poika käyttää?. Mikset nostele?En nostele painoja, mutta käytin vähän verrokkina pojan painoja.🫣
Hyvä että punttaat. Kestävyys on tosi hyvä kun monia toistoja!
Hyvää saunaa ja öitäHäippäsen saunaan, hyvät illat ja yöt kaikille jos ei enää nähhä tänään.
oli siellä kieltoja että 100 m pitää olla välimatkaa kouluihin, päiväkoteihin, leikkipuistoihin, päivällä kello 7-20 ei saa polttaa kävelykaduilla jne. että ei ihan joka paikassa saisi haista.Niin haisee.
Saa nähdä, haiseeko Saksassa jatkossa vähän joka kulmalla.
Mut miks naisethan tykkää kukkien tuoksuist siinä samas menee kuin jukka palmuoli siellä kieltoja että 100 m pitää olla välimatkaa kouluihin, päiväkoteihin, leikkipuistoihin, päivällä kello 7-20 ei saa polttaa kävelykaduilla jne. että ei ihan joka paikassa saisi haista.
Mut minne matkaat ku se laillistetaan joka maassa?Mukailen kanariansuomalaisen filosofi roosaruusan ajatuksia:
Joskus aattelin että ois kiva mennä olutmatkalle Saksaan mut harkitsenpa uudelleen.
Niin ei tule tapahtumaan. Esimerkiksi Singaporessa lainsäädäntöä on kiristetty, viime vuoden kesäkuusta lähtien on cannabiksen hallussapidosta voinut saada maksimissaan 30 vuotta vankeutta ja 15 kepiniskua. Huumeiden salakuljetuksesta myyntiin heilahtaa edelleenkin helposti kuolemanrangaistus.Mut minne matkaat ku se laillistetaan joka maassa?
Pyh jos singapore ei muuta lakeja me kunnon sakslais divisiionein valoitamme sen maan ja saadaan se maa orjiksemme minä tarvitsen sekoittajan martineilleniNiin ei tule tapahtumaan. Esimerkiksi Singaporessa lainsäädäntöä on kiristetty, viime vuoden kesäkuusta lähtien on cannabiksen hallussapidosta voinut saada maksimissaan 30 vuotta vankeutta ja 15 kepiniskua. Huumeiden salakuljetuksesta myyntiin heilahtaa edelleenkin helposti kuolemanrangaistus.
lainsäädäntö koskee myös (saksalais)turisteja
Kannattaa matkustaa Iraniin juomaan olutta:Mukailen kanariansuomalaisen filosofi roosaruusan ajatuksia:
Joskus aattelin että ois kiva mennä olutmatkalle Saksaan mut harkitsenpa uudelleen.
Hienosti sanottu sitä nimen omaan on tosi paljon enempi läsnä ku sillon tuntee ja haluaa olla kaikessa mukana. Se saa olemaan läsnä.Kannabis tuoksuu ihanalle, se kukka ennen käyttöä ja se savukin on hurmaavan tuoksuista!
Polttelen kerran viikkoon, se ihana olo mikä siitä tulee.. aah! Rento ja jotenkin on enemmän kaikessa läsnä. Musiikista löytää ihan uusi juttuja! Samoin elokuvista.
Suosittelen todella!