vierailija
Ystävä se on siinä, missä muutkin. Kärtsällä on paljon ystäviä. Miten jotkut jaksaa panostaa näin paljon muun kuvitteluun? Mitä siitä saa?
Miten sä jaksat kysellä tätä täällä puol kasilta aamulla? Mitä siitä saa?Ystävä se on siinä, missä muutkin. Kärtsällä on paljon ystäviä. Miten jotkut jaksaa panostaa näin paljon muun kuvitteluun? Mitä siitä saa?
Eli sun mielestä K ja JO on promonnut biisejään samalla tavalla ja yhtä onnistuneesti?Onhan JO:llakin oman biisin promot hoidettavana. Hyvin on siinä onnistuneet, vaikka eivät ole omassa maassaan konkreettisesti.
Sama. Ei sillä tossa mitään silmäkulmassa ole.En muista Bn näkyneen ton silmäkulman kanssa tossa paidassa, ellen ole väärässä.
Onneks olin mennyt jo nukkumaan!Hemmetin Härtsä kun menet pilaamaan meidän yöunet!!!
Nytkö Härtsä jo photoshoppaa itseään kuviin Boitsun kanssa... Vaikka on Lontoossa ja samassa Piqued jacksin konsertissa käymässä kuin B? Logiikkaa taas käytetty.Tosta näki sadasosasekunnissa, että on photoshopattu
Mielen tasapainoa ja tunteen, että kyselee aiheellisia kysymyksiä ja levittää järjen sanomaa.Miten sä jaksat kysellä tätä täällä puol kasilta aamulla? Mitä siitä saa?
Onhan, ja se oli pointtikin. Että ei oo muokattu kuva.Sama. Ei sillä tossa mitään silmäkulmassa ole.
Mene nukkumaan. Järkeä sun jutuissa ei ole hippustakaan yövuoron jäljiltä.Mielen tasapainoa ja tunteen, että kyselee aiheellisia kysymyksiä ja levittää järjen sanomaa.
t. Työläinen aamuteellä kahvilassa yötyövuoron jälkeen.
Voi luoja kun ei se ole photoshopattu usko jo. Joksut ja Härtsä ovat olleet samalla keikalla Joksujen stoorissa B:llä on täysin sama paita kuin Härtsän stoorissa plus näin joitain stooreja faneilta yhteiskuvia Härtsän kanssaTosta näki sadasosasekunnissa, että on photoshopattu
Sori mutta mä en kyllä oo tollasessa negatiivisuuteen uppoavassa veneessä enkä vaan nyt oikeasti tajua teitä kitisijöitä.Rupean kyllä tätäkin epäilemään. Mahtaako löytää heille aikaa yhtä iltaa enempää, kun aina tulee jotain muuta edelle. Sorry, et mä nyt purkaan pettymykseni tänne (mutta minnepä muuallekaan, samassa veneessä kuin ollaan). Ehkä se K vielä herää joku päivä ja tajuaa, mitä ois ollut saatavilla, mutta silloin on myöhäistä, byebye.
Tämä. Samaa mietin itse myös että tuohan on ihanaa nähdä.Sori mutta mä en kyllä oo tollasessa negatiivisuuteen uppoavassa veneessä enkä vaan nyt oikeasti tajua teitä kitisijöitä.
Mun mielestä oli ihanaa nähdä, että Härtsä on käynyt moikkaamassa Jokereita tai ainakin Bojania. Mulle sekin kertoo K:n ja B:n läheisyydestä ja tiiviistä yhteydenpidosta, että myös toisen (muut) ystävät on otettu osaksi porukkaa.
Sama. Ihan eri venettä soutelevat tuollaiset negailijat, saavat upota rauhassa sen mukana. Mitä pahaa siinä on, että H on omalla lomallaan käynyt moikkaamassa Joksuja? Ihana, että heilläkin on yhä yhteys.Sori mutta mä en kyllä oo tollasessa negatiivisuuteen uppoavassa veneessä enkä vaan nyt oikeasti tajua teitä kitisijöitä.
Mun mielestä oli ihanaa nähdä, että Härtsä on käynyt moikkaamassa Jokereita tai ainakin Bojania. Mulle sekin kertoo K:n ja B:n läheisyydestä ja tiiviistä yhteydenpidosta, että myös toisen (muut) ystävät on otettu osaksi porukkaa.
Samat ajatukset täälläkin. Laivaa ei edes keinuta.Sori mutta mä en kyllä oo tollasessa negatiivisuuteen uppoavassa veneessä enkä vaan nyt oikeasti tajua teitä kitisijöitä.
Samaa mieltä. Surkuhupaisaa, että näin ihanasta asiasta on saatu aikaan tämmöinen vääntö Todellakin uskon että negailijat ovat kyllä vähemmistössä.Sori mutta mä en kyllä oo tollasessa negatiivisuuteen uppoavassa veneessä enkä vaan nyt oikeasti tajua teitä kitisijöitä.
Voi harjoittelijaparkaa! 🥹Seuraavan kerran, kun laitetaan manifestoija töihin, niin ei tätä harjoittelijaa (anteeksi, kyllä tästä harjoittelijastakin varmasti hyvä tulee)! 🫣
Erinomainen kommentti. Ja sama toisin päin, vaikka outoa kyllä Joksujen "olemattomasta" työmäärästä ei kukaan inise täällä kuin aivan äärimmäisen satunnaisesti (taisi joku muinoin ihmetellä, miten heillä nyt on aikaa käydä pubissa tai viisukaverin keikalla, kun pitäisi sitä musiikkia tehdä). Joksut on vielä indieartisteja, eli tekevät kaiken sen näkymättömän työn itse: sopimukset, neuvottelut, merchin, nettisivut, somet, keikkaneuvottelut jne. Heillä on keikka-agentti ja saamaton manageri sekä someassistentti plus muuta henkilökuntaa avustamaan, mutta monet sellaiset asiat, jotka levy-yhtiö hoitaa ilman, että K:n tarvitsee sille uhrata ajatustakaan, on Joksujen kuitenkin jotenkin hoidettava, edes hommattava vastuuhenkilö asialle.Enemmän kuin Euroopaan sisäisten lentojen vaikeuden "liioittelua" täällä on kyllä reilusti enemmän ollut esiintyvän artistin muun työmäärän väheksymistä (tai tahallista unohtamista).
Tuntuu, että osa täällä ei ymmärrä ollenkaan, että keikat ei ole artistin ainoa pakollinen työ. Se, että keikkakalenterissa on 4 tai 5 päivän "vapaa" ei tarkoita, ettei noiden päivien aikana olisi silti ihan töitä. Jos nyt jätetään pois kaikki mainosyhteistyöt ja vaikka Voguekin, niin silti yli 130 keikan lisäksi on pitänyt ehtiä tehdä uutta musiikkia, koska se on sitä mitä ihmiset niille keikoille tulee kuuntelemaan. Noina keikkojen väliin jäävinä päivinä on pitänyt ehtiä tekemään esim. jo julkaistut biisit icip ja sen musiikkivideo, hhh ja sen promokuvat, toiset samanlaiset promokuvineen (tämän promossa toki vetovastuu Elalla) ja ruoska musiikkivideoineen. Näistä 3 on ollut yhteistyöbiisejä, joissa on pitänyt sovittaa yhteen myös sen toisen artistin ja hänen taustatiimin aikataulut. Jos yhtään kuunteli eilen K:n haastiksia, tietää, että ruoskaakin on muutettu reilusti sen viime maaliskuun jälkeen jolloin biisin teko aloitettiin. Suomipopin haastattelun mukaan ruoskan tilalla piti julkaista alunperin toinen biisi, johon umk tiimi oli jo ehtinyt suunnitella esitystä, kunnes se vaihdettiin ruoskaan. Eli se nyt vielä julkaisuaan odottamaan jäänyt biisikin on jo viime vuonna tehty valmiiksi. Ruoskan umk harjoittelu yms. aloitettiin marraskuussa. Ei noita isoja esityksiä päätetä ja suunnitella parissa päivässä.
Myöskään julkaistun biisin promoja ei noin vaan siirretä viikolla!! Tällä viikolla levyhtiön muilta artisteilta tulee uutta musaa ja ensi viikolla he on jo radiossa promoassa omaa musiikkiaan. Tämä viikko on Ruoskan aikaa.
Tuo loppu oli aivan ihanasti sanottu, he ovat Jere ja Bojan, eivät Käärijä ja Bojan. Aina ja ikuisestiNäin ajattelen:
- Kärtsän puheet siitä, että olisi halunnut mennä Lontooseen tapaamaan Bojania, viittasivat nimenomaan tähän reissuun, jonka Härtsä nyt toteuttaa. Uusi biisi julkistettiin viime viikolla, sen promoamiseen menee aikaa, eikä hän voi olla siitä pois. Haastatteluja riittää varmasti. Toki asia on ollut tiedossa etukäteen.
- Ajankohta Kärtsän Lontoon vierailulle olisi ollut huono myös JOn kannalta. Myös heiltä ilmestyy uusi kappale huomenna, ja sen promoaminen työllistää koko porukkaa. Ei Bojanilla olisi ollut aikaa hengailla Kärtsän kanssa.
- En ihmettelisi, vaikka Härtsä keltaisissaan ja pottatukassa yhdessä Bojanin kanssa tarkoittaisi myös sitä, että Käärijän euroviisusaaga alkaa olla päätöksessä, ja alter ego Häärijä siirtyy pikku hiljaa euro-Käärijäksi. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Jeren ja Bojanin väleissä tapahtuisi yhtään mitään erityistä. He ovat Jere ja Bojan - eivät Käärijä ja Bojan - myös jatkossa.