Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai hitto, mikä käänne. Ei se K nyt sitä ahteriaan sinne saa, mistä mahtaa kiikastaa. Yhtä lailla JO on kiireinen oman musiikkinsa kanssa ja lentelee paikasta toiseen, ja silti ehtii nähdä kavereita. Ja naurattaa tää meidän manifestoija-harjoittelija, joka meni vahingossa manifestoimaan Häärijän sinne. Noh, harjoitus tekee mestarin. 😅 Mut jännä, että H näkee nimenomaan Joksut siellä, jos on pelkästään lomalla. Ehkä se B:n vetovoima on vaan vastustamaton..
 
vierailija
Mut mielenkiintoista, että H hengailee B:n ja muiden JO tyyppien kanssa. Menikö siis tarkoituksella tapaamaan heitä, vaikka ihan varmasti kavereita (hyvän päivän tuttuja?) on. 🤔 Pitikö K:n olla reissulla mukana, ja miksiköhän ei oikeesti saanut itseään sinne.
 
vierailija
En kommentoi noita muita asioita, kaikki saa tehdä omalla tavallaan, mutta tuo matkustukseen liittyvä keskustelu on joskus täällä erikoista. Tuntuu että monesti suurennellaan sitä matkustukseen menevää aikaa hirveästi. Jos puhutaan matkoista Euroopan sisällä, niin ihan jatkuvastihan ihmiset lentää pariksi päiväksi jonnekin viikonloppureissuille ja tosiaan niitä lyhyitä työmatkojakin tehdään paljon. Onko sellainen jatkuva lentäminen ekologisesti järkevää on eri asia, mutta ei se Euroopan sisällä kovin aikaa vievää tai vaikeaa ole. Matkat kotimaan sisällä voi viedä paljon enemmän aikaa. Ei liity nyt suoraan asiaan mutta tuo keskustelu tuntuu vaan niin hassulta välillä.
Mun mielestä kesällä ei suurenneltu. K:lla oli muistaakseni enimmillään parissa kohdassa 4 vapaapäivää keikkojen välillä. Ja niistä se ensimmäinen meni käytännössä siihen, että pääsi jostain Joensuusta takaisin Vantaalle eli käytännössä kolme päivää vapaata (eikä nekään tietty välttämättä ollut oikeasti vapaata). Helsingin ja Ljubljanan välillä oli kesällä 4 suoraa lentoa viikossa (talviaikaan suoria lentoja ei oo). Eli välttämättä sinä ensimmäisenä niistä kolmesta vapaapäivästä ei olis päässyt vielä lähtemään eikä sinä kolmantena päivänä takaisin. Lontoo on eri asia, sinne pääsee helposti monta kertaa päivässä, siinä ei matkustus oo ongelma, mutta K:n ja B:n aikatauluista ei tiedetä mitään.
 
vierailija
Kyllä minullakin on pieni epäilys, kun tuskin ne Boitsun tapaamisen estävät työt on sovittu joskus kauan sitten. Todennäköisemmin niitä on sovittu vasta äskettäin ja ne ovat menneet B n tapaamisen edelle. Onhan tässä todella sitten huonoa tuuria, kun ei koskaan tunnu sopivan niin päin että K lähtee liikkeelle. Tätähän joskus ihan pohdittiinkin täällä ketjussa, että K lla voi olla esim. omassa päässään joku este lähtemiseen. Ei tämän pohtiminen minusta ole sitä, että haluaa uskoa K sta pahaa.
No UMK:hon, Emma Gaalaan ja uuden biisin julkaisuun liittyvät työt on kyllä takuulla sovittu todella kauan sitten. Ja niitähän ne työt on nyt ollut. Lisäksi noista mikään ei oo sellainen, minkä ajankohtaan K olisi voinut itse vaikuttaa.
 
vierailija
Vaikka tän pitäis olla iloinen asia, että kiva kun Härtsä siellä ja näkee joksuja jee, niin onhan tää nyt jotenkin masentavaa. Kun ei oo K siellä. Ei voi mitään.
Tätä ei voi nyt verrata, kun en tiedä asiaa, mutta mulla meni jossain vaiheessa välit mun yhden ystävän kanssa, kun aina hänellä tuli jotain muuta "tärkeämpää", joka meni ohi meidän tapaaminsen. Aina jotain muuta edellä. JO näyttää tapaavan kavereita kaikkien aikataulujensa keskellä, osaavat priorisoida asioita ilmeisesti. Mut enhän mä tiedä, ehkä K ei uskalla, henkilökoht. elämä vaikuttaa tai jotain muuta.
 
vierailija
Mut mielenkiintoista, että H hengailee B:n ja muiden JO tyyppien kanssa. Menikö siis tarkoituksella tapaamaan heitä, vaikka ihan varmasti kavereita (hyvän päivän tuttuja?) on. Pitikö K:n olla reissulla mukana, ja miksiköhän ei oikeesti saanut itseään sinne.
Varmaankin on ihan omalla reissulla eikä mennyt nimenomaan JO:n takia, mutta tosi kiva, että näkivät nyt kun molemmat ovat siellä. Varmaan JO:lla nyt menee päivät töitä tehdessä kun se Zarekin on siellä, mutta illalla ehtii nähdä ystäviä, jotka on käymässä. Sen takia en usko, että K:n oli tarkoitus mennä nyt, vaan jo aiemmin, jolloin JO:n aikataulu olisi ollut vapaampi (ja heidän luonaan olisi mahtunut yöpymään).
 
vierailija
Musta on ihanaa, että ystävystyivät NT:llä niin hyvin, että tapaavat myös ilman K:ta.
On kyllä aivan ihanaa, mutta surullinen olen siitä, että mulla on usko mennyt siihen, että K oikeasti aikoo B takia minnekään siirtyä. Mikä sitten lienee syy. Näkemäni perusteella kiinnostuksen puutetta on vaikea uskoa syyksi, mutta joku moottori tästä hommasta puuttuu. Ihana Härtsä/Hojan.
 
vierailija
Luulis, että Häärijä on yhtä lailla kiireinen crewn ominaisuudessa. Silti ottaa aikaa ja lähtee reissuun, jossa tapaa tuttuja, jotka ei käsittääkseni hänelle niin tuttuja ole. No kyllä mäkin menisin B:tä katsomaan. Onhan se syötävän söpö. Sen Naathyn(?) storeissa kuvia.
 
vierailija
On kyllä aivan ihanaa, mutta surullinen olen siitä, että mulla on usko mennyt siihen, että K oikeasti aikoo B takia minnekään siirtyä. Mikä sitten lienee syy. Näkemäni perusteella kiinnostuksen puutetta on vaikea uskoa syyksi, mutta joku moottori tästä hommasta puuttuu. Ihana Härtsä/Hojan.
B saattaa vielä todeta, että tää oli tässä I'm moving on. Ja olkoon niin. Anna mennä B, kohti uusia tuulia. Toivottavasti löytää itselleen jonkun uuden kuuman ihastuksen (ja ihan varmasti löytääkin)!
 
vierailija
Tätä ei voi nyt verrata, kun en tiedä asiaa, mutta mulla meni jossain vaiheessa välit mun yhden ystävän kanssa, kun aina hänellä tuli jotain muuta "tärkeämpää", joka meni ohi meidän tapaaminsen. Aina jotain muuta edellä. JO näyttää tapaavan kavereita kaikkien aikataulujensa keskellä, osaavat priorisoida asioita ilmeisesti. Mut enhän mä tiedä, ehkä K ei uskalla, henkilökoht. elämä vaikuttaa tai jotain muuta.
Tässä on nyt kuitenkin se ero, että JO tapaa noita kavereita Lontoossa, jossa tällä hetkellä asuvat. Illat on varmasti vapaita kun ei sitä musiikkia voi tehdä 24/7. Samalla tavalla kuin K tapasi A:n kun tämä oli keikalla Helsingissä. Eri asia sitten lentää edes 3 päiväksi Lontooseen, jos ei yksinkertaisesti kolmea peräkkäistä vapaapäivää ole. Ja kun JO tulee kahden viikon päästä Helsinkiin, niin K:lta takuulla löytyy heille aikaa paljon enemmän kuin se pari tuntia jonain iltana.
 
vierailija
Luulis, että Häärijä on yhtä lailla kiireinen crewn ominaisuudessa. Silti ottaa aikaa ja lähtee reissuun, jossa tapaa tuttuja, jotka ei käsittääkseni hänelle niin tuttuja ole. No kyllä mäkin menisin B:tä katsomaan. Onhan se syötävän söpö. Sen Naathyn(?) storeissa kuvia.
Mitä ihmettä? Eihän H oo siinä roolissa mukana kuin keikoilla. Eihän H osallistu millään lailla musiikin promoamiseen (esim. tän päivän radiokiertue) tai musiikin tekemiseen. Samoin kun esim. UMK:ssa kävi lavalla CCC:n aikana, niin siihen ei taatusti tarvita treeniä kuin murto-osa siitä mikä K:lla meni Ruoskan ja CCC:n esitysten hiomiseen ja treenaamiseen.
 
vierailija
Mitä ihmettä? Eihän H oo siinä roolissa mukana kuin keikoilla. Eihän H osallistu millään lailla musiikin promoamiseen (esim. tän päivän radiokiertue) tai musiikin tekemiseen. Samoin kun esim. UMK:ssa kävi lavalla CCC:n aikana, niin siihen ei taatusti tarvita treeniä kuin murto-osa siitä mikä K:lla meni Ruoskan ja CCC:n esitysten hiomiseen ja treenaamiseen.
👍🏻👍🏻
 
vierailija
B saattaa vielä todeta, että tää oli tässä I'm moving on. Ja olkoon niin. Anna mennä B, kohti uusia tuulia. Toivottavasti löytää itselleen jonkun uuden kuuman ihastuksen (ja ihan varmasti löytääkin)!
Mä en oikeasti ymmärrä näitä viestejä. Onko siitä nyt jo peräti viikko kun B:n oli pakko päästä puhumaan K:sta ja kertomaan kuinka otettu oli siitä kun K tyhjensi syksyllä koko kalenterinsa hänen takiaan ja on taas maaliskuussa tunkemassa keikkabussiin. Mutta täällä ollaan tietenkin taas sitä mieltä, että välit on mennyt! B varmasti todellakin ymmärtää ihan omakohtaisesta kokemuksesta, että ei esim. uuden biisin promoa vaan voi siirtää ensi viikkoon, vaan se pitää tehdä nyt. Samoin kuin UMK treenit piti tehdä parilla edellisellä viikolla. Joitain töitä voi siirtää, mutta kaikkea ei voi, vaikka miten haluaisi.
 
vierailija
Tässä on nyt kuitenkin se ero, että JO tapaa noita kavereita Lontoossa, jossa tällä hetkellä asuvat. Illat on varmasti vapaita kun ei sitä musiikkia voi tehdä 24/7. Samalla tavalla kuin K tapasi A:n kun tämä oli keikalla Helsingissä. Eri asia sitten lentää edes 3 päiväksi Lontooseen, jos ei yksinkertaisesti kolmea peräkkäistä vapaapäivää ole. Ja kun JO tulee kahden viikon päästä Helsinkiin, niin K:lta takuulla löytyy heille aikaa paljon enemmän kuin se pari tuntia jonain iltana.
Rupean kyllä tätäkin epäilemään. Mahtaako löytää heille aikaa yhtä iltaa enempää, kun aina tulee jotain muuta edelle. Sorry, et mä nyt purkaan pettymykseni tänne (mutta minnepä muuallekaan, samassa veneessä kuin ollaan). Ehkä se K vielä herää joku päivä ja tajuaa, mitä ois ollut saatavilla, mutta silloin on myöhäistä, byebye.
 
vierailija
Rupean kyllä tätäkin epäilemään. Mahtaako löytää heille aikaa yhtä iltaa enempää, kun aina tulee jotain muuta edelle. Sorry, et mä nyt purkaan pettymykseni tänne (mutta minnepä muuallekaan, samassa veneessä kuin ollaan). Ehkä se K vielä herää joku päivä ja tajuaa, mitä ois ollut saatavilla, mutta silloin on myöhäistä, byebye.
Voihan olla niinkin, että molemmin puolin, sekä K että B, ovat kuitenkin vain yksinkertaisesti kavereita. Nimittäin B näyttää jatkuvasti niin tyytyväiseltä ja onnelliselta, että tuskin hän mitään isompaa sydänsurua peittelee tai K ta odottelee. Kärtsän nykyinen ihmissuhdekin näyttää ainakin ulospäin tiiviiltä, K ei varmaan kuljettaisi mukanaan ihmistä, joka ei ole hänelle tärkeä. Kaikki toiveet romanttisista aikeista voivat olla ulkopuolisten päässä.
 
vierailija
Ei ollut ilmeisesti Jurea tällä kertaa mukana mihinhän se jäänyt :D ja mitä sillä on väliä et Härtsä on Lontoossa ja K ei kuten todettua Härtsä voi olla siellä omalla lomallaan ja totta kai se voi samalla joksuja nähdä ovathan hekin ystäviä.
 
vierailija
Rupean kyllä tätäkin epäilemään. Mahtaako löytää heille aikaa yhtä iltaa enempää, kun aina tulee jotain muuta edelle. Sorry, et mä nyt purkaan pettymykseni tänne (mutta minnepä muuallekaan, samassa veneessä kuin ollaan). Ehkä se K vielä herää joku päivä ja tajuaa, mitä ois ollut saatavilla, mutta silloin on myöhäistä, byebye.
Siis nyt en ihan ymmärrä? Kärtsä on jo kysynyt Boitsulta et onko heidän keikkabussissa tilaa kun Suomeen tulevat eli hän on järjestänyt jo aikaa heille.
Se että Härtsä on Lontoossa ei tarkoita automaattisesti että K olis siellä myös on heillä omatkin elämänsä. H on siellä omalla lomallaan ja jos hän nyt on samassa kaupungissa Joksujen kanssa niin totta kai hän heitä näkee ja se ei liity K:hon millään lailla. K:lla on artistina omat kiireensä kun taas H ei ole artisti on hänellä enemmän aikaa käydä eri paikoissa kuin K.
 

Yhteistyössä