Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Rakastan sitä, miten aito Jere on. Ois voinu sanoo vaan, et Blle kuuluu hyvää. Mut ei, kun sieltä lähtee jo kirjottaessa potpurit.
Sen verran pakko sanoa, että kun tota chattia seurasin niin se vilisi ihan mieletöntä vauhtia. Toki valtaosa oli niitä laita Käärijä terkkuja mulle -kommentteja, mutta silti että poimi taas tuon sieltä joukosta.
 
vierailija
No rules oli mun suosikki, mutta en silti uskonut että voittais. Oisin voinut äänestää jotain muutakin, mutta lopulta en osannut päättä joten äänestin No rulesia. Kuinkahan monella muulla meni näin. En mä tiedä halusinko sitä oikeasti viisuihin asti... No mutta toisaalta ei millään muullakaan tän vuoden UMK-biisillä ois pärjätty, joten ihan sama mikä sinne lähtee. Nyt lähtee ainakin jotain hyväntuulista Ei sitä niin vakavasti tarvi ottaa.
Alkuperäisesti ajattelin että MG olisi ollut suosikkini mutta se live ei ollut onnistunut (eikä kyllä mielestäni laulukaan) ja näillä taas onnistui. Siksi ääni näille. Vähän epäilytti että miten se Henri pärjää kun vaikutti vähän ujolta etukäteen että onko karismaa mutta minusta oli ja ihan kunnolla. Tykkäsin myös asuista, Windows tuskin vaihtaa asua kun eiköhän se ole sen juttu.
 
vierailija
Jos täällä sallitaan nyt vielä hetken yleinen UMK-pohdinta, niin pakko myöntää että mitä enemmän ajattelen, sitä hämmentyneempi oon Win95manin voitosta, vaikka siis itse äänestin sitä. En vaan mitenkään uskonut että se vois oikeesti voittaa. Vaikka sehän siis voitti kenraalissa sen leikkiäänestyksen, mutta vain sen takia, että niiden lavan rakentaminen/valmistelu oli kaikkein vaikein, ja siksi sitä haluttiin harjoitella (näin Mikko selosti). Siinä ajattelin, että hauskaa kun saivat kokea ikään kuin voittohetken, vaikka se ei ollut todellinen, kun sitten oikeasti eivät kuitenkaan voita. Ihan epäuskoinen olo.
 
vierailija
Ihana Boitsu Kärppä-paita päällä ja ihana Kärppä poimi Boitsu -kysymyksen kiireisestä chatista. Nyt voi hyvillä mielin käydä nukkumaan, ei edes vanha kunnon ankeuttaja saa ainakaan tämän naudan mieltä vedettyä alas ;) Hyvät yöt ♥
 

Yhteistyössä