Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No eiks se ollut että ei ole ylitetty rajoja.
Eikös se alkanut venkoilemaan ja heittänyt vastakysymyksen tyyliin, millaisia rajoja tarkoitetaan ja jatkanut sen jälkeen filosoimalla erilaisilla rajoilla. Oikeasti ajattelen, että jokin fyysinen raja on ylitetty joko jo Liverpoolissa tai sitten yhteisellä Suomen ajalla.
Enkä nyt tarkoita pelkkää pussailua jossain kisakeskuksen siivouskomerossa.
 
vierailija
Eikös se alkanut venkoilemaan ja heittänyt vastakysymyksen tyyliin, millaisia rajoja tarkoitetaan ja jatkanut sen jälkeen filosoimalla erilaisilla rajoilla. Oikeasti ajattelen, että jokin fyysinen raja on ylitetty joko jo Liverpoolissa tai sitten yhteisellä Suomen ajalla.
Enkä nyt tarkoita pelkkää pussailua jossain kisakeskuksen siivouskomerossa.
Samaa mieltä, ei sieltä selkeää vastausta tullut ja tälläinen tunne itselläkin, että kyllä jotain jossakin kohtaa on tapahtunut
 
vierailija
Miksi kaiken pitäisi olla pelkästään kritiikitöntä ihastelua? Mä en ainakaan ole lupautunut mihinkään sellaiseen alkaessani toukokuussa seuraamaan näitä kahta? Minusta tähän koko hullunmyllyyn kuuluu oleellisena osana myös sen pohdinta, alkaako henkilö irrottautua hullunmyllystä, miksi ja mitä kokien. Ne kokemukset ovat ihan yhtä tärkeitä kuin hurahtaminenkin koko juttuun tai jonkunnomat seksifantasiat aihepiiriin löyhästi liittyviä henkilöitä kohtaan.
Tähän on moni käyttänyt niin älyttömän määrän aikaansa, että kaikki irrottautumispohdinnat ovat täysin oikeutettuja.
Otan ensin kantaa tuohon ensimmäiseen ja minustakaan ei tarvitse olla kritiikintöntä. Ihmettelen myös näitä että se pilaisi tunnelmaa. Ei pilaa ainakaan minun. Enkä myöskään ole lähdössä täällä mihinkään vaikka joku/jotkut kirjoittavat että ajetaan tuolla lailla keskustelijoita pois.

Toisaalta en ymmärrä myöskään sitten jos alkaa tulla sivukaupalla viestejä sitä miksi ei usko mihinkään. Eikö voisi vaan jäädä fiilistelemään jos molemmat tai edes toinen kuitenkin kiinnostaa? Tietysi jos on ollut täälllä vain shippimielessä niin sitten ei ehkä enää kannata tuhlata aikaansa jos aika on jo ajanut sen ohi ja muuta kiinnostavaa heistä ei löydy. Mahdollisimman pikainen irrottautuminen siis siinä tapauksessa.
 
vierailija
Nukuin tosi sekavasti migreenin kourissa ja näin hämäriä Joksu-unia. Yhdessä joku fani oli tehnyt Tumppuun analyysin suomeksi siitä, polttaako Bojan tupakkaa. :D En muista analyysin lopputulosta. Toisessa löysin vanhasta kamerastani Joksujen keikalla hollantilaisessa kirjakaupassa vuosia sitten kuvaamani videon ja se näytettiin jossain tapahtumassa. Keikalla oli vain joku 20 tyyppiä yleisössä. Bojan lauloi Vem da gresiä jotenkin ihan oudosti, ja joku alkoi selittää, että hän oli polttanut pilveä siellä ja siksi käyttäytyi kummasti. Kun video oli näytetty, joku Ylen tyyppi antoi minulle käyntikorttinsa ja käski olla yhteydessä. :D Mietin että mitä ihmettä, haluaako Yle näyttää kuvaamani videon joltain Joksujen paskimmalta keikalta.

Ja ei minua kiinnosta Bojanin polttelut, niin en tiedä miksi kumpikin uni liittyi aiheeseen. :p
 
vierailija
Tammikuussa tapahtui asioita, jotka vahvistivat mun ajatuksia ja kai mun ajatuksissa vaan katkaisivat kamelin selän. Ei sen kummempaa eikä mitään mullistavaa, mutta mulle näköjään riittävästi. Toivottavasti oon väärässä. Kohta ollaan viisaampia.
Mä, joka kirjoitin sen alkuperäisen mietelmän siitä, mitä tulemme näkemään heidän väleistään haluan vielä painottaa, että kirjoitus kumpusi ehkä enemmänkin siitä, että Nt:n ja viime aikaisten haastattelujen pohjalta alkanut "kiitorata" antoi itselleni ajatuksia odotella, että josko näkisimme vielä suhteen liikahtavan edelleen oikeasti eteenpäin? Ja siihen sitten tuli eilen sellainen tunne, että hmmmm, ei varmaankaan nähdä.
Pidän mahdollisena (en siis väitä mitään), että kun pojilla on nyt tutumpi olo toisistaan jo, niin tuo voi olla parhaimmillaankin se "taso", jolle päätyvät.
Kun itse sitä rupeaa helposti odottamaan kaikkea enemmän ja että tarina jatkuisi koko ajan paremmaksi, niin siihen vain tuli sellainen tunne, että äääh, ei ehkä kuitenkaan.
Sekin kun vielä on eri asia, mitä meille asti näytetään ja mitä heillä keskenään on keskusteluissa menossa.
Voi olla, että kun heidän välinsä vakiintuvat, niin yleisölle annettava "näkymä" heidän väleistään ei ole heille enää niin tärkeää. Vaikka ne välit olisivat hyvät.
Itselle se ainakin on varmaan jonkin lainen pläääh-momentti, jos käy niin, että heidän juttunsa ei jossain vaiheessa vähitellen näytä enää mitään etenemisen merkkejä.
 
vierailija
Öö, miten tää näkyy, että pitävät siitä tai kaipaavat sitä? En ole nähnyt esim Jokereiden ikinä kommentoivan faniprojekteja miltään tavallisilta keikoilta mitenkään. Siihen nähden miten iso Stožicen projekti oli he eivät myöskään hehkuttaneet sitä missään, ainakaan niin että mä olisin siihen törmännyt. En muista heidän sanoneen siitäkään missään mitään
Palsta ei näköjään lainannut viestiä, joka oli siis se, jossa sanottiin, että bändit ovat iloisia faniprojekteista tai jostain isommastakin vuorovaikutuksesta keikoilla.
 
vierailija
Mä oon kyllä aika varma, että maaliskuussa ei nähdä enää näiden suhteen ainakaan edenneen. Siis K&B. Voi myös olla, että syksyinen yhteiskiertue jää isoista puheista huolimatta väliin
Okei, mutta miten tämä liittyy siihen, että B sitoo K:n sängynpäätyyn ja antaa vähän piiskaa? Rankaisuna kehnosti edenneistä yhteiskiertueen suunnitelmista?
 
vierailija
Samaa mieltä. Sitä vähemmän ymmärrän näitä ankeutuksia, jos henkilö itse on ollut mukana tässä. Luulisi siten jo ymmärtävän, ettei kannata näillä "pohdinnoillaan" kuitenkaan pilata toisten tunnelmaa.
Silloin et ymmärrä sitä, ettei tämä kaikille ollut mikään pinnallinen "harrastus", jossa shipataan shippaamisen ilosta keitä sattuu kiinnostavia hahmoja hetken olemaan. Moni on kiinnostunut nimenomaan vain näistä kahdesta ja heidän elämästään, ja eihän se kiinnostus välttämättä lakkaa, jos näyttää sille, että eivät olekaan menossa yhteen.
 
vierailija
Tai sitten voit käydä ne roiseimmat kirjoittamassa palstoilla Seksi tai Seksinovellit ja eroottiset tarinat. Olethan huomannut, että niille on ihan omat palstat?
Miksi turhaan, kun ne kuuluu tänne kuten kaikki muukin höttöinen spekulaatio näistä henkilöistä? Sori, mutta tämän asian suhteen olet vähemmistössä, ja seksifantasiat yms. jatkuvat kuten ennenkin. Taitaa vain harmittaa, kun et täällä pysty poistelemaan viestejä samalla tavalla kuin Vauvalla.
 

Yhteistyössä