Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tätä menoa kyllä koko fandom on nääntynyt fanitusylirasitusoverloadiin ennen kuin Joksujen kiertue edes starttaa. :D
En tiedä millaista on sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriöitä, mutta voisin kuvitella että se on jotain tällaista mitä tässä vuoden aikana on ollut. Euforisia fiiliksiä ja seuraavassa hetkessä ryvetään pohjamudissa, kunnes taas tulee aallonharja ja vie mennessään jne.
 
vierailija
Puhuttuani joillekin queer-kavereilleni olen taas miettinyt sitä, paljonkohan Joksuissa on oikeasti ei-heteroita. Monen näkemyshän varmaan on, että jos on Bojere, Jance ja nyt vielä Damkris (joka voi toki olla yksipuolinen juttu), niin kuinka todennäköistä olisi, että kaikki nuo olisivat oikeita, "tilastollisesti" ainakin osa on huumoria/fan serviceä, koska eihän nyt about koko bändi voi olla ei-heteroita.

Olen itse ei-hetero, mutta en koskaan liikkunut LGBT-"skenessä" tai tietoisesti hakenut sateenkaarevia kavereita, ja silti nykyisistä ja entisistä kavereistani varmaan yli puolet on LGBT-porukkaa. Siinä on myös selvä korrelaatio, että mitä läheisemmistä kavereista/ystävistäni puhutaan, niin sitä useammin he ovat olleet LGBT-ihmisiä.

Minulla on myös LGBT-kavereita, joilla >90 % kaveripiiristä on sateenkaariväkeä. Tällaisesta näkökulmasta ei ole lainkaan ihmeellistä, jos bändissä tosiaan olisi esim. se yksi hetero kuten usein arvellaan, eli Jure. Ja en siis mitenkään väitä, että esim. Kris olisi oikeasti bi, eikä vain läpällä mukana Damonin flirtissä, mutta en sitä pidä mahdottomanakaan.

Itse saan myös Raivenista aika bi-vibat.
Mitä olen ns. haistellut tämän ketjun ja vauvan kommentoijia, niin uskaltaisin veikata, että tämä on aika monipuolinen ja laaja yhteisö. B&K ja muut Jokerit ovat yhdistäneet meidät, mutta uskon, että myös muut tietyt asiat ovat saaneet juuri meidät jäämään näihin ketjuihin. Mitä tulee Jokereiden jäseniin, niin he ovat mitä ovat, mutta mielessäni olen pohtinut samoja asioita kuin sinäkin. Jos ei sitten muuta, niin ainakin he ovat hyvin suvaitsevaisia ja avarakatseisia.
 
vierailija
Painu pois ankeuttamasta tätä päivää <3 Täällä on tärkeämpiäkin asioita kuin sinun itsekkyytesi.
Täällä toinen 'ankeuttaja' . Olen syyllistynyt toteamaan erään henkilön olemassaolon kertomatta hänestä mitään. Minäkään en ole syyllistynyt muiden kirjoittajien nimittelyyn tai pois ajamiseen. Kuka täällä käyttäytyy huonosti.
 
vierailija
Täällä toinen 'ankeuttaja' . Olen syyllistynyt toteamaan erään henkilön olemassaolon kertomatta hänestä mitään. Minäkään en ole syyllistynyt muiden kirjoittajien nimittelyyn tai pois ajamiseen. Kuka täällä käyttäytyy huonosti.
Toistan: painu pois ankeuttamasta tätä päivää <3 Täällä on tärkeämpiäkin asioita kuin sinun itsekkyytesi.
 
vierailija
Täällä toinen 'ankeuttaja' . Olen syyllistynyt toteamaan erään henkilön olemassaolon kertomatta hänestä mitään. Minäkään en ole syyllistynyt muiden kirjoittajien nimittelyyn tai pois ajamiseen. Kuka täällä käyttäytyy huonosti.
Älä välitä noista huuteluista. Eikä niillä saa pois edes niitä oikeiden törkeyksien kirjoittajia joten turhaa touhua.
 
vierailija
Mä juhlistan ketjua tällä, pyhillä teksteillä eli aikajanalla Liverpoolista:
Sopiikin hyvin aikajanan kertaaminen Boitsun ihanan podihaastattelun jälkeen. "Parasta Liverpoolissa oli Jere."
 
vierailija
Kantasi on tullut selväksi ja olet vähemmistössä. Käyttäydy kuin henkilöä ei olisi olemassakaan, niin ei tarvitse täällä jankata ihmisten kanssa. Niin me muutkin käyttäydytään, koska tuolla henkilöllä ei ole mitään tekemistä shippauksen kanssa eikä häntä siten ole olemassakaan. Ja niin myös K käyttäytyy, koska ei ole hänen olemassaoloaan tunnustanut eikä tuonut esiin.
Mun K&B-saagan kanssa hänellä on tekemistä ja mulle ei ole mitään ongelmaa nähdä mainintoja hänestä. Kommentoin myös itse niitä, jos siltä tuntuu (mutta en kyllä aloita keskusteluja henkilöstä). Kaikki tosielämän tapahtumat kuuluvat mun K&B-saagaan.
 
vierailija
Suljettu ryhmähän tämä oli ennen teidän saapumistanne. Voisitte poistua ja viedä sen sadepilven mukananne.
Eihän ole ikinä ollut! 😅😅 Tää Kaksplus on kaikille avoin foorumi ja aikoinaan Vauva.fi:n kanssa suht tasoissa suosion ja käyttäjäkunnan suhteen. Itse aikoinaan ehdotin varaketjun tekoa tänne ja oon ennen Vauvaa palstaillut täällä (anonyyminä).
Se, että osa yritti pitää tätä muilta shippareilta salassa oli minusta alusta asti ikävää, kyllä tätä kivaa on hauska jakaa mahdollisimman monen kanssa.
 
vierailija
Eihän ole ikinä ollut! Tää Kaksplus on kaikille avoin foorumi ja aikoinaan Vauva.fi:n kanssa suht tasoissa suosion ja käyttäjäkunnan suhteen. Itse aikoinaan ehdotin varaketjun tekoa tänne ja oon ennen Vauvaa palstaillut täällä (anonyyminä).
Se, että osa yritti pitää tätä muilta shippareilta salassa oli minusta alusta asti ikävää, kyllä tätä kivaa on hauska jakaa mahdollisimman monen kanssa.
Tätä yritettiin pitää trolleilta ja ankeuttajilta salassa. Niitä itse pakenin vauvalta tänne.
 
vierailija
Mun K&B-saagan kanssa hänellä on tekemistä ja mulle ei ole mitään ongelmaa nähdä mainintoja hänestä. Kommentoin myös itse niitä, jos siltä tuntuu (mutta en kyllä aloita keskusteluja henkilöstä). Kaikki tosielämän tapahtumat kuuluvat mun K&B-saagaan.
Joskus toivoisin, että teiltä tosielämän jankuttajilta löytyisi aavistus kunnioitusta artistia kohtaan. Kun artisti on selvästi sanonut, ettei halua tiettyjä asioita elämästään julkisuuteen ja kun hän on selvästi todennut, että voi olla tyttöystävä/poikaystävä tai mitä tahansa, niin kuvittelisi typerimmänkin jankkaajan tajuavan, että ehkä artistilla tosiaan on oikeus näissä asioissa yksityisyyteen eikä silloin näitä Seiskalehden stalkkeriuutisia tarvitse levitellä tosiasioina.

Jos oikeasti haluat olla tietoinen artistin yksityisistä asioista hänen toiveistaan huolimatta, niin ole hyvä ja mene ja selvitä, milloin on muutettu yhteen ja kyttää puskassa kameran kanssa todisteita, mutta älä raukkamaisesti levitä juoruja, joita ei ole vahvistettu ja väitä, että ne ovat totta vain, koska asia on mainittu lehdissä. Voi olla totta, mutta artisti ei näitä asioita halua tuoda julkisuuteen, joten silloin jokainen järjellinen olento tajuaa, että ei tuoda niitä asioita julkisuuteen. Ja ne, joilla on huutava tarve tietää koko totuus ja pelkkä totuus, voivat sitten rehellisesti ja suoraan olla niitä stalkkereita eikä piiloutua Seiskan stalkkerien selän taakse huutamaan totuutta.

Jotenkin pidän kaltaisiasi "asia on mainittu lehdissä"-huutelijoita pahempina kuin niitä, jotka kyttäävät puskissa saadakseen valokuvia. Ne puskakyttääjät tekevät sen ainakin suoraan ja itselleen myöntäen, että haluavat repiä viihdettä toisten ihmisten yksityiselämästä. Sinä ja kaltaisesi sen sijaan teeskentelette, että on olemassa jokin ylimaallinen totuus, joka pitää jakaa kaikelle kansalle vain, koska juuri te niin tahdotte.
 
vierailija
50 000 viestiä täynnä, kiitos kaikille ihanille kanssanaudoille ja -puutarhureille näistä monista ihanista ja hektisistä kuukausista! Ja toivottavasti seuraava kuukausi on vielä näitäkin parempi. :)
 

Yhteistyössä