Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Erika on ihastuttava ja uskon täysillä että Ruoskasta tulee huikea UMK-väliaikashow. Ollaan ilmeisesti saatu myös Erika-vihaaja negistelijöiden joukon jatkoksi. Olen ihan fiiliksissä että mulla on la liput sekä kenraaliin että itse showhun. Tulossa hillittömät bileet!
Makuasioista on turha kiistellä. Erika oli ihastuttava vielä tangokuningatar aikoihin. Kaunisvartaloinen luonnonlapsi. Sitten tulivat Tallinnan tuliaiset, irtofleda ja sanoisinko erikoiset esiintymisasut. Hän pilasi ja pilaa itsensä näyttämällä halvalta.
 
vierailija
Eikös se alkanut venkoilemaan ja heittänyt vastakysymyksen tyyliin, millaisia rajoja tarkoitetaan ja jatkanut sen jälkeen filosoimalla erilaisilla rajoilla. Oikeasti ajattelen, että jokin fyysinen raja on ylitetty joko jo Liverpoolissa tai sitten yhteisellä Suomen ajalla.
Enkä nyt tarkoita pelkkää pussailua jossain kisakeskuksen siivouskomerossa.
Joo, siihen kysymykseen ei itseasiassa vastannut oikeasti ollenkaan 😄
 
vierailija
Makuasioista on turha kiistellä. Erika oli ihastuttava vielä tangokuningatar aikoihin. Kaunisvartaloinen luonnonlapsi. Sitten tulivat Tallinnan tuliaiset, irtofleda ja sanoisinko erikoiset esiintymisasut. Hän pilasi ja pilaa itsensä näyttämällä halvalta.
Tällainen inhottava misogyninen puhe nyt ei ainakaan kuulu tänne tai yhtään mihinkään.
 
vierailija
Mua kyllä on alkanut ärsyttää tämä, että käytetään ihmisten tunteita juurikin markkinoinnissa. Luodaan odotuksia jostain suuremmasta, joka ei sitten koskaan toteudu. Voi olla, että suurin osa porukasta täällä leikkii mukana, mutta silti tämä on kyseenalaista. Niinkuin se fireandwater, suuria tunteita muka erään henkilön silmien alla, kuka vielä uskoo?
Ihmettelen samaa, kuka uskoo tuota soopaa. K on sugardaddy, istuu Hn ja NMn kanssa samassa autossa. Onnittelee 24 vuotiasta Bojania virne naamalla ja pyytää vielä kilauttamaan hänelle.
Uskomatonta mutta totta
 
vierailija
Saatte toki shipata. Kritiikkiin voi vastata muutenkin kuin näyttämällä ovea. Siitä voisi syntyä keskustelu.
Kritiikkiä ei olen nähnytkään tällaiset ankeuttavat huomiot. Ainoa tarkoitus tuntuu olevan purkaa pahaa oloa, joten se ei kovin rakentavaa ole. Ei ihmekään, että tulee vastaukseksi niitä poistumispyyntöjä. Joskus voisi myös yrittää tarkastella asiaa toisten näkökulmasta.
 
vierailija

Tällaista stilliä en ollut ainakaan itse ennen nähnyt. Kiva että vieläkin tulee uutta materiaalia 😊
 
vierailija
Tiedät mistä puhutaan, älä esitä tyhmää
[/QUOTE
Kun kuulin eka kerran CCCn, olin myyty. En tiennyt mitään Käärijästä.
Biisi ja mv olivat huippua.
Käärijä on sanonut, että heitä on pyydetty monena vuonna UMKn. Mutta kun ei ole ollut kunnon biisiä.Nyt se oli. En tajua Erika kuviota tässä ollenkaan. Enemmän tajuan ex-avokki kuvion.
 
vierailija
Saatte toki shipata. Kritiikkiin voi vastata muutenkin kuin näyttämällä ovea. Siitä voisi syntyä keskustelu.
Kritiikkiä EI ole sen kertominen shippipalstalla, että a)ei shippaa, b)kenenkään muunkaan ei pitäisi, c)he jotka shippaavat ovat typeriä, d)shippaaminen on typerää. Et ole osoittanut ymmärtäväsi tätä. Jos roikut täällä tahallisesta tai tahattomasta ymmärtämättömyydestä huolimatta, on täysin etuoikeutettua kehottaa sinua joko pysymään asiallisena tai poistumaan paikalta.
 
vierailija
Kritiikkiä EI ole sen kertominen shippipalstalla, että a)ei shippaa, b)kenenkään muunkaan ei pitäisi, c)he jotka shippaavat ovat typeriä, d)shippaaminen on typerää. Et ole osoittanut ymmärtäväsi tätä. Jos roikut täällä tahallisesta tai tahattomasta ymmärtämättömyydestä huolimatta, on täysin etuoikeutettua kehottaa sinua joko pysymään asiallisena tai poistumaan paikalta.
*oikeutettua, etuoikeutetulta ei kyllä tunnu tämä homma trollien ja ankeuttajien kanssa tunnu.
 

Yhteistyössä