Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No en itse halua ainakaan miettiä sitä vielä. Jos en näe heillä kemiaa se tuntuu vain tyhmältä. Toki hänen suhteittensa kemia ei ehkä meille asti välity, mutta en mä silti ala leikkiä että olisin iloinen, jos en näe sitä, kun K:n kanssa näen. Ja siis tää kuulostaa siltä kuin en toivoisi hänelle onnea, siitä ei ole kyse.
Itsekin toivoisin tietysti, että B ja K olisivat oikeasti yhdessä. Mutta koska K selvästikin on tyytyväinen nykyiseen tilanteeseensa, kuten hän itsekin juuri totesi kotioloistaan, toivoisi B lle samaa.
 
vierailija
En minäkään ymmärrä, vaikka tykkään valtavasti K:sta, B:stä ja heistä yhdessä. Näen sen niin että jos toinen on kuitenkin varattu, niin toinen on vapaa tekemään mitä haluaa. Ihanahan se vaan olisi jos B:kin löytäisi jonkun sellaisen jonka kanssa haluaa olla. Ja jos tilanne olisi toisinpäin, olisin täällä puolustamassa K:n vapautta löytää joku. Enkä todellakaan ankeuttele palstalla, enkä vastusta kenenkään shippausta, vaan ihastelen molempia ja yhteisiä juttujaan ja muita joksuja myös. Tykkään vaan tasapuolisuudesta ja minulla tökkii se ajatus, että B:n odotetaan elävän sinkkuna sillä välin, jos toinen heistä ilmeisesti on kuitenkin tehnyt erilaiset valinnat.
👍
 
vierailija
Jopas on lähiaikoina Boitsu alkanut tosi kauniisti puhumaan Kärtsästä siellä on välit varmaan syventyneet entisestään kerta K:n piti britteihinkin mennä. En ihmettelis jos Joksut tulis jo vähän aikaisemmin Suomeen 🥰🥰
 

Yhteistyössä