Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
itelle uni ei oo tullu enää kunnolla 4 vuoteen. Kun loppui terapia. Iso apu, bullshit! anteeksi kiroiluni. Ärsyttää kun aivot vaan unelmoi yhdestä mikä on menneisyyttä. Eikä mikään minussa usko toisin. ei ole hänen "asia", eikä hän näitä mieti. Minä senkin edestä. En jaksa enää. En yhtään vaikka vahva olenkin ollut. Öitä.
 
vierailija
Ihanalle lisää haleja ja pusuja tännekin. 🤗😚 Tännekin sinulle hyvät yöt toivotan kun en kerennyt toiseen paljoa kirjoittaa. Pitäisi vielä jaksaa lenkittää koirat. Sen jälkeen ehkä pääsen nukkumaan. Meillä on jo vakio ilta/yölenkki tullut. Käydään rantaraitilla. Koirat tykkäävät käydä siellä kävelemässä. 😊 Tajusin pari päivää sitten että minä ole se outo kun ulkoilen keskellä yötä koiralauman kanssa. 😆 Onnistuin jo alle tunti sitten säilyttämään random miehen ulkona kun kävelin kaupungista kotiin. 😅
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas herra J-mies.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Joku käsittämätön vetovoima sussa on ollu kun muistan ihan ensimmäisen kerrankin kun olen sut nähnyt ja ajatukset mitä ajattelin silloin😅 Harmi vaan että sen jälkeen kun todenteolla ihastuin niin tää on ollu tämmöstä
 

Yhteistyössä