@setis kävi täällä.

Joo. Huvittavaa, kun kuvittelee olevansa ties mikä adonis, vaikka vanhuus kolkuttelee. Ei taida olla sinut ikääntymisensä kanssa. Semmoinen "rinsessa".
Ihan kivat fiilikset kun kaksi thaikkua, Joy ja Sun (tapasin ekan kerra) molemmat sanoi tänään haluavansa mun kanssa luontoretkelle 🥰😘

Sun oli muutenkin innoissaan kun tiesi mun tulevan sinne. Joy oli kertonut pelkkää hyvää meitsistä.

Taidankin muuten viedä heidät eri kertoina… 😏

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
:(

"Kolmikymppisenä viisitoista senttiä pitkä penis saattaa olla seitsemänkymppisenä kaksitoistasenttinen. Koon muutos johtuu testosteronitasojen laskusta ja siitä, että penikseen virtaa aiempaa vähemmän verta.

Yli kuusikymppinen ei joudu erektionsa vuoksi noloihin tilanteisiin samalla tavalla kuin parikymppinen, koska spontaanit erektiot vierailevat enää harvoin ja kiihottuminen vaatii todellista käsityötä."

"Kolmikymppisenä viisitoista senttiä pitkä penis saattaa olla seitsemänkymppisenä kaksitoistasenttinen. Koon muutos johtuu testosteronitasojen laskusta ja siitä, että penikseen virtaa aiempaa vähemmän verta.

Yli kuusikymppinen ei joudu erektionsa vuoksi noloihin tilanteisiin samalla tavalla kuin parikymppinen, koska spontaanit erektiot vierailevat enää harvoin ja kiihottuminen vaatii todellista käsityötä."

Annas nyt olla vaan ennen kuin setis läväyttää kuvan lihapampustaan tänne

• Haha
Reactions: Lispetti ja setis
Olen kylläkin nyt Suomessa, eikä minulla valitettavasti ole oikeutta sakottaa sinua 😁, kannattaisi parkkeerata laillisesti, mutta olo kuin olisin käynyt thaikuissa. Kävin moikkaamassa Joytä ja hänen ystäväänsä, ihastuttavaa Sun rouvaa, on jtn 30-35 v. Voi että kuinka valoisa ihminen onkaan. Ja kertoi kovasti tykkäävänsä etunimestäni, joka ei ole mikään Pekka, Matti, Veikko, Uolevi, Yrjö, Kyösti jne.

Joy oli selvästi kertonut minusta paljon (huom trollit, positiivista tietysti kun negaa ei ole 😁), hän kyseli paljon ja pyysi päästä kesällä kanssani luontoretkelle ja veneilemään/melomaan kanootilla 🥰)

Sehän passaa, sanoin että voi ottaa 2 lastaan ja thaikkumiehensäkin mukaan. Ehkä hän haluaakin olla vaan kahdestaan kanssani, kun ei kommentoinut siihen mitään 🤭

Mutta kyllä Joy myös kertoi odottavansa luontoretkeä kanssani. Voi että kun sydäntä lämmitti tuo käyntini siellä 💓💓

Sulla on melko messevänkokoinen kanootti!

Tai siis, kyl mekin eksän ja kolmen pikkulapsen kanssa... Mut kolme aikuista ja kaksi lasta, hiukka epäilyttää...

Paljo heppaa, käyks kalal, missä paatti sijaitsee? Onko hyvät kalaveet?
Vajaat sata, hyvin plaanaava vaikka 6 aikuista, nyt se on naapurin navetassa 😉 Kalastus on jäänyt, mutta aloitan varmaan taas. Annie perkaa ja valmistaa.
Tosta kotivesistöstä naapuri oli vetässyt iskukoukuilla 3 n 6kg haukea.

Ps. pelit kutsuu, soommoro.

• Tykkää
Reactions: KalaMies ja ruuttis
Melkoisia tarinankertojia tosiaan tämä ja "Kilttimies".
Olen muuten onnekseni ”käänteinen” @kilttimies siis positiivinen mieleltäni (paitsi kun näen väärinparkkeeraajia esim. 🤣🤣🤣) 👍

Sulat pystyyn siis 😁

Koen enimmäkseen tosi miellyttäviä kohtaamisia turuilla ja toreilla. Joyn ja Sunin jälkeen kohtasin peleihin mennessä toisessa kaupungissa 2 ilm thaikkua. Nuorempi katsoi suoraan silmiini ja hymyili (=lienee sinkku?), vanhempi ei katsonut (=onnellisesti naimisissa kai?)

Pitkän kokemuksen päätelmä thaikuista.

Yhteistyössä