Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jorma Uotinen eli suhteessa ja avoliitossa Helena Lindgrenin kanssa vuosikausia. Pidätkö häntäkin niin heterona kuin olla ja voi?
Nyt en ryhdy tähän turhaan inttämiseen. Ei pitäisi olla niin vaikea ymmärtää, että sanoin yleensä. Poikkeuksia on. Pitäisikö jokaista naisen kanssa asuvaa pitää mahdollisena binä. Väännän nyt rautalangasta, ettei minulla todellakaan olisi mitään sitä vastaan, että K olisi bi tai vaikka homo. Kävin just kirjoittamassa äänestyslippuun numeron 10, varmaan senkin saa käännettyä joksikin fobiaksi.
 
vierailija
Nyt en ryhdy tähän turhaan inttämiseen. Ei pitäisi olla niin vaikea ymmärtää, että sanoin yleensä. Poikkeuksia on. Pitäisikö jokaista naisen kanssa asuvaa pitää mahdollisena binä. Väännän nyt rautalangasta, ettei minulla todellakaan olisi mitään sitä vastaan, että K olisi bi tai vaikka homo. Kävin just kirjoittamassa äänestyslippuun numeron 10, varmaan senkin saa käännettyä joksikin fobiaksi.
Täällä on kyllä hirveintä heterofobiaa mitä oon koskaan missään nähny.
 
vierailija
Otetaas kaikki nyt ihan rauhassa. Ei kai kukaan täällä oikeasti tarkoita mitään pahaa. Joillain saattaa olla vähän huono päivä, voi olla väsynyt tai ärtynyt, ja siksi viestit voi olla vähän ikävämmän sävyisiä kuin oikeasti tarkoittaisi, tai voi triggeröityä neutraaleistakin viesteistä herkemmin. Ei se mitään, ihmisiä tässä vaan ollaan. Hengitellään rauhassa sisään ja ulos, ja pyritään kunnioittamaan muita ihmisiä niin täällä kuin reaalimaailmassakin.
 
vierailija
Kyllä. Siirtää huomion pois parisuhteestaan ja hyvin onnistuu kun täälläkään ei haluta tietää siitä mitään tai uskotellaan ettei semmoista oo.
Olet nyt käynyt täällä kertomassa joka ikinen päivä tämän saman asian varmaan puoli vuotta putkeen. Mikään ei ole muuttunut. Etkö todella ole löytänyt mitään muuta harrastusta? Vaikka kutomista? Olisi varmasti kehittävämpää kuin huudella täällä kuuroille korville.
 
vierailija
Nyt kyllä kaivataan tarkempaa lähdettä sille väitteelle, että Kärtsä olisi sanonut olevansa "niin hetero, kun voi vaan olla".
Hän kertoi seurustelleensa koko aikuisiän naisen kanssa. Tai kahden. Sitten muutamat irtonumero-naiset lisäksi. Hän tällä todisti olevansa hetero. Vai oliko se sittenkin feelua.
Jospa hän tajusi vasta 30 vuotiaana että on jotain muuta.
 
vierailija
Jaahas, täällä alkaa kirjoittajien analysointi ja trollien metsästys. Joku toinen taas tietää paremmin mitä mieltä kirjoittaja on. Anna muiden kirjoittaa rauhassa.
Mitähän sekoilet? Viestissä ei analysoitu kirjoittajaa lainkaan, se on täysin omaa keksintöäsi. Jos postaa bifobista roskaa, se on bifobista roskaa ihan riippumatta siitä, kuka ja millainen ihminen sen on kirjoittanut. Syrjintä ei tänne kuulu, piste.
 
vierailija
Osa ihmisistä vissiin on vaan parantumattomia moukkia, jotka ei kykene noudattamaan normaaleja käyttäytymissääntöjä. Jostain syystä tämä korostuu näillä keskustelupalstoilla. Itselle on ollut jopa lievä järkytys kohdata täällä tätä ihmisten totaalista piittaamattomuutta ja muiden ihmisten kunnioituksen puutetta. Omassa arjessa en ole joutunut tällaisia tyyppejä kohtaamaan.
 
vierailija
Osa ihmisistä vissiin on vaan parantumattomia moukkia, jotka ei kykene noudattamaan normaaleja käyttäytymissääntöjä. Jostain syystä tämä korostuu näillä keskustelupalstoilla. Itselle on ollut jopa lievä järkytys kohdata täällä tätä ihmisten totaalista piittaamattomuutta ja muiden ihmisten kunnioituksen puutetta. Omassa arjessa en ole joutunut tällaisia tyyppejä kohtaamaan.
Täysin samaa mieltä
 
vierailija
Mitähän sekoilet? Viestissä ei analysoitu kirjoittajaa lainkaan, se on täysin omaa keksintöäsi. Jos postaa bifobista roskaa, se on bifobista roskaa ihan riippumatta siitä, kuka ja millainen ihminen sen on kirjoittanut. Syrjintä ei tänne kuulu, piste.
Minut analysoitiin bifobiseksi. En ole bifobinen. Pitää paikkansa se Osmo A. Wiion yksi viestinnän väite, että muut tietävät aina paremmin kuin sinä itse, mitä mieltä olet.
 
vierailija
Osa ihmisistä vissiin on vaan parantumattomia moukkia, jotka ei kykene noudattamaan normaaleja käyttäytymissääntöjä. Jostain syystä tämä korostuu näillä keskustelupalstoilla. Itselle on ollut jopa lievä järkytys kohdata täällä tätä ihmisten totaalista piittaamattomuutta ja muiden ihmisten kunnioituksen puutetta. Omassa arjessa en ole joutunut tällaisia tyyppejä kohtaamaan.
Kyllä näihin ihmisiin törmää ihan kaikkialla. Siinä ei ole mitään uutta, että yhteiskunta on täynnä LGBT-syrjintää, mutta shippipalstalle se kaikkein vähiten kuuluu.
 
vierailija
Boldaus tarkoittaa yleensä sitä, että haluaa korostaa jotain siitä alkuperäisestä tekstistä tai lausunnosta. Ei todellakaan sitä, että kyse on omasta lisäyksestä. Tässä viimeisessä vastauksessa käytit bollausta ihan oikein korostaaksesi tiettyjä kohtia. Tiedät siis, miten sitä yleisesti käytetään, mistä voi päätellä, että loving lisäyksesi oli provo. M.O.T. ja lopetan keskustelun tähän. Voit jatkaa yksinäsi, mutta se ei muuta mitään.
Niin? Mä boldasin mun omassa ensi tekstissäni sanaa ”ajattelin”, joka viittaa minun tekemisiini, siis minun ajatteluuni. Sen jälkeen sinä sönkötit, etten mä päätä mitä K tarkoitti, vaikka enhän mä ikinä niin kirjoittanutkaan, vaan kirjoitin mitä mä ajattelin hänen tarkoittaneen.
Mutta kun oot tyhmä niin et tajua mitä et tajua.
 

Yhteistyössä