Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun olen luukuttanut tuota biisiä sen 10 kertaa jo, niin mulle se Kinder - Riesen -viittaus on jotenkin ihan SELVÄ asia, plus se Bieber -juttu ennen sitä ja myös se ”ethän sä ole siitä ennen pitänyt”. Kyllähän me kaikki tiedetään mitä sillä tarkoitetaan, eikös juu?
Mä en ole nyt perillä, mitä nuo siis tarkoittavat. Eihän B ollut kuvioissa vielä, kun tämä biisi tehtiin?
 
vierailija
Nyt kun olen luukuttanut tuota biisiä sen 10 kertaa jo, niin mulle se Kinder - Riesen -viittaus on jotenkin ihan SELVÄ asia, plus se Bieber -juttu ennen sitä ja myös se ”ethän sä ole siitä ennen pitänyt”. Kyllähän me kaikki tiedetään mitä sillä tarkoitetaan, eikös juu? 😊

Sama täällä! Mietin vaan jo huhhahgayn eikun -hein aikana, ja erityisesti tässä biisissä, että joskun joidenkin lainien takana on viitteitä tiettyihin tunteisiin jollain tasolla, niin miten se suhteutuu biisin kirjoitukseen porukassa (läheisten ystävien kanssa toki)? Brainstormaako ne porukalla niitä tiettyjä viiteitä, vai tuleeko ne Kn kynästä ja ei tarvi niin avata niitä muille.

Tähänhän tietenkin liittyy läheisesti myös aihe, onko mahdollisesta mieskiinnostuksesta tai B-kiinnostuksesta jutellut K ystävien kanssa. Tai toisaalta, olisi tietty mahtavaa, jos siitä ei yleisesti 'tarvisi' jutella erikseen, vaan se ois yksi (mahdollinen) kiinnostuksen tai muun kohde muiden joukossa. Who knows miten Klla ja ovatko jutelleet.

Ajatuksia?
 
vierailija
Sama täällä! Mietin vaan jo huhhahgayn eikun -hein aikana, ja erityisesti tässä biisissä, että joskun joidenkin lainien takana on viitteitä tiettyihin tunteisiin jollain tasolla, niin miten se suhteutuu biisin kirjoitukseen porukassa (läheisten ystävien kanssa toki)? Brainstormaako ne porukalla niitä tiettyjä viiteitä, vai tuleeko ne Kn kynästä ja ei tarvi niin avata niitä muille.

Tähänhän tietenkin liittyy läheisesti myös aihe, onko mahdollisesta mieskiinnostuksesta tai B-kiinnostuksesta jutellut K ystävien kanssa. Tai toisaalta, olisi tietty mahtavaa, jos siitä ei yleisesti 'tarvisi' jutella erikseen, vaan se ois yksi (mahdollinen) kiinnostuksen tai muun kohde muiden joukossa. Who knows miten Klla ja ovatko jutelleet.

Ajatuksia?
Eikai huhhahheissä ole miesrakkaussanoituksia? Sekin on voitu tehdä sanoitusten osalta jo ennen viisuja. Samoin Ruoska.
Eipä ainakaan siellä Rukalla taidettu mistään biseksuaalisuudesta keskustella.
 
vierailija
;DD oi voi! Kumpa kaikki kirjoittelisi aiheista mitkä itselle oikeasti tuottaa iloa vs mellastaisi sellaisessa koittaen lytätä muita! Onneksi se on helppo tunnistaa vaikka miten koittaisi piiloutua;D
 
vierailija
No ei tiedetä, mutta omiin korviini miesten läheisyydestä tehtiin kuitenkin ennemmin vitsiä, kuin pohdinnassa olevaa asiaa, oltiin muka sylikkäin (ei oltukaan) ja oltiin muka nukuttu lusikassa (sekin luultavimmin vitsi).
Kaipa niistä vitsaillakin voi vaikka asiasta olisi myös muuten puhuttu tai olisi muuten viitattu tunteisiin kohdentamatta kohdetta. Sellaista oman mielen maalailua nuo ettei ole voinut olla asiallista puhettakin vaikka myös olisi vitsiä
 
vierailija
Mulle ei ole täällä kukaan omainen mitään toiveita esitellyt, joita mun täällä tarttis kunnioittaa. Mulla on tasan tarkkaan oikeus käyttää termiä ”Jeren gf”, ei siihen voi millään mummolla olla mitään sanomista.
Hitto että naurattaa nämä uhmaikäisten kirjoitukset täällä. Ei mitään, jatkakaa, ehkä se uhmis vielä menee ohi ja kasvatte vähän henkisesti.
 

Yhteistyössä