Naisen tajuton flirtti ja vihjailu duunissa.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ylenpalttinen itsensä kehuminen lähestulkoon asiassa kuin asiassa saa vain valitettavasti aikaan naurua sekä itse kertojalle turhan höpöttäjä ja tärkeilijän maineen. Hiukan jopa sääliksi käy, että toisen pitää buustata itseään liioitteluun asti. Mutta tätä esiintyykin yleensä ikäihmisillä.
Juu. Mä yleensä olen sitä mieltä että boomerit ja siitä vanhemmat on ahkerampaa ja nokkelampaa porukkaa kuin nykyinen X/Y-mikälie sukupolvi, mutta sitten boomereissa on sellainen rasittava veijaripoppoo "mä vähän koulutan nuorempia, koska olen fiksumpi. Annas ku setä/täti näyttää :sick: ".
 
Muokkasin hieman osuvammaksi. Kyllä kiitos on. Aasian daamit, kaikki 3 haluaa mesetellä päivittäin. Uusin tuttavuus Sun on tosi aktiivinen (viattoman) ja kyselee kaikkea maan ja taivaan väliltä, aloitti heti aamusta 😊
Nuo Sunit, Joyt, Happinessit ja Happyendingit on maallisesti katsottuna paskaporukkaa (vaikka kristillisyyteni sanoo "Luojan luomia nekin").

Sama kuin mä kehuisin:
-Uuh, se Njambe sieltä Kontulan ostarilta hymyili mulle leveästi
-se Gambiasta raahaamani ranta-bumsteri niiin kehui mua taas, olen kuulemma maailman kaunein nainen (ja mä nyt maksoin hänen kännykkälaskunsa, lupasi maksaa takaisin)
- Se itärajan kautta pyöräillyt Muhallah haluu niiiiin kovasti tehdä mun kans lapsia, nyt tuli kiire....sanoi tosin että jos meille tulee tyttö niin heidän kulttuurissaan häntä on koulutettu 10-vuotiaana Etelä-Jemenin reissulla....

Kyllä palstalaiset on mulle vaan kateellisia kun ihmettelevät. :love:
 
  • Vihainen
Reactions: setis
No hyvä että näit, jäljelle jäi vain ymmärryksesi pohjaton puute

No nyt lähden valmistautumaan hiihtoon. Koetahan pärjäillä

Älä nyt kuitenkaan etsi uutta uhria säälittävän kiukuttelumaniasi tyydyttämiseksi.
Hyviä hiihtoja sinne!❤

Ihana ilma - aurinko paistaa, ainakin täällä vetelässä. Kaunista.
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Mä en tajua kuinka joku voi kehuskella tsaina-horoilla? Jotka on koulittu aivottomuuteen? :confused:

On 100 x isompi saalis saada innokas, nykyaikainen kantasuomalainen tai länsimaalainen puoliso jäämään vierelle. Heidän kohdallaan on vaatimustaso erilainen.

Jos mä ottasin tuolta jonkun polkupyörä-Abdullahin niin en ilkeis sitä kellekään näyttää edes.
 
  • Vau!
  • Vihainen
Reactions: setis ja Lispetti
Setis taas vihjailee, että nämä pikku-ystävät olisi enemmän kuin ystäviä.. Miksi?
Äläpä! Setis nyt vaan on löytäny iloisten ja vapaamielisten sut*uroiden lauman, jossa hänen egoansa buustataan ja lyyliä saa vaihtaa lennosta. Kukaan ei siellä kysele, ei ihmettele. Ei sitoumuksia, koska tsainamuijijen moraali on satojen vuosien ajan jäänyt miellyttämisen, ihmiskaupan ja prostituution jalkoihin.
Nykyajan geishat.

Länsimainen mittapuu vaan on korkeammalla. Se on arkisempi, mutta älykkäämpi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Setikselle pelkkä hymy on vihje seksistä. Ja nämä idän ihmeet kun sattuu olemaan kulttuurista missä hymyillään ja ollaan kohteliaita. Suomessa pidetään turvaväliä eikä edes tutuille hymyillä jos sattuu kaupassa vastaan. Tervehditään vaan kaukaa ja toivotaan ettei toinen kato mitä ostaa
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
Mä en tajua kuinka joku voi kehuskella tsaina-horoilla? Jotka on koulittu aivottomuuteen?

On 100 x isompi saalis saada innokas, nykyaikainen kantasuomalainen tai länsimaalainen puoliso jäämään vierelle. Heidän kohdallaan on vaatimustaso erilainen.

Jos mä ottasin tuolta jonkun polkupyörä-Abdullahin niin en ilkeis sitä kellekään näyttää edes.
Aika rumasti sanottu kaukoidän daameista. Miten niin koulittu aivottomuuteen?😦
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja setis
Setikselle pelkkä hymy on vihje seksistä. Ja nämä idän ihmeet kun sattuu olemaan kulttuurista missä hymyillään ja ollaan kohteliaita. Suomessa pidetään turvaväliä eikä edes tutuille hymyillä jos sattuu kaupassa vastaan. Tervehditään vaan kaukaa ja toivotaan ettei toinen kato mitä ostaa
Nii ja ilmeisesti mun kanssa on n.30-50 työpäivinä tapaamaani ihmistä (miehiäkin siinä) valmiita seksiin kun hymyilevät ja puhuvat iloisesti, joku jää katsomaan pitkään...

Huhhuh, tässä tulee kiire pistää varauslista kuosiin!
 
vierailija
Nii ja ilmeisesti mun kanssa on n.30-50 työpäivinä tapaamaani ihmistä (miehiäkin siinä) valmiita seksiin kun hymyilevät ja puhuvat iloisesti, joku jää katsomaan pitkään...

Huhhuh, tässä tulee kiire pistää varauslista kuosiin!
Mitä? Etkä oo kertonut palstalla. Kyllä jokainen hymy ja silmiinkatsominen pitää raportoida täällä!
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Nuo Sunit, Joyt, Happinessit ja Happyendingit on maallisesti katsottuna paskaporukkaa (vaikka kristillisyyteni sanoo "Luojan luomia nekin").

Sama kuin mä kehuisin:
-Uuh, se Njambe sieltä Kontulan ostarilta hymyili mulle leveästi
-se Gambiasta raahaamani ranta-bumsteri niiin kehui mua taas, olen kuulemma maailman kaunein nainen (ja mä nyt maksoin hänen kännykkälaskunsa, lupasi maksaa takaisin)
- Se itärajan kautta pyöräillyt Muhallah haluu niiiiin kovasti tehdä mun kans lapsia, nyt tuli kiire....sanoi tosin että jos meille tulee tyttö niin heidän kulttuurissaan häntä on koulutettu 10-vuotiaana Etelä-Jemenin reissulla....

Kyllä palstalaiset on mulle vaan kateellisia kun ihmettelevät.
Taitaapi olla niin, että mitään näitä ei edes ole olemassa. On vain yksinäisen höhlän jorinoita, jota täytyy juurikin siitä syystä tulla 2+, mieti, 2+ palstalle tunkemaan niitä juttuja, kun niitä ei kukaan muu kuuntele. Se olisikin muuten ihan ok, mutta kun se toisten vähättely ja valheista kiinni jäämisen toistaminen on sitä luokkaa, ettei mikään ihme että jotkut ei semmoisesta pidä. Tai sitten aihe koskee jotain aivan muuta, setis paikalle niin kohta alkaa taas se satanan rasittava "Annie sitä, Joy tätä minäminäminä thai sitä, minä tätä minäminäminä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mitä? Etkä oo kertonut palstalla. Kyllä jokainen hymy ja silmiinkatsominen pitää raportoida täällä!
Niin....en oo vaan tohtinu kertoa täällä...koen jatkuvaa seksuaalista häirintää...joudun joka päivä soittamaan mun häirintäyhteyshenkilölle joka varmaan kohta irtisanoutuu työkuorman takia. :cry:

Siis kuinka ne kehtaa...lasten miesopet, kaupan kassat, miespuoliset työkaverit, naapurit, kaikki..
Hymyjä, naurua, kuulumisten kyselyä, hymiöitä viesteissä ja tekstareissa...yks mies iski mulle silmää tekstiviestissä täs yks päivä...:(

Ei oo turvallista tilaa missään...
 
vierailija
Taitaapi olla niin, että mitään näitä ei edes ole olemassa. On vain yksinäisen höhlän jorinoita, jota täytyy juurikin siitä syystä tulla 2+, mieti, 2+ palstalle tunkemaan niitä juttuja, kun niitä ei kukaan muu kuuntele. Se olisikin muuten ihan ok, mutta kun se toisten vähättely ja valheista kiinni jäämisen toistaminen on sitä luokkaa, ettei mikään ihme että jotkut ei semmoisesta pidä. Tai sitten aihe koskee jotain aivan muuta, setis paikalle niin kohta alkaa taas se satanan rasittava "Annie sitä, Joy tätä minäminäminä thai sitä, minä tätä minäminäminä.
👍
 
Aika rumasti sanottu kaukoidän daameista. Miten niin koulittu aivottomuuteen?
💩-Ekko on ihan sairaalloisen rasistinen varsinkin aasialaisnaisia kohtaan 🤬

Modet, eikö olisi aika laittaa tuollainen ”harras” törkyturpa suihkuun muutamaksi kuukaudeksi?

Taas jälleen yksi syy Pietari pistää Ekon taivaansa portilla suoraan alakerran löylyosastolle hra 😈 kanssa 🤣👍
 

Yhteistyössä