Perjantain tiskoteekki!

9MM
Niin se vaan taas on luin yhdeksä kirjaa drizz do urden sarjaa ja oli aivan mieletön seikkailu ja rakastuin moniin hahmoihin ja se sai surulliseks ku päähenkilöitä kuoli sain monia nauruja ja koskettavia hetkiä ja uppoudin siihen maailmaan ihanku ois itte ollu matkassa mukana. Hyviien kirjojen jälkeen tulee haikeus et löydänkö enään hyvää seikkailua johon ippoutua. Ainiin elkää ihmetelkö jos käytän pyh sanaa ku kääpiöt siinä käytti sitä kun ne murahti ni ne sanoi aina pyh tai jos joku sanoi et niitä pelotti ulvoin naurusta ku luin sen pyh sanan. Hän sulki silmänsä ja tapasi jällee rakastettunsa cattie brien. Se oli hänen ainoa rakkautensa 🥲
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
9MM
Mitä ihmettä kävin äskön parhaan ystävän haudalla ja niitä hauta paikkoja ei ole kolattu. Kyl ne pitää olla tip top kunnossa myös talvella ja palkattava väkee puhdistaa ne ainakun on tarvis et haudat näkyy hyvin ja omaisten tarvii rämpii kinoksissa.
Olen kiitollinen tästä biisistä on antanut monet kauneuden itkut ja olen soittanut repiitillä tunsia kiitoksia kauniista musiikista
 
9MM
Niin ja miksi minun mielestä israel suk. Tällä hetkellä. Ne äänesti palestiinan omaa valtiota vastaan. Miksi israel haluaa yllä pitää riitaa saivathan hekin oman maan? Niin pitää olla huonetta kaikille. Ja palestiinalaiset lopettaa sen hiton räiskimisen miksi opettaa naapuri vihaan eikä yhteistyöhön? Kuka riemu idiootti opettaa vihaamaan? Miksi pitää tuhota toinen?
 
9MM
Ja mitä ne venäläiset meni ukrainaan. Pinta alaltaa maailman suurin valtio. Oishan ne donetsiklaiset ja muut voineet mennä venäjälle ja niille olisi rakennettu vaik uusia kaupunkeja ja käyttää aikaa hyödylliseen rakentamiseen ei tuhoamiseen sairastahan se toisten tapattaminen on. Venäjä luopuu alueista mitkä kuuluvat ukrainalle. Ei me voida keskittyyy tuhoomiseen ja tuhlata siihen rahaa ku niillä rahoilla kaikki saa hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
9MM
Kuulutko kirkkoon eli maksatko kirkollisveroa?

Mielen selkeyttämiseen. Terveisiä @Echo, ehkä joskus tapaamme kirkossa?
Joo kuulun kirkkoon emmä oo ees miettiny eroovani vaik sinällään mä haluisin et mun tuhkat sirotellaan muualle kuin sinne kirkon multiin. Ehkä sinne missä kirjoitin päiväkirjaani monesti. Mä en ymmärrä miksi tuhkia ei voisi sirotella minne haluaa vaan siihenkin on lupa oltava mut esim tuhkä on hyvä kasveille ku siinä fosforia ni jonkun puun viereen vois olla hyvä saa kasvis ravintoo.
 
9MM
Kyl se o niin et hyvä ruoka piristää. Ostin karjalanpaisti lihaa ja siihen perunat ja kasvikset mä syön siitä 2-päivää hyvin ja makso vaan kympin toki ostin muutakin kuten pitkäst aikaa leivät juustot ja metukan ku kaapis on oboy kaakaota paras kaakoa mitä tähän mennessä maistanu. Kaakao ja leipä nam. Nyt laitan mausteeksi chiliä. Cayennepippuria ja mustapippuria ruokaan ja valkosipulia. Kannattaa syödä valkosipulia se terveellistä. Ainiin ostin luomu mustikka mehun tykkään..
 
9MM
Oujee löysin viel tohon saagaan neljä kirjaa huomenna kirjastoon lainaa pari ja niissä kaikki kumppanukset on taas koossa mieleni ilahtui et saan taas hyvää lukemista ja uusia seikkailuita cant wait. Tovottavasti niis olis myös jarlaxle ja athrogate. Jarlaxle on taitava juonittelia well les see. Mä niin pidän hyvistä kirjoista. Et silmät ristissäkin lukee😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Uljas melodia venäläisen sotaromantisoinnin ja -propagandan asialla. Ja Lissu hyödyllisenä hölmönä. Kuinka ollakaan, juuri Sevastopolissa taisteltiin....
Mitä tekemistä sun tulkinnalla on lissun kans? Mä näin tossa miten kauheeta on ku joutuu sotaan. Hölmöö alkaa musan takii keuhkoo, sama ku kehkoosit taiteesta. Jokaanen tulkitsee taidetta omin silmin. Ei tossa innostettu ees sotaan, oot iha pihalla.
 
Uljas melodia venäläisen sotaromantisoinnin ja -propagandan asialla. Ja Lissu hyödyllisenä hölmönä. Kuinka ollakaan, juuri Sevastopolissa taisteltiin....
No äläpä nyt ukko tutise siinä.😁

Apropoo, Oleg Gazmanovilla on lukuisia upeita biisejä.
Tarjoan sulle nyt tässä vaiheessa paperipussia koska varmaan hyperventiloit kun kerron että osaan nämä biisit ulkoa ja laulan niitä tässä nyt.

Tässä yksi Gazmanovin upea jota olen kuullut nuoresta asti. Erittäin kaunis kappale.❤


Tämä seuraava saattaa iskeä sinuunkin:🤷‍♀️

Tai entäpä tämä:
 
Tää on vaan musaa.
Mä en tienykkään et sieg hail on englanniks hail victory
Mulle ei nämä ulkolaiset marssit kyllä uppoa lainkaan.

Huh, mutta joillekin uppoaa. Katselin tässä taannoin videota missä jotkut ulkolaiset tubettajat kuuntelivat suomalaisia marsseja ja itkivät vuolaasti, olivat kuulema niin koskettavia ja mahtipontisia.🥹


Mun enstekslempparein on tietty Jääkärimarssi.❤

 
vierailija
Ja mitä ne venäläiset meni ukrainaan. Pinta alaltaa maailman suurin valtio. Oishan ne donetsiklaiset ja muut voineet mennä venäjälle ja niille olisi rakennettu vaik uusia kaupunkeja ja käyttää aikaa hyödylliseen rakentamiseen ei tuhoamiseen sairastahan se toisten tapattaminen on. Venäjä luopuu alueista mitkä kuuluvat ukrainalle. Ei me voida keskittyyy tuhoomiseen ja tuhlata siihen rahaa ku niillä rahoilla kaikki saa hyvää.
Se meni koska HATO uhkasi levittäytyä sinne ja Venäjän piti turvata Sevastopolin tukikohta.
 
  • Vihainen
Reactions: m1es

Yhteistyössä