Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. :) Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
 
vierailija
Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Samoihin asioihin on tullut kiinnitettyä uutisissa huomiota! :) ennenkin huomannut vastaava täällä! Mulle ei sillä hlökohtaisesti ole spesiaalimerkitystä, mutta ilostutti paljon ja tuli lämmin olo lukiessa uutisen! Ja mtv3:n video hänestä ja vanhojentanssiparistaan oli kyllä niin symppis!!! Nämä kaikki lis kyllä uskoa, että älyttömät ja tarpeettomat normit muuttuu asia kerrallaan ja hiljalleen, vaikka välillä gallupit tai muut ihmetyttäisi.
 
vierailija
Ihme tyyppi kun vetää herneen nenään todellakin aiheeseen kuuluvista K/B ficeistä palstalla, mutta ei Henri-kuumistelijoiden kokoontumisajoista. :'D (Ei missään nimessä ollut Henri-kuumistelua vastaan tämä, jatkakaa! Huvitti vain erään prioriteetit.)
Älkää vaan sitten käsittäkö väärin, mä en ainakaan ole shippaamassa Henriä ja Kärtsää, vaikka haluaisin nähdä Teemu, Henri ja Kärtsä yhteistyötä.
 
vierailija
Olen niin onnellinen siitä, että Simo Frangenin poika laittoi vanhojen tansseihin mekon päällensä. Tämä oli itselleni tosi tärkeä asia.
Voi raukkaa. Jännä miten noista lapsista tulee noin vanhempiensa kopioita. Mietin vain Väinö Karjalaista tänään Levyraadossa. Fiksu poika, mutta vähän tylsä, kuten isänsäkin. Frans taas on tyhjänvouhottaja kuten äitinsä.
 
vierailija
Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
Frans ei mielestäni identifioi itseään vielä miksikään. Minusta hän kertoi, että tänään hän voi olla muusu ja ensi viikolla hän kokee olevansa jotakin muuta. Nuori ihminen kyseessä, joten hyvä vaan, jos miettii rauhassa näitä asioita.
 
vierailija
Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
Erikoisuudentavoittelijoita. Tuollainen on joissain piireissä hyväksyttävämpää ja hyvällä katsotumpaa, eli ei siis mitään niin ihmeellisen rohkeaa, kuin perinteisistä rooleista kiinni pitäminen.
Aina voi myös uhriutua, että on hyvällä asialla, jos se oma toiminta herättää muissa naureskelua.
 
vierailija
Frans ei mielestäni identifioi itseään vielä miksikään. Minusta hän kertoi, että tänään hän voi olla muusu ja ensi viikolla hän kokee olevansa jotakin muuta. Nuori ihminen kyseessä, joten hyvä vaan, jos miettii rauhassa näitä asioita.
Jep, mutta silloin olisi korrektimpaa nimittää häntä tällä hetkellä muulla nimellä kuin poika. :)
 
vierailija
Erikoisuudentavoittelijoita. Tuollainen on joissain piireissä hyväksyttävämpää ja hyvällä katsotumpaa, eli ei siis mitään niin ihmeellisen rohkeaa, kuin perinteisistä rooleista kiinni pitäminen.
Aina voi myös uhriutua, että on hyvällä asialla, jos se oma toiminta herättää muissa naureskelua.
Tämä oli kyllä jopa tämän palstan röllien yleiseen tasoon verrattuna harvinaisen heikko yritys, sellainen 5-:n arvoinen suoritus. Toivottavasti paha olosi helpottaa pian. :)
 
vierailija
Eikö hän koe olevansa muusu eikä poika(?). Minusta olisi joka tapauksessa ollut tosi hienoa tanssittaa vanhoissa mekkoon sonnustautunutta poikaa. Sen ikäisenä minulla oli muutamakin hameita käyttävä miespuolinen kaveri ja minusta se oli ihan hiton coolia. Ja samaa mieltä olen useampi vuosikymmen myöhemmin.
Muut tietävät, että hän on poika niin on ihan ok kutsua häntä myös pojaksi.
 
vierailija
Erikoisuudentavoittelijoita. Tuollainen on joissain piireissä hyväksyttävämpää ja hyvällä katsotumpaa, eli ei siis mitään niin ihmeellisen rohkeaa, kuin perinteisistä rooleista kiinni pitäminen.
Aina voi myös uhriutua, että on hyvällä asialla, jos se oma toiminta herättää muissa naureskelua.
Ihan todella kummallinen asenne. Eikö ihminen saa vaan olla mitä on, kukaan ei ole myöskään uhriutunut tässä keississä.
 
vierailija
Bn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)

Musta hänen reaktioissan ja tavassa kertoa ja varsinkin itse tuoda välejään ilmi ja näkyväksi on jotain samaa kuin viisujen aikaisessa muutoksessa. Alkupuolella viisuja B punasteli ja hämmentyi K-kysymyksistä ja ei ainakaan itse lisännyt vettä myllyyn vaan päinvastoin asiaselittely miksi ollaan ystäviä. Sit viisujen loppupuolella läimittiin takamukselle, kiedottiin lippu ympärille ja otettiin määrätietoisen polleasti Ksta kiinni ja kainaloon. Se seuralaisestaan ylpeä prom-king oli aika hauska ja osuva kuvaus.

Musta tässä muutoksessa on jotain samaa. Kesällä ja Nordic Tourin alussa (ylen haastattelun suoraan ekan illan alussa) korostettiin ystävä-välejä ja oltiin muista viittauksista varautuneita (kädet rintakehän eteen kun vaikutti että K lähtisi kertomaan laveamminkin aiheesta there's somethinh between us, I feel it, js Bllä tuli kiire täydentää friends jämäkästi. Muu elekieli sen jälkeen toki kertoi enemmän kuin sanat:D).

Sen sijaan nyt on taaa havaittavissa 'omistavampia' tapoja suhtautua toiseen, tällä kertaa fyysisten 'omistustenosoitusten' sijaan ne on puheen tasolla.
Jos syksyllä oli kova kiire täydentää ystäviähän tässä ollaan, niin nyt kerrotaan laveasti miten yhdessä vietetty yö lähensi heitä entisestään ja miten heillä on oikeastaan ollut jo täydelliset treffit.
 
vierailija
Bn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)

Musta hänen reaktioissan ja tavassa kertoa ja varsinkin itse tuoda välejään ilmi ja näkyväksi on jotain samaa kuin viisujen aikaisessa muutoksessa. Alkupuolella viisuja B punasteli ja hämmentyi K-kysymyksistä ja ei ainakaan itse lisännyt vettä myllyyn vaan päinvastoin asiaselittely miksi ollaan ystäviä. Sit viisujen loppupuolella läimittiin takamukselle, kiedottiin lippu ympärille ja otettiin määrätietoisen polleasti Ksta kiinni ja kainaloon. Se seuralaisestaan ylpeä prom-king oli aika hauska ja osuva kuvaus.

Musta tässä muutoksessa on jotain samaa. Kesällä ja Nordic Tourin alussa (ylen haastattelun suoraan ekan illan alussa) korostettiin ystävä-välejä ja oltiin muista viittauksista varautuneita (kädet rintakehän eteen kun vaikutti että K lähtisi kertomaan laveamminkin aiheesta there's somethinh between us, I feel it, js Bllä tuli kiire täydentää friends jämäkästi. Muu elekieli sen jälkeen toki kertoi enemmän kuin sanat:D).

Sen sijaan nyt on taaa havaittavissa 'omistavampia' tapoja suhtautua toiseen, tällä kertaa fyysisten 'omistustenosoitusten' sijaan ne on puheen tasolla.
Jos syksyllä oli kova kiire täydentää ystäviähän tässä ollaan, niin nyt kerrotaan laveasti miten yhdessä vietetty yö lähensi heitä entisestään ja miten heillä on oikeastaan ollut jo täydelliset treffit.
Samaa mieltä ❤
 
vierailija
Bn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)

Musta hänen reaktioissan ja tavassa kertoa ja varsinkin itse tuoda välejään ilmi ja näkyväksi on jotain samaa kuin viisujen aikaisessa muutoksessa. Alkupuolella viisuja B punasteli ja hämmentyi K-kysymyksistä ja ei ainakaan itse lisännyt vettä myllyyn vaan päinvastoin asiaselittely miksi ollaan ystäviä. Sit viisujen loppupuolella läimittiin takamukselle, kiedottiin lippu ympärille ja otettiin määrätietoisen polleasti Ksta kiinni ja kainaloon. Se seuralaisestaan ylpeä prom-king oli aika hauska ja osuva kuvaus.

Musta tässä muutoksessa on jotain samaa. Kesällä ja Nordic Tourin alussa (ylen haastattelun suoraan ekan illan alussa) korostettiin ystävä-välejä ja oltiin muista viittauksista varautuneita (kädet rintakehän eteen kun vaikutti että K lähtisi kertomaan laveamminkin aiheesta there's somethinh between us, I feel it, js Bllä tuli kiire täydentää friends jämäkästi. Muu elekieli sen jälkeen toki kertoi enemmän kuin sanat).

Sen sijaan nyt on taaa havaittavissa 'omistavampia' tapoja suhtautua toiseen, tällä kertaa fyysisten 'omistustenosoitusten' sijaan ne on puheen tasolla.
Jos syksyllä oli kova kiire täydentää ystäviähän tässä ollaan, niin nyt kerrotaan laveasti miten yhdessä vietetty yö lähensi heitä entisestään ja miten heillä on oikeastaan ollut jo täydelliset treffit.
Samalla kun myös somessa näkyy reviirinmerkkausta. :)
 
vierailija
Bn viime aikaisisti haastatteluista (Jerc, unelmatreffit, hiritys ja hymy ja lämmin K-potpuri: KJ tarjonnut itseään mukaan bussiin, yö yhdessä ja peru kaikki muut menot heidän takia)

Musta hänen reaktioissan ja tavassa kertoa ja varsinkin itse tuoda välejään ilmi ja näkyväksi on jotain samaa kuin viisujen aikaisessa muutoksessa. Alkupuolella viisuja B punasteli ja hämmentyi K-kysymyksistä ja ei ainakaan itse lisännyt vettä myllyyn vaan päinvastoin asiaselittely miksi ollaan ystäviä. Sit viisujen loppupuolella läimittiin takamukselle, kiedottiin lippu ympärille ja otettiin määrätietoisen polleasti Ksta kiinni ja kainaloon. Se seuralaisestaan ylpeä prom-king oli aika hauska ja osuva kuvaus.

Musta tässä muutoksessa on jotain samaa. Kesällä ja Nordic Tourin alussa (ylen haastattelun suoraan ekan illan alussa) korostettiin ystävä-välejä ja oltiin muista viittauksista varautuneita (kädet rintakehän eteen kun vaikutti että K lähtisi kertomaan laveamminkin aiheesta there's somethinh between us, I feel it, js Bllä tuli kiire täydentää friends jämäkästi. Muu elekieli sen jälkeen toki kertoi enemmän kuin sanat).

Sen sijaan nyt on taaa havaittavissa 'omistavampia' tapoja suhtautua toiseen, tällä kertaa fyysisten 'omistustenosoitusten' sijaan ne on puheen tasolla.
Jos syksyllä oli kova kiire täydentää ystäviähän tässä ollaan, niin nyt kerrotaan laveasti miten yhdessä vietetty yö lähensi heitä entisestään ja miten heillä on oikeastaan ollut jo täydelliset treffit.
Joo, siis inhoan tuota prom king -termiä negatiivisessa tarkoituksessa, koska itse tykkään sanavalmiista, ohjat ottavista ja vahvoista miehistä, mutta jos se tarkoittaa tässä samoja asioita ilman negaa, niin samaa mieltä! Ihana Bojan, siis tykkään kaikista Bojanin ”olomuodoista”, mutta tämä ”prom kingin” ohjaileva ja vahva hahmo hänen vähemmän nähdyistä puolistaan on yksi mielenkiintoisimmista!
 
vierailija
Samalla kun myös somessa näkyy reviirinmerkkausta.
Hei joo! Tämä oli hyvä lisäys!

Shippilasein teorioita, mistä muutos johtuu?

Mun veikkaus ois, että ylen haastattelun jälkeen jossain vaiheessa Nordic Tourilla ovat jutelleet spesiaaliväleistään jotain, ja myös Klta on tullut jotain merkkiä tai valoa Bn suuntaan. Mitä ikinä se sitten onkin. Vaikka että ei ole pystynyt pohtimaan ja pysähtymään mitään kaiken keskellä, nyt näillä mennään, mutta että hänelle heidän välillään on jotain spesiaalia/sitä mitä mainittiin tava2 lavalla. Ja sitten B saanut ihan oikeutetustikin siitä rohkeutta näyttää tunteitaan ja kokemaansa ja ehkä jotain uskoa jonkin mahdollisuuteen ehkä joskus.

Ja tässähän vois olla vertaus viisuihin (are you -illan jälkeen), josta muistaakseni spekuloitiin samaan tapaan syytä Bn itsevarmuuden lisääntymiseen ottaa läppäflirttikontaktia Khon. Pohdittiin, olisko are you -illassa tullut jokin vahvistus, että jotain kipinöi myös Kn osalta, mistä B sai varmuutta näyttää omiakin tunteita Kta kohtaan.
 
vierailija
Ei ole mitään itsekästä, tämä valittaminen on, aina on Leilan tekstit kuuluneet tänne ja kiva oli hänestäkin kuulla pitkästä aikaa
Eivät kuulu enää. . . Kesän alussa ei tiedetty ao3:sta, nyt jokainen kirjuri kirjoittaa ficcinsä sinne. Miksi yhdellä olisi jokin eri vapaus spämmätä ylipitkiä ficcejä sisältäen seksikuvauksia tänne palstalle?
 

Yhteistyössä