Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sanot tämän ilman että olisit kuullut kappaleesta kuin lyhyen pätkän? En minä ainakaan ole sitä vielä kertsiä enempää kuullut. Ehkä tämä biisi karkottaa lapsifanien vanhemmat - jatkossa ei enää kiikuteta alle kouluikäisiä festareille, eikä lueta yleisönosastoilta ja keskustelupalstoilta äiti-ihmisten valitusta siitä, miten ikävää kielenkäyttöä taas kuultiin Kärtsän keikoilla.

En pidä sitä kuitenkaan kovin huonona kehityksenä.
Lyhyt pätkä riittää tuota biisin nimistä skeidaa.
Ruoska biisi on mukava esittää Bölessä perheille.
Sehän on ikärajaton
 
vierailija
Mä en voi perustella tammikuutani enempää, koska menisin moneenkin kiellettyyn aihealueeseen. Nuo mä kyllä tiedän, nuo on niitä mun mielestä perus ystävyysjuttuja. Taitaa olla vaan niin, että mä oon niitä joiden lasi on puolityhjä eikä puoliksi täynnä.
Minulla on lasi tyhjä. Kn Thaikkureissu oli selvää pässin lihaa. Oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti.
 
vierailija
Minulla on lasi tyhjä. Kn Thaikkureissu oli selvää pässin lihaa. Oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti.
Sinäpä sen sanoit, nyt kun miettii. Se thaikkureissu lopetti kyllä mulla ihan kaikki kuvitelmat K ja B suhteen mahdollisesta etenemisestä. Oli kyllä sellaiset perhekuviot ettei paremmasta väliä. Ja mies kehtaa vielä lirkutella B n perään sieltä reissultaan. Taitaa B itsekin olla mukana tässä markkinoinnissa.
 
vierailija
Sinäpä sen sanoit, nyt kun miettii. Se thaikkureissu lopetti kyllä mulla ihan kaikki kuvitelmat K ja B suhteen mahdollisesta etenemisestä. Oli kyllä sellaiset perhekuviot ettei paremmasta väliä. Ja mies kehtaa vielä lirkutella B n perään sieltä reissultaan. Taitaa B itsekin olla mukana tässä markkinoinnissa.
Pieni vinkki, täältä voi myös poistua, jos aihe ei kiinnosta enää
 
vierailija
Pieni vinkki, täältä voi myös poistua, jos aihe ei kiinnosta enää
Ihmettelen myös näitä mammoja, jotka eivät anti-shippauksestaan huolimatta suostu häipymään shippauspalstalta tai anna muiden halukkaiden edelleen shipata rauhassa. Tuollainen jatkuva marmatus, jota esimerkiksi tänään on luultavasti kahden mamman toimesta palstalla tapahtunut koko päivän ajan, on täysin turhaa. Harmittaa, että se vie tilaa ja aiheuttaa ymmärrettävästi vastareaktioita. Tekee mieli siirtyä Tumpun tai Saitin puolelle. Sitäkö marmattajat haluavat, että keskustelu kuivuu kokoon? Että muitakin alkaa marmatuttaa?
 
vierailija
Mua kyllä on alkanut ärsyttää tämä, että käytetään ihmisten tunteita juurikin markkinoinnissa. Luodaan odotuksia jostain suuremmasta, joka ei sitten koskaan toteudu. Voi olla, että suurin osa porukasta täällä leikkii mukana, mutta silti tämä on kyseenalaista. Niinkuin se fireandwater, suuria tunteita muka erään henkilön silmien alla, kuka vielä uskoo?
Älä jaksa, voitko yksinkertaisesti vaan häipyä, jos et halua "leikkiä". Moraalitrolli.
 
vierailija
Ihmettelen myös näitä mammoja, jotka eivät anti-shippauksestaan huolimatta suostu häipymään shippauspalstalta tai anna muiden halukkaiden edelleen shipata rauhassa. Tuollainen jatkuva marmatus, jota esimerkiksi tänään on luultavasti kahden mamman toimesta palstalla tapahtunut koko päivän ajan, on täysin turhaa. Harmittaa, että se vie tilaa ja aiheuttaa ymmärrettävästi vastareaktioita. Tekee mieli siirtyä Tumpun tai Saitin puolelle. Sitäkö marmattajat haluavat, että keskustelu kuivuu kokoon? Että muitakin alkaa marmatuttaa?
Tullut tunne, että pitävät tätä jonakin terapiapaikkana shipistä irtautumiseen
 
vierailija
Ihmettelen myös näitä mammoja, jotka eivät anti-shippauksestaan huolimatta suostu häipymään shippauspalstalta tai anna muiden halukkaiden edelleen shipata rauhassa. Tuollainen jatkuva marmatus, jota esimerkiksi tänään on luultavasti kahden mamman toimesta palstalla tapahtunut koko päivän ajan, on täysin turhaa. Harmittaa, että se vie tilaa ja aiheuttaa ymmärrettävästi vastareaktioita. Tekee mieli siirtyä Tumpun tai Saitin puolelle. Sitäkö marmattajat haluavat, että keskustelu kuivuu kokoon? Että muitakin alkaa marmatuttaa?
Meitä taitaa olla aika monta, joilla on kriittisiä mielipiteitä. Yleensä varsinaiset riidat alkaa juuri siitä, että ei sallita kuin tietynlaiset mielipiteet. Pois ajaminen on se tavallinen vastaus.
 

Yhteistyössä