Setiksen autokoulu

Ole hyvä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Patologinen_valehtelu

P.s. Ei ole ollenkaan häpeä sinulle hankkiutua mielenterveydenhoitoon, kyllä se siitä sitten alkaa helpottamaan aivan varmasti
Voi vain kuvitella, kuinka harhaista tuo elämäsi onkaan.

Huomisiin!
@krut voisi olla tuomarina, jos olen muka valehdellut, laitan pääni pölkylle ja sitä ennen annan Fiskarsin halkaisukirveeni käsiisi.

Eli hän voisi luottomiehenä tarkistaa kaiken. Ja toteaisi kyllä, että olet jälleen kerran väärässä.

Mutta minä en rankaisisi sinua hyväsydämisenä ihmisenä. No jos nyt sen verran jos sallisit, niin rapsaisin sinua hieman sillä kuuluisalla koivuniemen herralla istuntopuolellesi (tosin silmät suljettuina) 🤣

Huomenna luultavasti Setiksen vatsa on lörönä Annien epämääräisestä simpukkakeitosta. Siihen vaivaan suosittelen hänelle kahta Tena-vaippaa päällekkäin.
Muistakaa aina, että nauru pidentää ikää.
Tenoista tiedä mitthään, mutta myykö Alepat preservatiiveja? Liikkeitä ei tosiaan ole valitettavasti näillä nurkilla.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Kun joskus luet kirjoituksiasi vuosien päästä huomaat miten olet kuluttanut aikaasi tyhjänpäiväiseen sanailuun. Ylläpidät palstalla hoviasi, joka ei ole kellekään hyväksi.
Täytyy vissiin vähän miettiä mitä kirjoittelee.🫣
Välillä lapsettaa ja tulee kirjoiteltua typeriä.🫣

Ei mulla kyllä mitään hovia ole, palstakavereita vain. Aikaakaan en ole täällä kuluttanut kuin pienen hetken tänään.

Mutta joo, pahoittelut.🙏🏼
Taidan painua pehkuun.😴

Kauniita unia kaikille kun köllähdätte!❤
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Täytyy vissiin vähän miettiä mitä kirjoittelee.🫣
Välillä lapsettaa ja tulee kirjoiteltua typeriä.🫣

Ei mulla kyllä mitään hovia ole, palstakavereita vain. Aikaakaan en ole täällä kuluttanut kuin pienen hetken tänään.

Mutta joo, pahoittelut.
Taidan painua pehkuun.

Kauniita unia kaikille kun köllähdätte!
Bebakipuilija vei kyllä luvattoman paljon aikaa tänään, mutta oli kiva ampua kaikki harhansa alas. Juu aikaa kun on mukavasti ainakinparina päivänä/vko.

Keväällä paljon vähemmän, kun heräävä luonto taas kutsuu luokseen… ♥
 
vierailija
100% onnistuminen kouluttamisessa, kun menettelee noin kasvokkain keskustelu ei ole ikinä optio, mutta pyyhkijäsulan nostaminen on
Sakkolappua tipahtelee mutta guru ei välitä. Autokin oli rikki tai ei tai jotain, guru ei välitä. Auto lähti käkkäräpäälle ilman papereita, mutta gurua se ei hetkauttanut. Mitä meidän sankarimme seuraavaksi keksii? Onko luvassa yhtä nerokasta neuvoa kuin kuuluisa pyyhkijänsulka-temppu? Tai äkkijarrutus talvisella tiellä 90km/h vauhdissa rekan edessä?
Huominen tulee yhtä varmasti kuin setiksen itsekehu. Odotamme.
 
Sakkolappua tipahtelee mutta guru ei välitä. Autokin oli rikki tai ei tai jotain, guru ei välitä. Auto lähti käkkäräpäälle ilman papereita, mutta gurua se ei hetkauttanut. Mitä meidän sankarimme seuraavaksi keksii? Onko luvassa yhtä nerokasta neuvoa kuin kuuluisa pyyhkijänsulka-temppu? Tai äkkijarrutus talvisella tiellä 90km/h vauhdissa rekan edessä?
Huominen tulee yhtä varmasti kuin setiksen itsekehu. Odotamme.
😂😂😂
Kelaa kaikki viestit taaksepäin, niin nolostut kuinka väärässä olitkaan… 😏
 
Ja tämän jälkeen tarviin kyllä sen reipasotteisen hieronnan.
Tässä kyllä oli koko tähänastisen palstaelämäni kaunein ja merkittävin vastaus, jonka ikinä olen saanut, voi että 🥰

Aahhh… Se ääni ja tunne kun rapsautan PP::n 👙 yläosan auki vatsallaan maatessaan, ja hieron hänen paljasta selkäänsä, upseerina ja herrasmiehenä häntä 100%:sti arvostaen ja kunnioittaen, tottakai.

Nähhään pian PP 🥰🥰🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sakkolappua tipahtelee mutta guru ei välitä. Autokin oli rikki tai ei tai jotain, guru ei välitä. Auto lähti käkkäräpäälle ilman papereita, mutta gurua se ei hetkauttanut. Mitä meidän sankarimme seuraavaksi keksii? Onko luvassa yhtä nerokasta neuvoa kuin kuuluisa pyyhkijänsulka-temppu? Tai äkkijarrutus talvisella tiellä 90km/h vauhdissa rekan edessä?
Huominen tulee yhtä varmasti kuin setiksen itsekehu. Odotamme.
Älä unohda gurun valtateiden kostaja-maasturia Special Edition webastoineen ja takalasien lämmityksen toimimattomuuteen. Kun pyyhin on nostettu ylös, on joku joskus kuullut tuulipuvun vaimean suhinan. Hän, joka suorittaa aktit varjoaan nopeammin, oli kysymyksessä filippiino, Thai tai pyyhkijänsulan nosto.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
@krut voisi olla tuomarina, jos olen muka valehdellut, laitan pääni pölkylle ja sitä ennen annan Fiskarsin halkaisukirveeni käsiisi.

Eli hän voisi luottomiehenä tarkistaa kaiken. Ja toteaisi kyllä, että olet jälleen kerran väärässä.

Mutta minä en rankaisisi sinua hyväsydämisenä ihmisenä. No jos nyt sen verran jos sallisit, niin rapsaisin sinua hieman sillä kuuluisalla koivuniemen herralla istuntopuolellesi (tosin silmät suljettuina)



Tenoista tiedä mitthään, mutta myykö Alepat preservatiiveja? Liikkeitä ei tosiaan ole valitettavasti näillä nurkilla.
😂🤣😂 Setis on kyllä yksi vitsi😂😂😂 Nyt sitten koulutusmuotoon on tullut väkivalta, varo vain, osat voi pian vaihtua🤣
 

Yhteistyössä