Näemme tai viestimme irl lähes päivittäin ja jaamme paljon asioita toisillemme. Keskinäisten väliemme mahdollinen romanttisluonteinen aspekti on se asia, jota irl ei jaeta. Mut hei kiva sulle, että sait pätemisen hetkesi täällä anonyymilla palstallaLuottoihmiset, jotka luottavat toisiinsa vain sen verran, että viestivät vain anonyymillä palstalla mutta eivät luota sen vertaa, että tekisivät sen suoraan kasvokkain?
Tätä mäkin jäin ihmettelemäänMiten voi satuttaa tekemällä aloitteen?
Ensimmäinen tulee mieleen, ettei kiinnostus ole samaa mittakaavaa?Tätä mäkin jäin ihmettelemään
Hyvää yötä rakkauteni
Ok. Miksi kerrot?Kun mies laittaa naiselle eston, esto on lopullinen. Eston jälkeen ei tule enää mitään, ei edes ystävyyttä.
Sama tuli mieleen. Tai, jos toisella on toiveissa parisuhde, mutta toisella kevyempi hetken huvi.Ensimmäinen tulee mieleen, ettei kiinnostus ole samaa mittakaavaa?
Haluaisin sinusta rakastetunJos sä et halua mun kanssa suhdetta vaan haluat musta ystävän, niin sano se mulle suoraan. Mä mietin sitten totuudelliselta pohjalta.
Totta, mutta mikä on muuttunut? Siitä sai vähän sellaisen käsityksen.Sama tuli mieleen. Tai, jos toisella on toiveissa parisuhde, mutta toisella kevyempi hetken huvi.
Hirveän miehen kanssa ei tule enää edes ystävyyttä. Sellainen mies ei onneksi tule enää koskaan takaisin.Kun mies laittaa naiselle eston, esto on lopullinen. Eston jälkeen ei tule enää mitään, ei edes ystävyyttä.
Älä muuta sano.Mystistä
Se oli kyllä ristiriitaisin viesti kaipausketjussa pitkiin aikoihin.Miten voi satuttaa tekemällä aloitteen?
Se kaikki mitä oli.Mikä?