Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kyllä mietin, että onko ihan suoria lainauksia? Joku huutelija vielä kokee tyydytystä kun tuli noin isosti huomioiduksi. Ei heitä haittaa, että artistin ja kaikkien täysipäisten mielestä huonossa valossa, koska hehän eivät suostu arvostamaan artistia -> ilkeily on heistä ok.
Minusta nuo oli sellaisia joita on toistunut moneen kertaan. Tuo pelle esim monessa eri muodossa.

Minusta lähinnä tuossa ilmaistaan, että on alkanut vaan nauttimaan tästä joten ei se haukkuja tainnut saada mitä halusi.
 
vierailija
Taidat tietää Kärtsän asiat paremmin kuin hän itse. Aika tyypillistä tietylle ihmistyypille.
Ei johdu siitä tuo minun näkemykseni. Vaan K on itse sanonut, että pitäisi suhteensa piilossa, vaikka sellainen olisikin. Ja ihan selkeästi hänellä on. Seiskan valokuvaama ja K-fanien instasta K:n kanssa liikkuva nainen on muuttanut kirjansa samaan asuntoon K:n kanssa.
Kenen kanssa sä ajattelet K:n muuten olleen Malediiveilla?
 
vierailija
Ei johdu siitä tuo minun näkemykseni. Vaan K on itse sanonut, että pitäisi suhteensa piilossa, vaikka sellainen olisikin. Ja ihan selkeästi hänellä on. Seiskan valokuvaama ja K-fanien instasta K:n kanssa liikkuva nainen on muuttanut kirjansa samaan asuntoon K:n kanssa.
Kenen kanssa sä ajattelet K:n muuten olleen Malediiveilla?
Ennen sanottiin, että: "juorukello kalkattaa, ei saa rauhassa maatakaan".
 
vierailija
Ei johdu siitä tuo minun näkemykseni. Vaan K on itse sanonut, että pitäisi suhteensa piilossa, vaikka sellainen olisikin. Ja ihan selkeästi hänellä on. Seiskan valokuvaama ja K-fanien instasta K:n kanssa liikkuva nainen on muuttanut kirjansa samaan asuntoon K:n kanssa.
Kenen kanssa sä ajattelet K:n muuten olleen Malediiveilla?
Siis K-fanien instasta tunnistama nainen. Ajalta, kun se insta oli julkinen.
 
vierailija
Ei ole tietoa sen enempää kuin sinullakaan. Minua ei edes kiinnosta asia. Enkä uskottelee sen kuuluvan minulle.

Haluaisin mielummin puhua K uudesta musiikista ja tulevasta UMK esityksestä.
 
vierailija
Ei ole tietoa sen enempää kuin sinullakaan. Minua ei edes kiinnosta asia. Enkä uskottelee sen kuuluvan minulle.

Haluaisin mielummin puhua K uudesta musiikista ja tulevasta UMK esityksestä.
Mutta kun se ei ollut siellä yksin! Niin jonkun kanssahan sen oli siellä pakko olla. Se ei muuksi muutu vaikket haluaisi sitä tietää. Ei ollut yksin. Miksi se ois sinusta niin paha asia, jos oot sitä mieltä, ettei se ollut gf, tietää, kenen kaverinsa kanssa K sit siellä oli?
Mitä pahaa siinä tiedossa olisi? Ilmeisesti kuitenkin kuvittelet tosielämän henkilölle (K) suhdetta toiseen tosielämän henkilöön (Bojan). Mä taas ehkä shippaan K:ta sille M K nimiselle naiselle. Ihan nimimerkillä kutsun häntä vain, kun hän ei oo julkisuudessa.
 
vierailija
Mutta kun se ei ollut siellä yksin! Niin jonkun kanssahan sen oli siellä pakko olla. Se ei muuksi muutu vaikket haluaisi sitä tietää. Ei ollut yksin. Miksi se ois sinusta niin paha asia, jos oot sitä mieltä, ettei se ollut gf, tietää, kenen kaverinsa kanssa K sit siellä oli?
Mitä pahaa siinä tiedossa olisi? Ilmeisesti kuitenkin kuvittelet tosielämän henkilölle (K) suhdetta toiseen tosielämän henkilöön (Bojan). Mä taas ehkä shippaan K:ta sille M K nimiselle naiselle. Ihan nimimerkillä kutsun häntä vain, kun hän ei oo julkisuudessa.
Juorukello
 

Yhteistyössä