vierailija
Koska hällä on ’aateehootee’kaikkien muiden pitäs tietty ottaa sinusta mallia
miksi muuten sun on vaikeeta pysyä aiheessa ja lähet aina rönsyileen
Koska hällä on ’aateehootee’kaikkien muiden pitäs tietty ottaa sinusta mallia
miksi muuten sun on vaikeeta pysyä aiheessa ja lähet aina rönsyileen
Vastasit setikselle. Hän on tänään kunnostautunut harmaana kirjoitteluun useassa ketjussa.En minäkään tykkää sinun kirjoitustyylistä. Huomaa selvästi, että olet sivistymätön moukka. Luultavasti luet yhden kirjan hyvin harvoin ja sekin on jotain surkeaa roskaa poistomyynnistä.
Kysyin kun oltiin kävelyllä tänään. Jos ei saavu seuraavaankaan kuulemiseen, niin se juttu siirtyy seuraavaan sikäläiseen oikeusportaaseen. Sakkoja voi saada useita satoja euroja, mikä on hirmuisen iso raha siellä, lisäksi pitää korvata vastapuolenkin lakimiehen palkkiot ja matkakulut. Voi jopa häkkikin heilahtaa hänelle.No ompas menoa!
Toivottavasti neitokainen paranee pian!
Millaisia tuomioita siellä tuollaisesta saa, osaatko sanoa?
Voi sinua reppanaa. Kumpikaan filippiinoista ei odottanut muuta kuin että siirrän 100 € Jaylle. Ihan kuule itse tälläsin omistani hyvää hyvyyttäni tuon verran lisää. Jay ei ole voinut käydä töissäkään vähään aikaan fyysisten ja henkisten vammojen takia.Hehe onnistuivat kynimään sinulta 25e.
On ne ovelia!
Juujuu latimeriaVoi sinua reppanaa. Kumpikaan filippiinoista ei odottanut muuta kuin että siirrän 100 € Jaylle. Ihan kuule itse tälläsin omistani hyvää hyvyyttäni tuon verran lisää. Jay ei ole voinut käydä töissäkään vähään aikaan fyysisten ja henkisten vammojen takia.
Sehän on vasta alkua. Kyllä ne kerjätä osaa.Voi sinua reppanaa. Kumpikaan filippiinoista ei odottanut muuta kuin että siirrän 100 € Jaylle. Ihan kuule itse tälläsin omistani hyvää hyvyyttäni tuon verran lisää. Jay ei ole voinut käydä töissäkään vähään aikaan fyysisten ja henkisten vammojen takia.
Sinulla tuo ÄO:si näyttää tosiaan olevan paljon pienempi kuin kengännumerosiSehän on vasta alkua. Kyllä ne kerjätä osaa.
Et edes tajua, että sulle kirjoittavat useammat "vierailijat", mutta noista hymiöistä päätellen olet kyllä pähkähullu. Kaikk diagnoosit, joita täällä olet heitellyt muille, ovat sinun omiasi. Eivät edes taida riittää. Kamalaa.Sinulla tuo ÄO:si näyttää tosiaan olevan paljon pienempi kuin kengännumerosi
"filippino" tarkoittaa italiaksi miespuolista filippiiniläistä. No, sekin selittää paljon.Voi sinua reppanaa. Kumpikaan filippiinoista ei odottanut muuta kuin että siirrän 100 € Jaylle. Ihan kuule itse tälläsin omistani hyvää hyvyyttäni tuon verran lisää. Jay ei ole voinut käydä töissäkään vähään aikaan fyysisten ja henkisten vammojen takia.
Ai sä luulit mua joksikin Marcello Macaroniksi?"filippino" tarkoittaa italiaksi miespuolista filippiiniläistä. No, sekin selittää paljon.
Kyllä sää olet ihan latimeriaAi sä luulit mua joksikin Marcello Macaroniksi?
Olen kyllä syntynyt Suomessa ja opiskellut neljää kieltä, en italiaa.
Pahalaatuisen luulotautisi lisäksi olet täysin kykenemätön osallistumaan mihinkään keskusteluun asiallisesti!Kyllä sää olet ihan latimeria
mikä sut sai vaihtamaan profiilin setikseksi? Eläkeläisen hupia?
Typerys, et tajunnut: kirjoitit näistä naisista "flippinoina" - "kumpikaan filippiinoista"Ai sä luulit mua joksikin Marcello Macaroniksi?
Latimeria häipyi, kun ei enää viitsinyt jankata russofiilisiä juttujaan, ehkä ei saanut pestiä sieltä Januksen puljusta. Janus muuten tässä juuri harmitteli, että Tynkkynen ja Peltokangas saivat paljon apua MV-porukalta yrittäessään päästä eduskuntaan ja nyt sitten pettivätkin, kun osoittautuivat venäjävastaisiksiKyllä sää olet ihan latimeria
mikä sut sai vaihtamaan profiilin setikseksi? Eläkeläisen hupia?
Kauhiasti anteeksi, ihan unohdin ihan kokonaan sinua myös vaivaavan pahan ongelmasi: ”a:n kirjon”Typerys, et tajunnut: kirjoitit näistä naisista "flippinoina" - "kumpikaan filippiinoista"
Ok latimeria. Miksi teit "setis" profiilin?Pahalaatuisen luulotautisi lisäksi olet täysin kykenemätön osallistumaan mihinkään keskusteluun asiallisesti!
Voisitko kerrankin edes yrittää?
Toisesta ketjusta käy hyvin ilmi, että setis on latimeria.Latimeria häipyi, kun ei enää viitsinyt jankata russofiilisiä juttujaan, ehkä ei saanut pestiä sieltä Januksen puljusta. Janus muuten tässä juuri harmitteli, että Tynkkynen ja Peltokangas saivat paljon apua MV-porukalta yrittäessään päästä eduskuntaan ja nyt sitten pettivätkin, kun osoittautuivat venäjävastaisiksi
No, opportunistinen populisti toimii aina sen mukaan, mikä kannattaa, mistä saa eniten ääniä. Riikkakin sen tietää. Tai "riikka".
Onko tämä muka asiallinen ketju?Pahalaatuisen luulotautisi lisäksi olet täysin kykenemätön osallistumaan mihinkään keskusteluun asiallisesti!
Voisitko kerrankin edes yrittää?
Tämäkin ketju on setiksen itsensä tunkema. Ketään ei kiinnostanut toisessa ketjussa tuo aihe ja sen jälkeen keksi päästänsä, että koska kaikkia kiinnostaa joku filppiinoakkojen riita, niin hänen on nyt vaan pakko tehdä siitä ketju. Tämähän on taas setiksen päästä kehiteltyjä minäminäminä -juttuja. Sen on vaan saatava sitä huomiota.Onko tämä muka asiallinen ketju?
Et ymmärtänyt lukemaasi, kohdistin kommentin henkilölle jota lainasin. Sinäkö?Onko tämä muka asiallinen ketju?
Kovasti tuntuu aihe kiinnostavan sinua, luit aiheesta toisaalla ja seurasit minua tänne ketjuun jonka nimi nyt sattuu olemaan:Tämäkin ketju on setiksen itsensä tunkema. Ketään ei kiinnostanut toisessa ketjussa tuo aihe ja sen jälkeen keksi päästänsä, että koska kaikkia kiinnostaa joku filppiinoakkojen riita, niin hänen on nyt vaan pakko tehdä siitä ketju. Tämähän on taas setiksen päästä kehiteltyjä minäminäminä -juttuja. Sen on vaan saatava sitä huomiota.
Suomee ja savvoo, hiljaa ja kovvoo?Ai sä luulit mua joksikin Marcello Macaroniksi?
Ota lääkkeet ja rauhoitu vastasin hänelle en sinulle ja toisekseen tässä ketjussa joku muu kirjoitti siitä sinun toisen ketjun sekoilusta.Kovasti tuntuu aihe kiinnostavan sinua, luit aiheesta toisaalla ja seurasit minua tänne ketjuun jonka nimi nyt sattuu olemaan:
Voi että kun eräs setiksen tietämä filippiinonainen onkin ihan täysseko ja väkivaltainenkin. Käytti juuri nyrkkejäänkin, ja kamalia mustelmia tuli
Taas tunnemme myötähäpeää puolestasi
Nämäkin esim. tuli opittua: aus, bei, von, seit, mit, nach und zuSuomee ja savvoo, hiljaa ja kovvoo?