vierailija
En pääse keikoille, mutta ääh, tajusin että minulla on hyvin todennäköisesti töitä Kultsa 1:n päällä, riippuu vähän monelta se keikka oikeasti on, kun kukaan ei tunnu tietävän.
Lauantainakin joudut olemaan töissä?En pääse keikoille, mutta ääh, tajusin että minulla on hyvin todennäköisesti töitä Kultsa 1:n päällä, riippuu vähän monelta se keikka oikeasti on, kun kukaan ei tunnu tietävän.
Minusta siinä on syviä sävyjä, sekä ihan suoraan ilmaistuna ja myös monipuolisemmin tulkittuna. Jos sitä ei huomaa, luulen että kyse on ennemmin siitä, että kuuntelijan oma tulkinta on jäänyt pinnalliseksi.Noh. Vaihdetaan aihetta.
Joku valittu EW sanoituksista aiemmin,.että ovat lapselliset. Kuuntelin tänään useamman kerran ja minusta kyllä eivät olleet. Aika monitulkintaisetkin paikoitellen
Ootko kuullut sellasesta kun vuorotyöt? Ja mistä viikonloppuisin ruokaa esim ostat on sielläkin olevat myyjät lauantaisin töissäLauantainakin joudut olemaan töissä?
No voi harmi, jos oot valinnut sellaisen ammatin sittenOotko kuullut sellasesta kun vuorotyöt? Ja mistä viikonloppuisin ruokaa esim ostat on sielläkin olevat myyjät lauantaisin töissä
Olin kylläkin eri joka tästä puhui kunhan huomautin vaan että vuorotyötä on olemassaNo voi harmi, jos oot valinnut sellaisen ammatin sitten
Missä somessa on kertonut? En ole nähnyt mitään sellaista.Samaa olettaisin. Ei tuohon nyt ihan pidemmälläkään ajattelulla löydä muuta syytä.
Se suojelu on kummallinen selitys kun ihmisen naama ja nimi on kiertänyt pitkin nettiä jo moneen kertaan ja on somessa itse kertonut olevansa se tyttis ja on lehden kuvaajalle keikistellen poseerannut yms. Enemmän tuo välttely ja pikaiset poistot omaan mieleen näyttävät siltä ettei ihan oikeasti ole sillä tavalla tärkeä että koko maailmalle suhdetta halutaan toitottaa.
Kiinnostaisi itseänikin, saisiko linkin?Löytyi jo tuo ficci
Kiinnostaisi itseänikin, saisiko linkin?
Yritin varmaan 5 kertaa linkata, muttei anna . Mutta siis ihan tuolla ficin nimellä löytyy, jos sillä haetKiinnostaisi itseänikin, saisiko linkin?
Nimellä Nurse vai mikä…?Yritin varmaan 5 kertaa linkata, muttei anna . Mutta siis ihan tuolla ficin nimellä löytyy, jos sillä haet
Ei vaan "Dreams taste like you". Vai tajusinko väärin, oliko joku muu, jota etsit?Nimellä Nurse vai mikä…?
Niin tuo on se "Jere on hoitsu ja Bojan on incubus". Mutta haettiin vissiin sitä "Dreams taste like you"-ficciä myös??
Ai kauhea.Kyllä Kn on päästävä Romaniaan. Eihän sitä tiedä, mitä tapahtuu, kun Tommy yhyttää Bojtsun pimeässä elokuun illassa!
Kahdesta eri oli puhe: "Love me wrong" (hoitsu-demoni) ja "Dreams taste like you" (muuten vaan kuumistelua, molemmat ihmisiä).Niin tuo on se "Jere on hoitsu ja Bojan on incubus". Mutta haettiin vissiin sitä "Dreams taste like you"-ficciä myös??
Mä luin kans niin ekaks ja olin ihan et hmm...tärkeä aihe, muttei taida juuri siitä nyt olla kyse just tuossa biisistä...Sitten huomasin, mitä siinä oikeasti luki.Luen kokoajan, että jankkaatte interseksuaalisuudesta mut ei ollutkaan sellainen aihe kyseessä
Teen asiantuntijatöitä, mutta mm. aikaeroista johtuen minulla on ollut perinteisesti töitä muiden päivien ohessa lauantai- ja sunnuntai-iltaisin, jolloin en yleensä käy missään. Nyt ei sentään ole varmaankaan sunnuntaina töitä.No voi harmi, jos oot valinnut sellaisen ammatin sitten
Minä ainakin kyselin hoitsu-ficin perään toisen kyselijän vanavedessä Mutta en tajunnut että se onkin sama kuin demonificci, joka olenkin jo lukenut. Kiitos kuitenkin vinkanneille.Niin tuo on se "Jere on hoitsu ja Bojan on incubus". Mutta haettiin vissiin sitä "Dreams taste like you"-ficciä myös??