Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi ei? Senkin taustalla on syynsä. Typerää teeskennellä esim pitkistä ficeistä joissa huono juoni, jos ei pidä.
Ei kai kukaan täällä teeskentele pitävänsä ficeistä, jotka mainitsee? Miksi ihmeessä? Eiköhän ihmiset oikeasti pidä niistä. Mä en pidä monestakaan ficistä, mukaanlukien joistain, joita täällä jatkuvasti suositellaan/linkataan, mutta en nyt tule arvosteluja tänne kirjoittamaan, koska turha loukata ihmisten ja varsinkin kirjoittajien tunteita sellaisella. Joskus on parempi olla sanomatta mitään, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.
 
vierailija
Ei kai kukaan täällä teeskentele pitävänsä ficeistä, jotka mainitsee? Miksi ihmeessä? Eiköhän ihmiset oikeasti pidä niistä. Mä en pidä monestakaan ficistä, mukaanlukien joistain, joita täällä jatkuvasti suositellaan/linkataan, mutta en nyt tule arvosteluja tänne kirjoittamaan, koska turha loukata ihmisten ja varsinkin kirjoittajien tunteita sellaisella. Joskus on parempi olla sanomatta mitään, ellei ole mitään hyvää sanottavaa.
Mutta jos mä en pidä täällä jostain mä saatan sanoa sen. Sekin voidaan ottaa vastaan positiivisesti, eikä alkaa heti negailla tai kokea, että kyseessä oli käsky. Nih.
 
vierailija
Toi eka kuva noista Bojanin serbian top alfa -kuvista tekee mulle asioita *kiemurtelee*
Mä en yleensä koskaan ole siinä asemassa 🫢
Liityn joukkoon. Tosin mulle noi Boitsun Serbian alpha top -kuvat tekee aina asioita. 🥵
...niin ei kenellekään sattuisi olemaan linkkejä vastaaviin kuviin siinä hollilla? Kaivataan lisää kuumaa alpha top Boitsua tänne.
 
vierailija
Liityn joukkoon. Tosin mulle noi Boitsun Serbian alpha top -kuvat tekee aina asioita.
...niin ei kenellekään sattuisi olemaan linkkejä vastaaviin kuviin siinä hollilla? Kaivataan lisää kuumaa alpha top Boitsua tänne.
Ja wohl! Ainakin yksi
 
vierailija
Liityn joukkoon. Tosin mulle noi Boitsun Serbian alpha top -kuvat tekee aina asioita.
...niin ei kenellekään sattuisi olemaan linkkejä vastaaviin kuviin siinä hollilla? Kaivataan lisää kuumaa alpha top Boitsua tänne.
Olenkohan ainoa, jonka mielestä kuuminta on ajatella että Bojan on powerbottom, dominoiva bottom joka ottaa ohjat ja hoitelee homman kotiin.

Ja kyllä, kello on minulle nähtävästi aivan liian paljon.
 
vierailija
Joksuilta taas illanviettoväläys kämpiltä :) Katsoivat Rylania jossain ohjelmassa (mikäköhän?) ja Bojan naukkaili keittiössä jotain (punkkua? Kaakaota?) ja hämmensi jotain herkullisen näköistä pataa taas :)
 
vierailija
Joksuilta taas illanviettoväläys kämpiltä Katsoivat Rylania jossain ohjelmassa (mikäköhän?) ja Bojan naukkaili keittiössä jotain (punkkua? Kaakaota?) ja hämmensi jotain herkullisen näköistä pataa taas
Ihania nämä niiden kotoilupätkät. Saattaa muuten olla Guinnessia Boitsun lasissa, siitä jää tuollainen vaaleanruskea vaahto lasin reunaan. Janin käsi Boitsun olkapäällä...
Kiva tietysti että Jan kuvaa, mutta odotan että joku välillä kuvaisi Jania. 😍
 
vierailija
Ja wohl! Ainakin yksi
Kiitos 💚 Tää Boitsun lookki tekee mulle jostain syystä asioita.
 

Yhteistyössä