vierailija
Kysyn vaan, miksi sana AUTISMI pelottaa modeja niin paljon, ettei siitä saa puhua??????
On tällä palstalla asiasta ollut juttua. Sitä sanaa yksi mustana kirjoittava miesoletettu käyttää pilkkakirveenä, kun jää jutuissa alakynteen.Kysyn vaan, miksi sana AUTISMI pelottaa modeja niin paljon, ettei siitä saa puhua??????
Tämä juuri!On tällä palstalla asiasta ollut juttua. Sitä sanaa yksi mustana kirjoittava miesoletettu käyttää pilkkakirveenä, kun jää jutuissa alakynteen.
Me Naiset-lehdessä on aiheesta laaja artikkeli viime viikon numerossa.
Ruudun yläosassa on Hae-komento. Palstan arkisto ulottuu 2010-luvun alkuun. Voit lukea jutun myös IS:n Me Naiset-osiossa.
Tähänkin peesi.Ei ole kielletty puheenaihe, täällä on paljonkin juttua autismista ja mm. aspergerista.
Se vaan riippuu näkökulmasta mistä sen esittää. Jos sitä käyttää solvaamis-, vähättely- tai haukkumistarkoituksessa, niin sen takia viestisi saatetaan poistaa.
Aloittaja taitaa olla se vierailija, joka yritti vainota Kilttimiestä.Tähänkin peesi.
Millä tavoin aloittaja itse haluaisi asiasta keskustella ja minkälaista omakohtaista kokemusta asiasta sinulla on?
Tämä on mulle uusi juttu, millä tavoin, missä, milloin?Aloittaja taitaa olla se vierailija, joka yritti vainota Kilttimiestä.
Spämmäämällä Kilttimiehen aloituksiin tuollaisia "olet autisti, hakeudu hoitoon" viestejä.Tämä on mulle uusi juttu, millä tavoin, missä, milloin?
Sinäkin ymmärtänet, että täällä on yksi, joka esittää monia. Tai monta, jotka esittävät yhtä. Tai..
No en kyllä ole moisia kirjoittanut.Spämmäämällä Kilttimiehen aloituksiin tuollaisia "olet autisti, hakeudu hoitoon" viestejä.
Sinäkin kirjoitat vierailijana eli olet osasyyllinen sekaannuksiin.
Olipa epäselvä viesti.voit puhua autismista jollet kiusaa siitä puhumalla kilttistä
no viännetään rautalangasta: puhu mistä puhut mutta älä kiusaa kilttistäOlipa epäselvä viesti.
En ole kiusannut.no viännetään rautalangasta: puhu mistä puhut mutta älä kiusaa kilttistä
"setishän" nimenomaan täällä haukkuu monia autisteiksi.Spämmäämällä Kilttimiehen aloituksiin tuollaisia "olet autisti, hakeudu hoitoon" viestejä.
Sinäkin kirjoitat vierailijana eli olet osasyyllinen sekaannuksiin.
Siis onko kilttis autisti? Vai häh?voit puhua autismista jollet kiusaa siitä puhumalla kilttistä
no ei mutta joku vierailija on saanut pinttymän että olisiSiis onko kilttis autisti? Vai häh?
Sä oot kilttisno ei mutta joku vierailija on saanut pinttymän että olisi
eiku mää oon setisSä oot kilttis
Pyh mä oon ollu tääl kymmenen vuotta enempi vähempi ja sä et oo koskaan puolustanu ketään mut nyt kiivaasti kilttistäeiku mää oon setis
vai oonkmää kumpainenkii?
oon kyll muitaki mutta mulla nyppii kun kilttistä lyödään kun vierasta sikaaPyh mä oon ollu tääl kymmenen vuotta enempi vähempi ja sä et oo koskaan puolustanu ketään mut nyt kiivaasti kilttistä
No olkoot sitten. Tää in jännä palsta jo otsikosta yleensä tunnistaa toisenoon kyll muitaki mutta mulla nyppii kun kilttistä lyödään kun vierasta sikaa
sillä oon pualustanu sitä ehkä hivenen tarmokkaammin
Siihen on kyllä olemassa syy....oon kyll muitaki mutta mulla nyppii kun kilttistä lyödään kun vierasta sikaa
sillä oon pualustanu sitä ehkä hivenen tarmokkaammin
No, entä jos kilttis olisikin autisti? Autismin kirjo on laaja, eli on mahdollista. Saisiko asiasta silloin puhua?voit puhua autismista jollet kiusaa siitä puhumalla kilttistä
No mitä sitte, jos on?No, entä jos kilttis olisikin autisti? Autismin kirjo on laaja, eli on mahdollista. Saisiko asiasta silloin puhua?