Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin? Mä boldasin mun omassa ensi tekstissäni sanaa ”ajattelin”, joka viittaa minun tekemisiini, siis minun ajatteluuni. Sen jälkeen sinä sönkötit, etten mä päätä mitä K tarkoitti, vaikka enhän mä ikinä niin kirjoittanutkaan, vaan kirjoitin mitä mä ajattelin hänen tarkoittaneen.
Mutta kun oot tyhmä niin et tajua mitä et tajua.
Mitäköhän omasta ajatuksenjuoksustasi kertoo se, että väität minun kirjoittaneen, jotain mitä en ole kirjoittanut. Kirjoitin sinulle yhden (1) viestin. En tuota sitä edellistä.
Ihan mielenkiinnosta: Ootko sä siviilissä samanlainen vain soitatko suutasi säälittävästi vain netissä? Voisin pistää aikaa paljon rahaa kiinni sille vaihtoehdolle, että oot livenä sellainen, joka ei saa sanaa suustaan vaan huutelee aina vaan puskista. Mulla on päinvastoin. Oon todella paljon rauhallisempi netissä kuin livenä. Olis hauska tavata 🤣
 
vierailija
Mitäköhän omasta ajatuksenjuoksustasi kertoo se, että väität minun kirjoittaneen, jotain mitä en ole kirjoittanut. Kirjoitin sinulle yhden (1) viestin. En tuota sitä edellistä.
Ihan mielenkiinnosta: Ootko sä siviilissä samanlainen vain soitatko suutasi säälittävästi vain netissä? Voisin pistää aikaa paljon rahaa kiinni sille vaihtoehdolle, että oot livenä sellainen, joka ei saa sanaa suustaan vaan huutelee aina vaan puskista. Mulla on päinvastoin. Oon todella paljon rauhallisempi netissä kuin livenä. Olis hauska tavata
Kirjoitit minulle boldauksen käytöstä, mutta missasit täysin sen, miten mä olin boldausta käyttänyt? Ei hyvin sinullakaan mene. En sinuna ainakaan tulisi opettamaan muille boldauksen käyttöä, jos et osaa edes lukea sitä oikein, missä sitä käytettiin.
 
vierailija
Mitäköhän omasta ajatuksenjuoksustasi kertoo se, että väität minun kirjoittaneen, jotain mitä en ole kirjoittanut. Kirjoitin sinulle yhden (1) viestin. En tuota sitä edellistä.
Ihan mielenkiinnosta: Ootko sä siviilissä samanlainen vain soitatko suutasi säälittävästi vain netissä? Voisin pistää aikaa paljon rahaa kiinni sille vaihtoehdolle, että oot livenä sellainen, joka ei saa sanaa suustaan vaan huutelee aina vaan puskista. Mulla on päinvastoin. Oon todella paljon rauhallisempi netissä kuin livenä. Olis hauska tavata
Onko rattiraivo tuttua?



Siis olettaen, että sulla edes on ajokorttia.
 
vierailija
Yksi ongelma täällä on se, ettemme näe kenelle olemme kirjoittamassa. En näe, onko jostain asiasta hermostunut henkilö esim. teini-ikäinen, jolloin voisin vähän sovitella vastaustani sen mukaisesti tai antaa asian vain olla. Täällä saattaa olla niinkin absurdi tilanne usein päällä, että esim. keski-ikäinen ihminen kinastelee alaikäisen kanssa tietämättään ja kuvittelee vastapuolen vain olevan tyhmä tai epäkypsä, olettaen että kyseessä on aikuinen, ehkä itsensä ikäinen ihminen. Tulemme kaikki eri lähtökohdista, erilaisistä taustoista, olemme tottuneet erilaiseen ilmaisutapaan. Mutta täällä emme tiedä yhtään mitään toistemme taustoista jne. Tämä on mielestäni anonyymien palstojen suurin ongelma sen lisäksi, että anonyyminä on helppo suoltaa mitä tahansa juttua ilman suodatusta, kun kukaan ei näe, kuka sieltä puskista huutelee.
 
vierailija
Niin? Mä boldasin mun omassa ensi tekstissäni sanaa ”ajattelin”, joka viittaa minun tekemisiini, siis minun ajatteluuni. Sen jälkeen sinä sönkötit, etten mä päätä mitä K tarkoitti, vaikka enhän mä ikinä niin kirjoittanutkaan, vaan kirjoitin mitä mä ajattelin hänen tarkoittaneen.
Mutta kun oot tyhmä niin et tajua mitä et tajua.
Jäit taas kerran kiinni valheesta, mutta jatka toki linjallasi ja syytä muita tyhmiksi, kun paljastavat sekoilusi. Ensimmäisessä tekstissäsi tästä aiheesta ei ollut boldattuna sana "ajattelin", ellet sitten olet lähtenyt vastaamaan jonkun muun puolesta minä-muodossa kommentteihin, joissa tätä pyydettiin olemaan vääristelemättä K:n haastatteluvastausta.
 
vierailija
Jäit taas kerran kiinni valheesta, mutta jatka toki linjallasi ja syytä muita tyhmiksi, kun paljastavat sekoilusi. Ensimmäisessä tekstissäsi tästä aiheesta ei ollut boldattuna sana "ajattelin", ellet sitten olet lähtenyt vastaamaan jonkun muun puolesta minä-muodossa kommentteihin, joissa tätä pyydettiin olemaan vääristelemättä K:n haastatteluvastausta.
Nimenomaan. Luulee itseään fiksummaksi kuin on, eikä tajua, että täällä suurin osa tajuaa homman oikean laidan. Aina sama laulu, kun ymmärtää, että on löysät housussa, hän alkaa vääristelemään alkuperäisiä viestejä. Äärimmäisen raskas tyyppi, jollainen pärjää vain netin suojissa.
 
vierailija
Jäit taas kerran kiinni valheesta, mutta jatka toki linjallasi ja syytä muita tyhmiksi, kun paljastavat sekoilusi. Ensimmäisessä tekstissäsi tästä aiheesta ei ollut boldattuna sana "ajattelin", ellet sitten olet lähtenyt vastaamaan jonkun muun puolesta minä-muodossa kommentteihin, joissa tätä pyydettiin olemaan vääristelemättä K:n haastatteluvastausta.
Ei siinä, mutta siinä viestissä oli, jonka jälkeen joku edelleen väitti minun määräävän muiden mielipiteistä, vaikka nimenomaan boldasin hänelle sanan ajattelin. Hän ei siitäkään tajunnut, että puhuin vain itsestäni. Tai siis ei ”hän”, vaan tämä asiasta jankkaaja, joka ei voi millään hyväksyä omaa kaikille muille näkyvää tyhmyyttään ja sitä, ettei ymmärrä mitään.
Minä taas en muista ulkoa puoli päivää aiemmin kirjoittamiani viestejä, ja koska täällä ei lainaukset kuljeta tekstejä pitkään mukana, en muistanut ulkoa, minkä tekstin kohdalla boldasinkaan puheitani.
Mutta hän, joka ei boldattua tekstiäkään tajunnut, näki sen kyllä viestiäni lainatessaan.
 
vierailija
Jäit taas kerran kiinni valheesta, mutta jatka toki linjallasi ja syytä muita tyhmiksi, kun paljastavat sekoilusi. Ensimmäisessä tekstissäsi tästä aiheesta ei ollut boldattuna sana "ajattelin", ellet sitten olet lähtenyt vastaamaan jonkun muun puolesta minä-muodossa kommentteihin, joissa tätä pyydettiin olemaan vääristelemättä K:n haastatteluvastausta.
Tietenkään sitä ei pitänytkään boldata ekassa viestissä, koska kaikki normiälyiset osasivat lukea sen minun ajattelukseni vielä siitä.
Boldasin sen vasta, kun se ei mennyt sulle perille.
 
vierailija
OFssä näkyy kuulemma kaistale Kn penistä. Mitä ootte mieltä? Mulla tuli jotenkin paha olo. En tykkää tästä suunnasta yhtään.
Ymmärrän sua.
Minua mietityttää lähinnä, mihin K oikein pyrkii. En usko siihen, että K lla olisi ideat niin loppu, että siksi täytyisi tähän lähteä. Kyse on jostain muusta. Tähän asti on ollut ihan eri juttu, kun mitään kriittistä ei ole näkynyt. Olen siis muiden kuvailun varassa, en ole tilaaja ja tuskin tulen olemaankaan.
 
vierailija
Ei siinä, mutta siinä viestissä oli, jonka jälkeen joku edelleen väitti minun määräävän muiden mielipiteistä, vaikka nimenomaan boldasin hänelle sanan ajattelin. Hän ei siitäkään tajunnut, että puhuin vain itsestäni. Tai siis ei ”hän”, vaan tämä asiasta jankkaaja, joka ei voi millään hyväksyä omaa kaikille muille näkyvää tyhmyyttään ja sitä, ettei ymmärrä mitään.
Minä taas en muista ulkoa puoli päivää aiemmin kirjoittamiani viestejä, ja koska täällä ei lainaukset kuljeta tekstejä pitkään mukana, en muistanut ulkoa, minkä tekstin kohdalla boldasinkaan puheitani.
Mutta hän, joka ei boldattua tekstiäkään tajunnut, näki sen kyllä viestiäni lainatessaan.
Jepjep. Sinä et voi muistaa ulkoa, mitä olet itse kirjoittanut puoli päivää aiemmin, mutta se, joka ei ole piiruntarkasti perillä sinun kirjoituksistasi ja aivoituksistasi, näyttää kaikille tyhmyytensä. Olisiko jo aika kaivaa se peili esiin?
 

Yhteistyössä