vierailija
Kuka täällä muka niitä miehiä on syyllistänyt?Turha täällä on syyllistää niitä miehiä jotka eivät syty pienirintaisista tai rinnatttamista naisista.
Kuka täällä muka niitä miehiä on syyllistänyt?Turha täällä on syyllistää niitä miehiä jotka eivät syty pienirintaisista tai rinnatttamista naisista.
Esim tämäKuka täällä muka niitä miehiä on syyllistänyt?
Jortikka on se joka näyttää maailman luotettavimpana mittarina viisarillaan mikä miestä kiihottaa. Tuollaisesta kulttuurista ei voi mitenkään opetella pois. Se on perimägraniittiin hakattu!Kylläpä voi. Opettele pois kulttuurista, joka palvoo naisia, joilla on isommat rinnat.
Sellainen kulttuuri vain masentaa pienirintaisia tai rinnattomia naisia. Sitäkö sinä haluat? Oletpa epäkohtelias! Häpeä, jos osaat! Myös pilkkaa, jonka suustasi päästit.
Nainen, heh... niin, joo...Esim tämä
joka näyttää maailman luotettavimpana mittarina viisarillaan mikä miestä kiihottaa. Tuollaisesta kulttuurista ei voi mitenkään opetella pois.
Hänelle vastaan myös että en ole epäkohtelias enkä päästänyt mitään pilkkaa. Tuo nainen ylireagoi
On se kai hienoo, jos sinulla on mahdollisuus naisiin, joilla on "enemmän rintaa", mutta tämä ketju on tissittömien naisten pro life!se joka näyttää maailman luotettavimpana mittarina viisarillaan mikä miestä kiihottaa.
Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Minä katson ainoastaan naisten alavartalo,jos heillä on kapeat pitkät jalat,se on pääasia ja hyväki jos peppu on nätti seksikäs!Vähät siitä, miltä naisen yläkroppa näyttää. Tärkeämpää on se, mitä naisella on jalkojen välissä!
Keskittyisin hyväksyyn oma kauneus sellaisena kuin olet. Aina on jollain isompi tai vielä pienempi tai voi olla et on jouduttu leikkaa kokonaan pois. Elämä on liian lyhyt elääkseen pinnallisten huolien takia. Hyväksyy ja nauttii elämästä sellaisena kuin on kun voishan se olla et ei olis koko elämää. Ja sulla nännit kuitenkin mitä itse tai toinen voi stimuloida. Sano itselle peilin edessä olen kaunis ja riitän tällaisena itselle. Toivon et voisit rakastaa vartaloasi kuin moni joka sitä saisi katsella koskettaa ja tuottaa sinulle nautintoa. Olen myös törmännyt naisiin ketkä valittanut liian isoista rinnoista ja kivuista. Ja siitä et miehet pitää vain tisseinä. Useasti oma mieli syöttää vääristynyttä dataa itelle.Olen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Oon niin väsynyt häpeämään itseäni koko ajan, en siis voi käyttää rintaliivejä edes koska kaikki koot ( myös pienin mahdollinen koko) on liian suuri. Aina jos on joku kiinnostunut mies ja asiat etenee seksiin ja siihen paikkaan missä mies olettaa että kuuluisi olla tissit eikä olekaan, otan hänen kätensä pois siitä kohdasta koska minua hävettää niin paljon kun ei ole mitään mihin koskea. Ja siis ikinä en ilman paitaa suostu seksiin, häpeä olisi ylitsepääsemätön. Turhaan kai tätä siis edes kysyä, mutta voiko täysin rinnaton nainen (pelkät nännit) olla kiihottava? Itse haluaisin kovasti rintojen suurennusleikkaukseen mutta ei ole mitenkään mahdollista mennä siihen kun ei ole varaa, eikä osamaksu ole vaihtoehto omalle kohdalleni. Onko mitään muita vaihtoehtoja millä saisin edes vähän täytettä rintoihin?
Jos todellakin on noin pienet kuin kerrot niin julkisella puolella kai saa leikkauksen. Itse olin pari vuotta naisen kanssa jolla oli vain nännit. Ei hän niitä sen kummemmin hävennyt. Toki olisi halunnut että olisi isommat. Hänellä oli upeat häpyhuulet, sileät ja pulleat todella erikoiset. Piti vielä posliinina.HuippupilluOlen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Saisko susta vaimon Pidän rinnattomista naisista 58v miesOlen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.
Nuolla sun nännejä ole tissejä aHaluatko häpyä nuolla rakastella 58 miesOlen 30-vuotias nainen enkä omista minkäänlaista rintavarustusta joka naisella kuuluisi olla. Nyt ihan totta puhuen, itsellä on pelkät nännit eikä mitään muuta, ei ole kiva että yläkroppa näyttää mieheltä. Sama ongelma on ollut teini iästä asti, en ole ikinä omistanut minkäänlaisia rintoja.