Setiksen autokoulu

A-pu-a.
Ei oo omena kauas puusta pudonnu. :eek:

Poika myy auton _ilman papereita_ ja vielä _sompulle_, kun faija kiskoo kiukuspäissään pyyhkijänsulkia ja kouluttaa rekkoja. Ja naapurissa toinen huijaava ulkkis eli Annie, joka on perinnön toivossa toisen ukon kans, joka kattelee toisia akkoja...

Pistäkää autokoulu-perheyritys pystyyn. Annie vielä sinne toimistoon sönköttämään asiakkaille "mai tits aal tö pest eö-bäägs, tuu juu vont "liukkaan ajo" in finnish? It's tventi eulos!"
"Setis giivs juu tuk-tuk- skuul with Scania tluks!"
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
A-pu-a.
Ei oo omena kauas puusta pudonnu.

Poika myy auton _ilman papereita_ ja vielä _sompulle_, kun faija kiskoo kiukuspäissään pyyhkijänsulkia ja kouluttaa rekkoja. Ja naapurissa toinen huijaava ulkkis eli Annie, joka on perinnön toivossa toisen ukon kans, joka kattelee toisia akkoja...

Pistäkää autokoulu-perheyritys pystyyn. Annie vielä sinne toimistoon sönköttään asiakkaille "mai tits aal tö pest eö-bäägs, tuu juu vont "liukkaan ajo" in finnish? It's tventi eulos!"
"Setis giivs juu tuk-tuk- skuul with Scania tluks!"
😅🤣🤣🤣
 
vierailija
A-liian-a.
Ei oo omena kauas puusta pudonnu.

Poika myy auton _ilman papereita_ ja vielä _sompulle_, kun faija kiskoo kiukuspäissään pyyhkijänsulkia ja kouluttaa rekkoja. Ja naapurissa toinen huijaava ulkkis eli Annie, joka on perinnön toivossa toisen ukon kans, joka kattelee toisia akkoja...

Pistäkää autokoulu-perheyritys pystyyn. Annie vielä sinne toimistoon sönköttämään asiakkaille "mai tits aal tö pest eö-bäägs, tuu juu vont "liukkaan ajo" in finnish? It's tventi eulos!"
"Setis antaa sinulle tuk-tuk-koulun Scania-tlukeilla!"
[/LAINATA]
😂👍
 
vierailija
Ai sittenhän valehtelit palstalla aiemmin, kun kerroit ettet uskalla Annielle kaikkea kertoa. Mutta nythän selvisi ettei ne Joyn viestit ollutkaan mitään kiimaisia viestejä vaan ihan kaveripohjalta
Tuntekaan nyt jonkinlaista myötätuntoa vanhaa avutonta reppanaa kohtaa. Annetaan asioiden mennä toisesta korvasta ulos, eikä olla aina syyttämässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma ja ruuttis
Sun kirjoitukset täällä. Lähes kaikki, mikä liittyy sun henkiläkohtaiseen elämääsi.
Se on kuule vaan upean rikastuttavaa elämää ♥ 😁👍

Kaverini vaikuttaa olevan hiukkasen kade…😏
Mutta on kuitenkin tosi iloinen puolestani. Sen hän (sporttinen 67 v mies) on sanonut että jos olisi sinkku niin kyllä hänkin ehdottomasti hakisi seuraa aasialaisnaisista
 
Viimeksi muokattu:
Ai sittenhän valehtelit palstalla aiemmin, kun kerroit ettet uskalla Annielle kaikkea kertoa. Mutta nythän selvisi ettei ne Joyn viestit ollutkaan mitään kiimaisia viestejä vaan ihan kaveripohjalta

Näin on, valirettavasti 🤭

Viehättävä thaikku, eli rva Sun pyysi eilen mua fb-kaverikseen, hyväksyin ilolla sen. Ja voi että kuinka hän alkoi pommittaa mitä erilaisimmilla kysymyksillä laidasta laitaan 😁 Mutta oli kivat keskustelut kerrassaan.

Olen avautunut vain parhaalle kaverille näistä aasialaisista tuttavuuksistani. Kyllä hänkin pyöritteli ihmeissään päätään kun olen niin heidän suosiossaan, olen ihan otettu.

Siis se tunne kun tapasin ensimmäisen kerran Sunin, olin kuin joku maailmanluokan julkkisstara jonka nuori naisfani on aina halunnut nähdä. Pelkkää hymyä ja silmien loistetta 🤩🤩🤩, voi pojat että olin itsekin otettu 😇

Ja sitten vielä mielensäpahoittajille uutta matskua, että syitä taas löytyy lempiharrastuksellenne.

Tämä tuli mesessä ihan alkupään kommenttina Sunilta:

”You are so kind. No wonder everybody likes you.” 💓💓
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Olipas uusi ja raikas vitsi. Sitä parempaa rasismia. Kokeilepa heittää vastaavaa jostain feministien suosimasta ihmisryhmästä, niin viesti häipyy saman tien ja saattaa poliisikin käydä oven takana.
Minkä takia täytyisi kirjoitella jonnekin kuppaselle femakkofoorumille? Aika tynnyrissä olet elellyt jos tuo oli uusi ja raikas vitsi. Ja noi rasismikorttien heittelyt on jo kokenut inflaation jo aikoja sitten. Ketään ei kiinnosta.
 

Yhteistyössä