just näinTuntuu vähän kurjalta tuollainen syyttely saamattomuudesta. K teki koko viime vuoden niin ahkerasti keikkaa ja muita töitä, että saamattomuudesta ei häntä kyllä voi syyttää. Jos ei ehdi edes prosessoimaan ajatuksiaan tai nähdä edes omia vanhempiaan, miten voisi ehtiä matkustaa. Vähän lempeyttä peräänkuuluttaisin. Lisäksi muistutus siitä, että olet shippipalstalla.
Damon on osannut tuoda Juresta uusia puolia esiin!Mä voinkin lisätä nyt CV: hen Juristi tän päivän jälkeen. Luoja tuo mies on kuuma
Ei tainnut olla tai en ainakaan muista että olis ollut!Oho, ja värikuvia. Oliko muista edes julkaistu sellaisia?
Tottakai K on maininnut avopuolisostaan jo ekalla viikolla. Varmasti ovat siellä jo tavanneetkin.Eiköhän se viisuviikko ole ollut sellaista hulabaloota, että ei siinä jokaisen paikalle saapuneen lähipiiriläisen tarkka asema välttämättä käy selville ja onhan K voinut jotain muutosta lupailla kun oli niin ihastunut Bojaniin.
Kyllä, en ole aikaisemmin kuumistellut Jurea, mutta nää kuvat oli kyllä hiton kuumaa kamaa.Mä sain uutta virtaa elämääni Juren kuvien myötä. Viikko alkanut ankeasti ja Juren kuvat kyllä piristi. Ne on ihan h*ton kuumia. Rakastan Juren hiuksia ja silmämeikkiä.
Tais iskeä inspiraatio kun oli viikon kuvaamattaJure on tainnut inspiroida Damonia, tai ainakin Damon on saanut Juresta uusia puolia näkyviin. Ehkä Damonista on kehkeytymässä Juristi
..mutta B ei seuraa häntäTottakai K on maininnut avopuolisostaan jo ekalla viikolla. Varmasti ovat siellä jo tavanneetkin.
Minä en usko tähän kylläTottakai K on maininnut avopuolisostaan jo ekalla viikolla. Varmasti ovat siellä jo tavanneetkin.
Mies ymmärtää selvästi hyvän päälle.Olen näyttänyt nämä bw-kuvat Joksuista miehelleni, ja Bojanin tulitikkukuvat oli miehen suosikki kunnes tänään Jure vei voiton, ja sai vielä maininnan "nyt on kuuma"
Bojanista oli ainakin yksi värikuva. Se missä oli pieni hymy.Ei tainnut olla tai en ainakaan muista että olis ollut!
K:n viikset kutittelevat Bojanin kasvoja, kun ne halatessa hipaisevat tämän poskea.Maaliskuussa sitten jysähtää. Bojan tulee yöpymään Malmin yksiöön. Ja isäntä ottaa vieraan vastaan. Varovasti alkuun hellä halaus.
Plus olivat kuvauksissa yhdessäVärikuvat Krisistä Boitsusta ja Juresta. Alan epäilee että Nace ja Jan ei ehkä olleet niin innoissaan kuvauksista kun molemmista tuli vähiten kuvia. Damon ei myöskään tägännyt kumpaakaan
Joo, tosiaan se pisarakuva oli Krisistä myös!Ei kun oli Krisistä se yks värikuva kasvoista ja Boitsusta myös se yks kuva!
Kerro toki lisääMaaliskuussa sitten jysähtää. Bojan tulee yöpymään Malmin yksiöön. Ja isäntä ottaa vieraan vastaan. Varovasti alkuun hellä halaus.
Taitaa vitsit olla vähissä, kun he vain tuijottavat toisiaan häkeltyneinä. On hetki kuuma ja kostea. Tätä he ovat odottaneet.