Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmillista, itsekin kyllä ajatellut samaa. Mutta sehän noiden jankkareiden tavoite on, saada tämä kuihtumaan ja viimein loppumaan kokonaan. Eihän vielä anneta periksi!
Itse teen niin, että valikoin näiden kahden palstan ja yhden saitin välillä siten, että siirryn jankkauksen alkaessa toisaalle. Ja palaan sitten rauhallisempana hetkenä takaisin. Puutarha on mulle kuitenkin the shippikoti.
 
vierailija
Johtuu selvästi yhdestä ja samasta keskustelijasta, joka Vauvan sulkeuduttua tulee tänne trollaamaan. Ja ennen kuin joku hyökkää sanomaan, että aina täällä syytellään yhtä ihmistä vaikka on useampi kirjoittaja samanlaisten mielipiteiden takana, niin en vain jaksa uskoa, että samalla kellonlyömällä täällä on yhtäkkiä samanmielisten ankeuttajien kokoontumisajot. Yksittäisiin myötäileviin kommentteihin eri ihmisiltä uskon, mutta kyllä se selvästi vaikuttaa siltä, että yksi ja sama ihminen käyttää tätä palstaa oksennuspussinaan.
On useampia henkilöitä, ei tuostakaan kannata nyt jankuttaa.
 
vierailija
Mä toivoisin, ettei niille jankkareille vastattaisi ollenkaan, niin varmasti ennemmin tai myöhemmin luovuttaisivat. Jos viesti on aidosti loukkaava, niin pelkkä ilmianto, muutoin ei mitään reagointia.
 
vierailija
Varattiin Bookingin kautta Boutique Hotel Asteria Ljubljana.
Vaikutti ihanalta! Sen tosin näkee vasta paikan päällä
Pitäisi olla kävelymatkan päässä "kaikesta" esim. rautatieasema, linna, joki + sillat, tori...
Käydään päiväreissuilla mm. Bled- järvellä
Kuulostaa ihanalta. Olisi kiva kuulla kaikilta Slovenian kävijöiltä sitten matkakertomuksia 🥰
 
vierailija
Ihanaa kuulla, et useampi on menossa käymään Sloveniassa! Itsellänikin on vahvasti harkinnassa. Ljubljanan lisäksi olisi kiva nähdä muutakin. Ilmeisesti Bled-järvi on niin lähellä Ljubljanaa, että päiväreissu onnistuu?

Mä yritän myös hypellä Vauvan ja tämän välillä sen mukaan, kummassa ei ole jankkausta. Täällä se alkaa tosiaan varmimmin klo 23, kun Vauva menee kiinni 🙄
 
vierailija
Mun mielestä hemmetin hyvä, että perheille on päivätapahtuma bölessä. Toivottavasti vaan kaikki kakaroiden kanssa keikalle aikoneet vaihtavat lippunsa tuohon päiväkeikkaan. En tajua miksi mammat ei edelleenkään tajua, ettei K ole mikään lasten artisti 🫣
 
vierailija
Ihanaa kuulla, et useampi on menossa käymään Sloveniassa! Itsellänikin on vahvasti harkinnassa. Ljubljanan lisäksi olisi kiva nähdä muutakin. Ilmeisesti Bled-järvi on niin lähellä Ljubljanaa, että päiväreissu onnistuu?

Mä yritän myös hypellä Vauvan ja tämän välillä sen mukaan, kummassa ei ole jankkausta. Täällä se alkaa tosiaan varmimmin klo 23, kun Vauva menee kiinni
Slovenia on niin pieni maa, että kaikkihan siellä on päiväreissun päässä ainakin jos vuokraa auton. :) Itse en aja autoa, niin se rajoittaa mihin kaikkialle pääsee, vaikka siellä onkin paljon julkista liikennettä.
 
vierailija
Mun mielestä hemmetin hyvä, että perheille on päivätapahtuma bölessä. Toivottavasti vaan kaikki kakaroiden kanssa keikalle aikoneet vaihtavat lippunsa tuohon päiväkeikkaan. En tajua miksi mammat ei edelleenkään tajua, ettei K ole mikään lasten artisti 🫣
Joo, toi päiväkeikka oli hyvä idea. Olen ymmärtänyt, että tosi pieniäkin lapsia tuodaan K:n keikoille ja sit ollaan tuohtuneita, kun kiroillaan jne. Ja onhan ajankohtakin suotuisampi lapsiperheille.
 
vierailija
Slovenia on niin pieni maa, että kaikkihan siellä on päiväreissun päässä ainakin jos vuokraa auton. Itse en aja autoa, niin se rajoittaa mihin kaikkialle pääsee, vaikka siellä onkin paljon julkista liikennettä.
Itsekään en aja autoa, joten vuokraaminen ei ole vaihtoehto. Täytyy perehtyä Slovenian junayhteyksiin sen setvimiseksi, minne siellä voisi mennä päiväseltään junalla. Kun nyt ylipäätään selkenisi kesän suunnitelmat, jotta voisi varailla lentoja yms.
 
vierailija
Slovenia löytyy yllättävistä paikoista

 
vierailija
Mun mielestä hemmetin hyvä, että perheille on päivätapahtuma bölessä. Toivottavasti vaan kaikki kakaroiden kanssa keikalle aikoneet vaihtavat lippunsa tuohon päiväkeikkaan. En tajua miksi mammat ei edelleenkään tajua, ettei K ole mikään lasten artisti 🫣
K kyllä puhui jossain uuden vuoden haastatteluvideolla tosi kivasti lapsifaneista ja jos oikein muistan niin oli vähän muokannut omaakin mielipidettään sitä mitä se oli kesän alussa.
 
vierailija
Slovenia löytyy yllättävistä paikoista

Heh, Siddhartallahan on levy nimeltä Nomadi. :)
 
vierailija
K kyllä puhui jossain uuden vuoden haastatteluvideolla tosi kivasti lapsifaneista ja jos oikein muistan niin oli vähän muokannut omaakin mielipidettään sitä mitä se oli kesän alussa.
Niin puhui ja muutenkin vaikuttaa tykkäävän lapsista. Mulla aina särähtää korvaan kun puhutaan lapsista rumasti kakaroina, niin kuin tuossa yhdessä aiemmassa kommentissa. Sitä sanaahan voi käyttää lämpimästikin, joskus puhutaan vaikka ”meidän kakarat sitä tai tätä”, mutta tuossa ei ollut kiva sävy. Olen ihan samaa mieltä siinä, että kannattaa miettiä millaisille keikoille lapsia vie ja on älytöntä valittaa, jos vie lapset keikalle ottamatta kunnolla selvää artistin tyylistä ja sitten valittaa siitä. Eli ei olla eri mieltä, silti lapsista voi puhua samalla arvostuksella kuin muistakin ihmisistä. Joskus näkee sitä, että muita ryhmiä arvostetaan mutta lapsista voi samojen ihmisten mielestä puhua miten vaan. Se vielä että ne Käärijästä tykkäävät lapset ei ole tehneet mitään väärin jos tulevat keikalle, se on vanhempien ratkaisu aina.
 
vierailija
Slovenia on niin pieni maa, että kaikkihan siellä on päiväreissun päässä ainakin jos vuokraa auton. Itse en aja autoa, niin se rajoittaa mihin kaikkialle pääsee, vaikka siellä onkin paljon julkista liikennettä.
Hyvin sieltä näyttäisi pääsevän myös bussikuljetuksin päiväretkille esim. Bled-järvi ja vesiputous get your guide jmvst. toimijat
 
vierailija
Tämä oli melkein valmis jo sunnuntaina, mutta sitten kroppa melkein sekoili itsensä hengiltä. No, nyt on paketissa kuitenkin. :) Uuden ficcini “Unlock” ensimmäinen luku “Trial Period of Gay” sijoittuu peräti 20 vuoden päähän tulevaisuuteen. Tämän alku inspiroitui Leilan ja Enidin ficeistä, jotka he kirjoittivat tänne kesä-heinäkuun vaihteessa, ja siitä asti idea on muhinut mielessä, mutta lähes kaikki tarinasta on ihan omaa tuotostani. https://archiveofourown.org/works/53595343/chapters/135667765

- Joymuffin
 
vierailija
Mä olen muutamaan otteeseen nähnyt Joksuista jonkun unen pätkän, vaikken ole niitä manifestoinut Viime yönä seikkaili Bojan, mutta en muista sen tarkemmin mitä siinä tapahtui. Muutama yö sitten halasin Jurea ja se halaus oli mielettömän lämmin ja rauhallinen. Kenenkään halauksessa ei ole ollut niin hyvä olo kuin Juren unihalauksessa.
Mäkin haluaisin lämpimän ja rauhallisen unihalauksen. 😍 Yleensä mun unet on vaan outoja tai ahdistavia.
 
vierailija
Jotkut ilmaiskeikat tai S-keikat lapsien kanssa päiväseltään ok, mutta älkää please viekö kärtsän keikalle alle 12-vuotiaita jos siellä on myös anniskelualueet! Ärsyttää suunnattomasti, että artisti joutuu miettimään esitystään hillitymmäksi niiden pikkulasten takia.
 
vierailija
Tämä oli melkein valmis jo sunnuntaina, mutta sitten kroppa melkein sekoili itsensä hengiltä. No, nyt on paketissa kuitenkin. :) Uuden ficcini “Unlock” ensimmäinen luku “Trial Period of Gay” sijoittuu peräti 20 vuoden päähän tulevaisuuteen. Tämän alku inspiroitui Leilan ja Enidin ficeistä, jotka he kirjoittivat tänne kesä-heinäkuun vaihteessa, ja siitä asti idea on muhinut mielessä, mutta lähes kaikki tarinasta on ihan omaa tuotostani. https://archiveofourown.org/works/53595343/chapters/135667765

- Joymuffin
Onko seksiä?
 
vierailija
Minuakin otti päähän ilmapiirin ankeuttaminen jossain vaiheessa, vaikutti omaankin mielialaan ja kävin vain silloin tällöin katsomassa, jos löytyisi jotain olennaista välistä. Mut pääsin siitä yli ja taas ihan hyvillä mielin kirjoittelen välillä ja luen mielelläni ajatuksia laidasta laitaan + kuumistelen, shippaan ja mayhemöin.
 
vierailija
Tämä oli melkein valmis jo sunnuntaina, mutta sitten kroppa melkein sekoili itsensä hengiltä. No, nyt on paketissa kuitenkin. Uuden ficcini “Unlock” ensimmäinen luku “Trial Period of Gay” sijoittuu peräti 20 vuoden päähän tulevaisuuteen. Tämän alku inspiroitui Leilan ja Enidin ficeistä, jotka he kirjoittivat tänne kesä-heinäkuun vaihteessa, ja siitä asti idea on muhinut mielessä, mutta lähes kaikki tarinasta on ihan omaa tuotostani. https://archiveofourown.org/works/53595343/chapters/135667765

- Joymuffin
Kiitos, luen tämän illalla. Olet kyllä mun lempificcikirjoittaja, olen tykännyt paljon kaikista joten varmaan tästäkin. Toivon sulle parempaa terveyttä ja paljon kirjoitusinspistä! 💛
 

Yhteistyössä