Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mitäh! Käärijä kyselly Erikalta vinkkejä petipuuhiin ja "ollaan juteltu näistä asioista".


Eli miesten väliset niksit K osaa omasta takaa. Naisten suhteen pitää kysellä joltain Erikalta, kun ei mitää hajua
Mut eihän tossa eritelty sukupuolta tai menikö multa jotain ohi? Meinaan on kyllä vaikka miten asioita myös sukupuolesta riippuen, mistä vois soitella. 😂
 
vierailija
Mutta jospa meitä vedätetään. Kärtsähän on voinut käydä Lontoossa tai jossain muualla, yksin. Ei takuulla sitä kertoisi kenellekään. Kyllä niitä piilopaikkoja löytyy. On jotensakin sellainen kutina, että K ja B ovat tavanneet hiljakkoin. Puolueeton maaperä? Lyhyt lentomatka kummallakin? Ruotsi.
Tuskin, en usko että ovat salaa tavanneet.
 
vierailija
Onko se Johanneskin nyt sit bi tai jotain? Vai ihan huijaamallako siinä ois menty?
Ihan sama mikä hän on. Kemiat ja ulkonäkö sopivat hyvin yhteen Benjaminin kanssa. Heidän yhteisestä esiintymisestä välittyi tunnetta ja herkkyyttä. Silloin kun Johannes esiintyi Olavin kanssa, niin mitään tuollaista ei ollut heidän välissään. Vaikka kyse olisi näytelmästä, niin toisten kanssa sitä kemiaa vaan on enemmän.
 
vierailija
Ylennys ja palkankorotus sille, joka keksi pyytää Joksut/Slovenian antamaan pisteitä UMK:hon, toi monille paljon iloa.
Eiks toi oo jonkun ihan normaalia työtä ja toimintaa? Ne maat eivät ole mitkään tietyt, eikä joka vuosi samat? Ennemmin jännitin sitä, että haluaako ne antaa painoarvoa tälle vai ei, mutta kyllä halusivat!!! Ja se oli mahtavaa.
”Viisubestis” 🤗 se sana on jo vakiintunut mediaankin 😊
 
vierailija
Samaa mieltä, siltä se vaikuttaa että Bojan se vain on, joka aina tänne päin tulee. Ihana että tulee
Niin siis se just. Itse en ole ihmissuhteiden kuka tekee mitenkin paljon -laskija, mutta mua ihmetyttää, jos ei alkuvaiheessakaan toinen tee osuuttaan edes osaan kerroista näkemisiin liittyen. Että ehkä näillä (tai K:lla) ei sit vain ole mitään alkuhuumaa kuitenkaan. Alkuhuumassa olisi minusta oletettavaa, että molemmat tekevät asioita nhdäkseen toisen, myöhemmin se voi asettua sille tasolle, että se, kenen on helpompi tulla, tulee aina toisen luo.
En siis valita, että näkevät näinkin, mutta se asettaa kysymysmerkkejä suhteen laadulle.
 
vierailija
Suomi todellakin rakastaa Joksuja ja niin kuin se yks ulkomaalainen kommentoi ollaan adoptoitu heidät eivät varmaan vielä vuosi sitten aatelleet et ovat näin tiiviisti tekemisessä Suomen kanssa
Kävin just piipahtamassa pihalla ja sinne pakkaseen astuessani mulle tuli mieleeni, että vaikka ei olis shippaaja, niin kansakuntana meidän on pakko rakastaa Bojania tiedättehän miksi? Ne kuvat ovat levinneet varmaan moneen ei-shippaavaan suomalaiskotiinkin, jossa juuri Bojan lohduttaa kakkossijan saanutta kansallissankariamme. Vaikket tietäisi Bojanista mitään, mutta tiedät, että tää on se kaveri, joka käveli käytävällä ja lohdutti Jereä ja koitti cheer him up siellä, niin se on myös sinun sankarisi se tyyppi. Siksi Bojan 🫶🩷
 
vierailija
Mä en kestä miten suloisia he on. Yksi stoori olisi riittänyt, mutta ei, useampi laitetaan ja sitten vielä eri alustalle kiitokset. Vävypojat
Onkohan ne saaneet antaa aiemmin muiden maiden karsinnoissa kansainvälsiä pisteitä? Tai tänä vuonnakaan? Tai Slovenia ylipäätään? Naapurimaillensa, ehkä?
Mikähän asema Suomella maana ja suomalaisilla euroviisufaneilla on euroviisuskenessä? Oon jotenkin ymmärtänyt, että Suomi on voittojensa määrää suurempi eiroviisustatukseltaan skenessä?
Jos näin on, JO on voinut oikeasti kokea sen muutenkin makeana saada olla osa UMK:ta 🤩
 
vierailija
Onkohan ne saaneet antaa aiemmin muiden maiden karsinnoissa kansainvälsiä pisteitä? Tai tänä vuonnakaan? Tai Slovenia ylipäätään? Naapurimaillensa, ehkä?
Mikähän asema Suomella maana ja suomalaisilla euroviisufaneilla on euroviisuskenessä? Oon jotenkin ymmärtänyt, että Suomi on voittojensa määrää suurempi eiroviisustatukseltaan skenessä?
Jos näin on, JO on voinut oikeasti kokea sen muutenkin makeana saada olla osa UMK:ta
Italian karsinnassa näytettiin mainostauolla niitten viisuveto mut eipä se mitenkään sama asia ole 😁
 
vierailija
Onkohan ne saaneet antaa aiemmin muiden maiden karsinnoissa kansainvälsiä pisteitä? Tai tänä vuonnakaan? Tai Slovenia ylipäätään? Naapurimaillensa, ehkä?
Mikähän asema Suomella maana ja suomalaisilla euroviisufaneilla on euroviisuskenessä? Oon jotenkin ymmärtänyt, että Suomi on voittojensa määrää suurempi eiroviisustatukseltaan skenessä?
Jos näin on, JO on voinut oikeasti kokea sen muutenkin makeana saada olla osa UMK:ta
Ja tällä hetkellä umk koetaan ulkomaalaisten kesken yksistä kovimmista euroviisukarsinnoista
 
vierailija
Mietin että viitsinkö postata tästä, kun se käsittelee palstalla triggeröivää aihetta eli Tarot-kortteja, mutta se tuntuu kuitenkin itselleni merkittävältä. Valvoin UMK:n jälkimainingeissa aamuneljään kun en saanut unta ja Tarotiin pitkällisesti perehtynyt shippaajakaveri (joka ei liity mitenkään tähän palstaan eikä ole koskaan täällä kirjoittanut) teki yöllä Tarot-luennan Jerestä ja Bojanista.

Hän on hyvin vakuuttunut näiden kahden elämää suuremmista tunteista, mutta ollut myös hyvin vakuuttunut siitä, että ei siitä mitään parisuhdetta silti synny, koska olosuhteet ovat liian mutkikkaat yms. Hän olikin todella hämmentynyt, kun sieltä tuli tosi vahva rakkausluenta, jonka mukaan parisuhde olisi haasteista huolimetta aivan mahdollinen, molempien toiveissa (toiveet saattavat osin olla vielä itseltä piilossa) ja sille olisi vahva perusta. Hommaa varjostavat kuitenkin muutamat asiat kuten egokeskeinen urakeskeisyys ja loppuunpalamisen riski.

Ja nyt seuraa varmaan jotain närkästystä ja kritiikkiä ja epäilystä, kun en kerro sen tarkemmin tästä, mutta minusta oli erityisen kiinnostavaa se, miten tuo luenta tuli hänelle ihan puun takaa ja oli ihan eri linjoilla kun hän oli itse ollut.

-energiamamma
 
vierailija
Mietin että viitsinkö postata tästä, kun se käsittelee palstalla triggeröivää aihetta eli Tarot-kortteja, mutta se tuntuu kuitenkin itselleni merkittävältä. Valvoin UMK:n jälkimainingeissa aamuneljään kun en saanut unta ja Tarotiin pitkällisesti perehtynyt shippaajakaveri (joka ei liity mitenkään tähän palstaan eikä ole koskaan täällä kirjoittanut) teki yöllä Tarot-luennan Jerestä ja Bojanista.

Hän on hyvin vakuuttunut näiden kahden elämää suuremmista tunteista, mutta ollut myös hyvin vakuuttunut siitä, että ei siitä mitään parisuhdetta silti synny, koska olosuhteet ovat liian mutkikkaat yms. Hän olikin todella hämmentynyt, kun sieltä tuli tosi vahva rakkausluenta, jonka mukaan parisuhde olisi haasteista huolimetta aivan mahdollinen, molempien toiveissa (toiveet saattavat osin olla vielä itseltä piilossa) ja sille olisi vahva perusta. Hommaa varjostavat kuitenkin muutamat asiat kuten egokeskeinen urakeskeisyys ja loppuunpalamisen riski.

Ja nyt seuraa varmaan jotain närkästystä ja kritiikkiä ja epäilystä, kun en kerro sen tarkemmin tästä, mutta minusta oli erityisen kiinnostavaa se, miten tuo luenta tuli hänelle ihan puun takaa ja oli ihan eri linjoilla kun hän oli itse ollut.

-energiamamma
Ihana. Kiitos tästä, energiamamma. Mä en varsinaisesti usko Tarot-kortteihin, mutta uskon kuitenkin. 🤔
MRS=3
 

Yhteistyössä