Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voihan olla niinkin, että molemmin puolin, sekä K että B, ovat kuitenkin vain yksinkertaisesti kavereita. Nimittäin B näyttää jatkuvasti niin tyytyväiseltä ja onnelliselta, että tuskin hän mitään isompaa sydänsurua peittelee tai K ta odottelee. Kärtsän nykyinen ihmissuhdekin näyttää ainakin ulospäin tiiviiltä, K ei varmaan kuljettaisi mukanaan ihmistä, joka ei ole hänelle tärkeä. Kaikki toiveet romanttisista aikeista voivat olla ulkopuolisten päässä.
Tämä on se mihin minä uskon. Turhaa syytellä ketään mistään. Se on heidän elämäänsä ja he tekevät miten parhaaksi näkevät.
 
vierailija
BIISIPROMO TÄYTYY HOITAA JULKAISUN AIKAAN!

Nytkin se jo viivästyi UMK:n takia, muutoin olisivat olleet radiokierroksella perjantaina. Kärtsä on levy-yhtiön leivissä ja hyppää kun sieltä käsketään.
 
vierailija
Ihana Härtsä ja ihana, että hän on Lontoossa! 😊 Mutta alan kallistua minäkin siihen että Kärtsän my fire and water - jutut on ystävämielessäkin syystä tai toisesta pelkkää p:n jauhantaa.
 
vierailija
Ihana Härtsä ja ihana, että hän on Lontoossa! Mutta alan kallistua minäkin siihen että Kärtsän my fire and water - jutut on ystävämielessäkin syystä tai toisesta pelkkää p:n jauhantaa.
Mä en ymmärrä tällaisia viestejä. Miten Härtsän tekemiset ja menemiset liittyy mitenkään K:n sanomisiin tai tekemisiin? Eivät he ole sama henkilö. Viimeisin mitä K ja B väleistä on kuultu on B hyvin lämpimästi puhumassa K:sta ja kertomassa maaliskuun keikkabussikyselyistä ja K valittelemassa, että olisi halunnut mutta ei ehtinyt Lontooseen B:tä moikkaamaan. Miten mikään näistä on ristiriidassa minkään kanssa? Eiköhän K ja B ole ihan oma suhteensa ja omanlaisensa, turha verrata sitä mihinkään Hojaniin.
 
vierailija
Pettynyt olen minäkin, mutta ymmärrän miksi K ei nyt päässyt, ja olen pahoillani sen puolesta. Varmasti olisi mieluummin tuolla.
Sama. Ihan varmasti harmittaa, kun itseäkin harmittaa hänen puolestaan näin paljon. Voi kun he saisivat nyt tavata ihan ajan kanssa, ja mielellään sen relax timen merkeissä! Tourille mukaan liittyminen tulee olemaan ihan kiva, mutta voi kun saisivat myös toisenlaisia tapaamisia. Ehkä toukokuussa sitten yhteinennviisukatsomo? ☺
 
vierailija
Ihana Härtsä ja ihana, että hän on Lontoossa! Mutta alan kallistua minäkin siihen että Kärtsän my fire and water - jutut on ystävämielessäkin syystä tai toisesta pelkkää p:n jauhantaa.
Eli yhtäkkiä H:n Lontoossa olo tarkoittaa, että K:ta ei B kiinnosta? Eihän noilla kahdella asialla oo mitään tekemistä toistensa kanssa. H:n Lontoon matkan syy ei varmasti oo JO, mutta mun mielestä kertoo vain näiden (B ja K ja heidän bändi/crew) läheisistä väleistä, että viettivät kuitenkin tuolla aikaa yhdessä. Olettaako täällä joku oikeasti, että K:n pitäisi olla Lontoossa nyt UMK:n ja Emma-gaalan välisellä viikolla kun on uuden biisin promot hoidettavana ja lisäksi JO:lla on Zare siellä Lontoossa eli suurin osa ajasta menee varmasti uusien biisien parissa. Mutta joo, katsotaan sitten taas parin viikon päästä kun saadaan K&B-materiaalia, että mitä selityksiä nää ei olla enää edes ystäviä -kommentoijat keksii.
 
vierailija
Tulipahan mieleen että jos kaikki olisi mennyt putkeen ja K olisi päässyt tälle reissulle Lontooseen, niin olisi siis saatu my valentine -kuva K&B:ltä eikä B:lta ja korvike-Härtsältä. Ei olisi jäänyt paljon nautadomista jäljelle sen jälkeen, niin ehkä ihan hyvä että tämä meni pieleen. 😅
 
vierailija
Seuraavan kerran, kun laitetaan manifestoija töihin, niin ei tätä harjoittelijaa (anteeksi, kyllä tästä harjoittelijastakin varmasti hyvä tulee)! 🫣
Joo, otetaan mieluummin joku toinen. Mä olin yksi joka onnistuneesti manifestoi B:n antamassa pisteitä UMK:ssa, mutta nyt tarvittais vähän joukkovoimaa, niin saadaan paitsi hyvä tourwife töihin että oikea relax time K ja B:lle. Missäs ne muut onnistuneesti manifestoijat oli? Voitaisiin aloitella tällaista projektia.
 
vierailija
Joo, otetaan mieluummin joku toinen. Mä olin yksi joka onnistuneesti manifestoi B:n antamassa pisteitä UMK:ssa, mutta nyt tarvittais vähän joukkovoimaa, niin saadaan paitsi hyvä tourwife töihin että oikea relax time K ja B:lle. Missäs ne muut onnistuneesti manifestoijat oli? Voitaisiin aloitella tällaista projektia.
Mahtavaa, sä oot palkkalistoilla.
 
vierailija
Kärtsä on selvästin sammuttelemassa shippiä (Jartsa saanut viimeisimmät punasydämet) aikansa kutakin. Onhan tuo nyt jo varmaan vähän kyllästyttävää (vaikka huvittavaakin jossain määrin) törmätä näitä irrationaalisiin parisuhdetoiiin, kun K:n ja B:n elämässä puhaltavat ihan omat uudet tuulensa
 
vierailija
Kärtsä on selvästin sammuttelemassa shippiä (Jartsa saanut viimeisimmät punasydämet) aikansa kutakin. Onhan tuo nyt jo varmaan vähän kyllästyttävää (vaikka huvittavaakin jossain määrin) törmätä näitä irrationaalisiin parisuhdetoiiin, kun K:n ja B:n elämässä puhaltavat ihan omat uudet tuulensa
Annapa olla. Shippi ei sammu ihan vain noin puhaltamalla vaikka sinä sitä kuinka toivot.
 
vierailija
No niin, uutta päivää kohti. Aamuyön tunteina kaikki näyttää synkemmältä, kyllä se mieli taas tästä kohoaa. Ehkä saada H:lta jotain herkullista kontenttia tänään? Tästä voi manifestoija-harjoittelijakin ottaa koppia!
 
vierailija
Ööö...mistä te ootte saanu päähänne, että Kärtsyli siirtelis vösyneitä luitaan jonkun juipin takia Lontooseen? Täällä sillä on kämppä, sänky, työ, ystävät ja seuralainen.

Varsinkin, kun ko musikantti kamarimusiikkiyhtyeineen saapuu näille tienoilla parin vkon kuluttua massintekoon
 
vierailija
Ööö...mistä te ootte saanu päähänne, että Kärtsyli siirtelis vösyneitä luitaan jonkun juipin takia Lontooseen? Täällä sillä on kämppä, sänky, työ, ystävät ja seuralainen.

Varsinkin, kun ko musikantti kamarimusiikkiyhtyeineen saapuu näille tienoilla parin vkon kuluttua massintekoon
Kärtsä kertoi ihan itse Ylen UMk-chatissä että piti mennä Britteihin moikkaa Bojania. Mutta ei ehtinyt.
 

Yhteistyössä